@babyboom, goed gedaan, mooie cijfers hoor. Fijn dat het goed ging. Ja en Breda is natuurlijk een hele leuke stad..haha
Dank je wel meiden doet me goed. Ja breda is idd een leuke stad heb r bijna heel mijn leven gewoont maar rotterdam vind ik ook leuk hoor, zolang ik in me rustige buurtje blijf
Hey meiden.. Ik kwam even om bij te lezen en zit hier nu met tranen in mijn ogen... Lieve Jazz,woorden schieten echt tekort..wat een verdriet...Ik weet niet zo goed wat ik zeggen moet,weet wel dat ik het zo vreselijk verdrietig voor jullie vind. Heel erg veel sterkte en kracht ...
wonen in de stad: mij niet gezien.. hihi... zitten hier in het noorden prima .. lekker rustig en toch redelijk wat in de buurt ben nog niet ongi.. voel mij niet zwanger.. dus zal nog wel komen de ongi dna he
Ik ook... ik vind het ook heerlijk hier. Woon in best een groot dorp, met veel voorzieningen. Wij wonen nu in een woonwijk, en we willen zelfs graag iets vrijer wonen.
Wij wonen in n dorp (met weinig voorzieningen) maar wel veel ruimte en rust! Heerlijk is dat! 2 auto's is wel n must, maar dat moest voorheen ook omdat we op grotere afstand werken! Wonen in de stad, No thanx! Maar ieder zn ding natuurlijk!
Oeee spannend. Dannie!! Laat maar kome die kleine! Hier 26 weken!!! Eindelijk is ons ventje levensvatbaar
Dannie: haha, zul je zien... mag je eindelijk bevalllen en dan stelt de kleine jullie geduld op de proef Ik heb heerlijk geslapen! Vannacht een keer wakker omdat onze oudste in bed heeft geplast. Manlief heeft het bed verschoond, ik onze zoon even onder de douche en een schone pyama aan. Toen nog even heerlijk verder geslapen tot 7 uur. Nu zo kids naar school brengen...
Hier hebben beide kids tot 730 u geslapen! Vroeg wakker voor hun doen! Maar k lig nog lekker in bed en de kids zijn ah spelen op de speelkamer! Vanmiddag met de oudste nr dansen, verder weinig plannen. Ow ja moet t proefdrukje van t kaartje ophalen en alle enveloppen moeten nog geschreven! (bleh, vind k echt n rotwerkje)
Hier even laten weten dat alles goed is, genieten van de sneeuw, maar even wennen met kleine kinderen op winter sport. Verder hondsberoerd geweest, extreme diarree, vier dagen lang, met jongste naar arts geweest hier en toen ook dar direct voor gevraagd, als de verbetering niet door had gezet had ik terug moeten komen. Drinken en eten bleef er niet meer in. Maar ik ben er weer.....heb zondag op mijn eigenlijke nod nog getest en knalt eraf...nog nooit zo donker geweest. Duty roept.....ik gooi wel een paar sneeuwballen voor jullie hier. Bijna bevallige meiden, succes met de laatste loodjes. Termijn halende meiden fijn weer! Nog testers?? Dikke kus uit een zonnig serfaus!
Klinkt heerlijk Goofy! Gefeli met je knaltest!!! Hebben we het toch geflikt hé, aan onze afspraak gehouden... samen zwanger
dannie: het blijft spannend he... ben zo benieuwd plannen: straks ff stad in, dan visite, vanmiddag zwemles zoon en vanavond ehbo....
Hier geen plannen voor vandaag Goofy geniet nog maar even lekker van de sneeuw! Fijn dat je test knalt! Dannie ooh heerlijk nog in bed wil ik oowk! Maar moet zo kay naar school brengen!