Zwanger worden /zijn van een 3e kindje!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door goofychick, 7 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    probleem is dat de hele zwangerschap al but is...
    begon al met 2 vmk, na een maand rust gelijk zwanger en vanaf dag 1 misselijk en moe... normaal krijg ik vanaf 16 weken wel weer energie, maar dat bleef uit... na veel gezeur en gedoe, waar heel veel energie in is gaan zitten, b12tekort geconstateerd (met alle bijbehorende tekorten) waardoor ik de periode dat het ,bij mij bij de jongens, heel goed ging ook totaal geen energie had en me beroerd voelde... toen ik spuiten kreeg ging het wel beter... helaas bleef ijzer wel te laag, dus ook extra ijzer :(
    en vervolgens gaat bij mij lichamelijk het een stuk minder... ben maar 1.61 en dus erg klein, maar wel met een groot kind in de buik.. wat dus mega in de weg zit... kan gewoon niets meer... bah.. ben er zo klaar mee... en iedereen die maar opmerkingen maakt, van ben je het nog niet zat, loop je nu nog, jij hoort in het kraambed... tsja... als ik het voor het zeggen had... maar dat is niet zo...

2. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    sas, wat zei de vk??? hopelijk lig je nu lekker te bevallen meis!

3. saskia81

saskia81 Bekend lid

23 mei 2011
    638
    0
    0
    NULL
    NULL
    @lieve jannie ik kan me voorstellen dat je er doorheen zit meis. Die rottige voorweeen ook. Ik duim dat je heel snel mag bevallen. En ik zet ook in op jou hoor (is ook wel zo eerlijk natuurlijk)

@dannie jij ook succes meis.

@hier kind diep ingedaald en 2 cm ong. Maar alles weer rustig nu. Gelukkig maar. Ben er nog niet klaar voor hoor. Hoop dat t volgende week komt. Oeps nu ik t typ weer een wee maar niet zo heftig. Ik ga ff liggen. Beide meiden zitten op schooltje. Even mijn rust pakken.

Tot later

Liefs

4. saskia81

saskia81 Bekend lid

23 mei 2011
    638
    0
    0
    NULL
    NULL
    @jannie. Jeetje na je bovenstaande stukje kan ik t me helemaal indenken. Even een opdracht voor je beeb. Kom er nu maar uit hoor.....mama wil je vasthouden en knuffelen en je al haar liefde geven. Kom op wees lief voor mama.

5. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    ben je net zover als mij... uhh, zewlfs verder... hier ook 2cm, maar ze is nog steeds niet ingedaald..

de jongens zitten nu ook op school... moet iets over 12e de jongste weer halen van de psz...

en eerlijk, ach wat is eerlijk... ken meiden die lopen te klagen maar ondertussen alles gewoon doen en dan ook nog de mazzel hebben met 37 weken te bevallen... begrijp me goed, wens iedereen een bevalling met 37 weken toe, maar meiden die alleen maar lopen te klagen en ondertussen gewoon lekker alles doen (marktje pakken, winkelen lekker naar het bos om te wandelen, huis soppen end) die gun ik het duis echt niet... das pas oneerlijk...

nee sas, van mij mag jij bevallen hoor meis...mijn tijd komt wel... heb gewoon ff mijn dag niet vandaag...

6. jazz

jazz Niet meer actief

Ladies die aan het bevallen zijn of beginnende...heb zooo met jullie te doen.....hou de moed er in...ondanks dat ik me besef dat het best moeilijk is.....pffff Jannie ik hoop dat de kleine meid snel komt voor jou en je familie want dit is niet leuk nee...En Sas en Dannie ook voor jullie een voorspoedige bevalling.

Groetjes aan de rest van de ladies.

Hier alles goed. Donderdag ga ik weer aan het werk...En maandag controle bij de gyn, uitslagen hopelijk en hoe verder. Ik hoop dat we daar snel een beslissing in kunnen nemen.

