Heej Sas, hoe is het afgelopen? Wanneer ben nog maar uitgerekend? Dannie en Jannie....vandaag babynieuws...toch? Hier de 1e in ronde 7 De 2e in ronde 6 De 3e in ronde 5 Anticonceptie. Hele goede vraag. Ik weet het echt niet.
ach saskia.... spannend hoor.ja weeen horen erbij, maar wel vervelend natuurlijk. ik hoop dat je inmiddels bevallen bent.. of al een eind op weg bent met de bevalling. ga het hier wel in de gaten houden de komende dagen!!! spannend hoor allemaal. ik ga zo met de kids zwemmen, vanmiddag 11.30 tot 18.30 werken morgen en woe ook hele dag werken, woe ben ik d ehele dag voor werk in utrecht, ga dan met de trein denk ik do mag zoon proefdraaien op school, ben benieuwd. jannie hoe is het met jou? spannend hoor ennasil: had hier al voor de 1e zw schap spiraal , mirena met beetje hormonen. Erg tevreden maar plaatsen geeen pretje de 1e keer.. daarna ging het wel beter waar bevallen jullie? ikke in ziekenhuis. 1e kwam thuis.. ik had een bloeding en kwam pas op de 10e dag even beneden. Dat nooit meer. borstvoeding? ja dat ga ik geven, kan nu al niet wachten erop. 1e x 9 mnd.. moeizaam de bv de 1e mnd, daarna beter 2e x... bijna 21 maanden gevoed.. toen was ik er klaar mee
hier geen beeb... ff jongens naar school brengen,, naar de HA voor de b12, bed in, jelle halen en dan naar de vk..
bevallenb, wil graag thuis, maar nu ik zo over tijd loop overleggen of het niet slimmer is in het ziekenhuis.. beide jongens waren groot en zijn uiteindelijk in het ziekenhuis geboren.. en ja, ik ga weer proberen BV te geven... jelle heeft 7 mnd bv gekregen... toen ie ook brood ging eten ben ik er mee gestopt...
spiraaltje was ik de eerste x heeeel blij mee.. geen ongi meer en totaal geen krampen oid.. de 2de keer had ik last van mijn eisprong...en als ik ongi zou moeten worden (wat ik niet werd) nu wil ik alleen een tijdelijke oplossing tot mannetje geholpen is.. en moet ook nog samen kunnen met BV, dus valt er al veel af.. ga nog ff informeren hoe het zit met de nuvaring... hoor daar ook goeie verhalen over...
aankondiging: hoe hebben jullie laten weten dat er weer een kleine kwam? ik vind de shirts van broer en zus erg leuk dus wie weet
zo weer vk tot half vijf om twee minuten weeen. Ook veel drukpijn van onder toch lijkt t weer op zijn gat te liggen nu. Afwachten dus
Jeetje saskia, bij jou ook weer spannend! Ben benieuwd wie van ons de eerste wordt!!! K zet mn geld op jannie! Hier alles rustig! Gister wezen grieken, voor de laatste keer met zn 4tjes!! Vandaag weinig op t program. Wasjes vouwen en wat opruimen en poetsen! Niet te veel want dan gaat t zeker weer rommelen vanaaf!
Owww wat is het spannend allemaal hier temp zwaar gekelderd ik verwacht vandaag mijn menstruatie, helaas weer naar de volgende ronde. De laatste ronde voor ik naar de HA ga.
dannie, zou ik niet doen hoor! ga je verliezen.. hier een %^^&*(( dag.. kan alleen maar janken.. iedereen op school schiet je aan... dan hou ik het niet meer droog... zit er zo doorheen...
jeetje meiden die beebjes zijn eigenwijs!! kan me goed voorstellen jannie dat je er doorheen zit!!! moet er ook niet aan denken om overtijd te lopen deze zwschap heb het nu al zo zwaar laat staan met de laatste loodjes hele dikke knuff voor jullie alle 3!! ben benieuwd wie er als eerste met beeb nieuws komt!!
hier gisteren op bed aan het denken en kreeg opeens benauwd nog maar 13 weken en paar dagen tot uitgerekende datum... tijd vliegt voorbij en ik moet nog zoveel doen!! eigenlijk moet ik alles nog doen!! ooooh hoop dat ik et wel ga redden *stress stress*
ow sas, nog niet doorgezet! ze hebben het allemaal veel te lekker bij hun mama.... maar ja, ze moeten er een keer uit zou je zeggen... sterkte meiden!
Kan me heeeeel goed voorstellen dat je er doorheen zit! Balen meid, maar nog ff doorzetten, nu duurt echt niet lang meer! En jij gaat echt wel voor mij bevallen hoor!!! Dikke knuf!