Zwanger worden /zijn van een 3e kindje!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door goofychick, 7 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delfino

Delfino Niet meer actief

jannie snap dat je er helemaal klaar mee bent hoop dat die kleine snel komt!

surf verve lend dat je er steeds uitmoet snachts!

tmv2 s6 strax meis!

dannie hoop dat bij jou ook die kleine snel komt!

hier net bijna 2x KO gegaan... lekker begin van de dag pfff...

2. Delfino

Delfino Niet meer actief

Saskia hoe gaat het met jou???

3. Smile

Smile Fanatiek lid

11 sep 2008
    4.358
    0
    0
    Jannie: heb het wel eens vaker gehoord. Dat de jongens keurig op tijd waren en het meisje langer bleef zitten :(
    Balen hoor. Hopelijk komt er toch snel iets op gang!!!!

Dannie: hoe is het bij jou??

Delvino; virusje....bleh, niks aan!

4. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    Wen, evt zaterdag een nieuwe poging TOT strippen.. en ja, ben het echte zat en mijn lijf is op... (vandaar het vroege strippen, noemaal pas Bij 41wk)

Lig nu op bed met 2pcm.. zo ff slapen, maar eerst opvang voor de jongens regelen na school...

5. Delfino

Delfino Niet meer actief

hier net reactie van ziekenhuis gehad curve zag er weer mooi uit:)

6. Baby Boom

Baby Boom Fanatiek lid

2 sep 2010
    2.361
    0
    0
    Rotterdam
    Delfino goed nieuws

jannie jeetje dat is idd niet fijn, hoop dat het snel gaat doorzetten.

Hier
    gister een flinke dip in de temp van 37.2 naar 36.9 en vandaag weer 37.2 maybe innestelling? voelde gister wel een steek rechts dat ik ff moest stoppen en sinds vandaag raar gevoel in bm en btje last van mijn rug, gaat dat zo snel na een mogelijke innestelling?
    ohwja gister brande mijn linker tepel (heel vervelend) vandaag is het meer de rechter borst.
    nou moet zo weer naar school.

Mijn zoon is vandaag 8 jaar geworden :D:D:D

7. Delfino

Delfino Niet meer actief

bb spannend!!! zou idd innesteling kunnen zijn!

enne gefeliciteerd met je zoon!!! :D:D:D

8. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    Delfino: fijn!

Jannie: sterkte meisje, heb met je te doen! Hoop dat die 2 snel 10 zal zijn!

BB: gefeliciteerd met je zoon!!
    En ik hoop dat het idd innesteling is! Spannend!!

9. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0

nee.. hihi.. das de hele school
    ik heb gr 1-2 8 kinderen en reken elke morgen met gr 3, dan speelt 1-2 zelfstandig in dezelfde klas.

10. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    babyboom gefelciteerd met je zoon

jannie ik werd ook eerder gestript, de vk doet het liever wat later.. maar ikwas bang weer een 9 ponder met alle gevolgen van dien' te krijgen
    sterkte hoor..... wie weet vannacht wel

ga zo lekker in bad zere rug.. daarna werken.. kids net naar opvang gebracht.... jongste daar zelf op bed gelegd.. de oudste is daar aan het spelen

morgen ben ik jarig 30 alweer!!!

11. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    surf slaapt je zoontje zo slecht

12. trotsemamavan2

trotsemamavan2 Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.803
    0
    0
    verpleegkundige
    noord-brabant
    @bb, gefeliciteerd met je zoon! 8 is alweer een hele leeftijd! En nu duimen op een knaltest over een week.

@ delfino, fijn dat het goed was. Ik hoor het denk ik pas na het weekend, maar ik verwacht er niet teveel van.

@ smile, hier bleef dochterlief ook 2 weken langer zitten, zelfs 3 weken langer dan zoonlief!

@jannie, maar ik hoop dat je kleine meid er voor zaterdag wel is.

@wendy alvast gefeliciteerd met je 30ste verjaardag! Vond het niks toen ik 30 werd. Haha..

Verder weer ff kwijt.

13. Damyar

Damyar Niet meer actief

meiden heb getest en is negatief. Morgen zou ik ongie moeten worden, maar door de spuiten kan het wat langer op zich laten wachten en gezien ik nog helemaal geen roze heb gespot, wat ik normaal altijd heb denk ik dat het een paar dagen langer gaat duren.

Ik houd een beetje afstand omdat ik erg in mijn hoofd bezig ben met mijn miskramen. Als ik die mk niet had gehad, was ik volgende week uitgerekend en het doet pijn. Hopelijk begrijpen jullie dat.

14. miran336

miran336 Fanatiek lid

Damyar, tuurlijk begrijp ik dat... sinds je zwanger bent leef je naar de uitgerekende datum toe, dus die zit nog in je hoofd.. Dikke knuf!

15. miran336

miran336 Fanatiek lid

Ik zit nu te wachten op de mevrouw van moeders voor moeders. Potje urine staat klaar... hihi, wel fijn want dan kan ik even zien of ik nog echt zwanger ben. Heb helemaal geen klachten/kwaaltjes op het moment.

16. trotsemamavan2

25 feb 2011
    1.803
    0
    0
    verpleegkundige
    noord-brabant
    @damyar, natuurlijk begrijpen we dat. je hebt hier geen verplichtingen. we kunnen er alleen maar zijn voor elkaar in goede en slechte tijden.
    hopelijk is het binnenkort voor jullie ook goede tijden. ik ga voor je duimen in ieder geval

17. trotsemamavan2

25 feb 2011
    1.803
    0
    0
    verpleegkundige
    noord-brabant
    @miran, toch altijd weer spannend. ik had de ochtend voor ze kwam nog even een test gedaan, omdat ik bang was dat die van mvm negatief zou zijn..haha..erg he

18. Baby Boom

Baby Boom Fanatiek lid

2 sep 2010
    2.361
    0
    0
    Rotterdam
    dames bedankt voor de felicitaties :D:D
    ben helemaal happy vandaag!!
    maar moet een hele berg huiswerk maken dus ik lees weer bij als ik klaar ben

19. Delfino

Delfino Niet meer actief

damar begrijp je volkomen mies hoop dat je snel zwanger mag zijn en dan ook blijven!! dikke knuffel meis!

20. Porsche

Porsche Niet meer actief

hey meiden,

hoe gaat het allemaal met jullie ?

heb in het begin met jullie mee geschreven maar ik kon het allemaal niet meer bij houden..

spannend dat sommige al aan de laatste loodjes bezig zijn ..

Deel Deze Pagina