7. Damyar

Damyar Niet meer actief

Vanochtend naar het zh geweest met zoontje, buisjes geplaatst en amandelen eruit. Hele ochtend moeten blijven omdat hij veel bloed bleef spugen. Nu gaat het redelijk met hem. Als het allemaal wat beter lukt kom ik alles bijlezen en kletsen.

Niet meer getest, maar ook niet ongie.

8. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    jannie: logisch hoor dat je erdoor heen zit! schrijf maar lekker van je af, hopelijk komen dan de weeën vanzelf...

saskia: bij jou dus weer redelijk rustig, hoop niet dat je al te veel voorwerk krijgt zoals de andere meiden...

jazz: toch maar weer beginnen met werken deze week.... knap hoor! en ja hoe verder, heb je zelf een idee wat je wilt?

damyar: ach wat zielig, steeds zoveel spugen... hopelijk helpen de ingrepen wel, dan heeft ie er ook echt iets aan! sterkte!

hier naar vriendinnetje geweest en daarna even boodschapje gedaan. wilde bij de KV uitdeelboekjes kopen die in de folder stonden, pff nou weet ik weer waarom ik liever naar de Etos ga, want die KV is gewoon niet doorheen te komen, heb t maar opgegeven... daarna nog even naar de Blokker om opbergdozen te kopen, maar kom er net achter dat ik niet de goede maat heb, pff, gaat lekker hihi, mssn straks meteen maar ruilen anders komt het er niet meer van...
    maar nu eerst even op de bank, kaspertje ligt in bed, dus even rust...

9. jazz

jazz Niet meer actief

@surf ik denk dat onze kinderwens juist nog sterker is geworden na het verlies van crystal. Alleen moeten we even onze erfelijkheidonderzoeken afwachten. Afhankelijk van de uitslagen kunnen we een beslissing nemen. Als we gebalanceerde translocatie dragers zijn dan zullen we er hoogst waarschijnlijk minder snel voor gaan.

10. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    nog geeen nieuws van de uitgerekende dames? ben zo benieuwd.. nu ff pauze.. dus d8 ff spieken

hier vanmorgen kv test gedaan.. weer negatief... ben mega moe... zo als ik alleen heb als ik zwanger ben, beetje misselijk, nog niets rood... maarja....

nu gene test meer in huis heb cb plus besteld.. ga vrijdag weer testen

11. saskia81

saskia81 Bekend lid

23 mei 2011
    638
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ jazz spannend hoor de uitslag. Ik duim dat jullie ooit nog een prachtig kindje zullen mogen krijgen. Het is julie zo gegund. Zo vreselijk dat jullie, jullie prachtige dochter moeten missen.

@surf ja weer afgezakt hier. Hoop vanacht lekker te kunnen slapen want ben doodop. Ga zo de oudste halen uit school en dan ff het huis doen. Weliswaar is slowmotion. Hihi ik ben niet echt productief vandaag.

12. saskia81

saskia81 Bekend lid

23 mei 2011
    638
    0
    0
    NULL
    NULL
    @wendy spannend meis. Duim vior je

@dannie en jannie hoe is t?

13. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    Jazz: ok, ja dat kan ik me voorstellen... Wanneer krijg je die uitslag? (sry als je het al eerder verteld hebt en ik t vergeten ben...) ik hoop dat er niets geks is gevonden en dat jullie alsnog n prachtig wonderteken van jullie samen mogen krijgen!!

Wendy: jammer!

14. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    Saskia: ja dat zou nog wel fijn zijn, nog 1 nachtje goede slaap...

15. Delfino

Delfino Niet meer actief

hoop dat de uitslagen goed zijn meis veel sterkte en dikke knuffel!!

16. Delfino

Delfino Niet meer actief

oooh bah wat naar beterschap voor je zoontje!! hopelijk knapt hij snel op!

17. Delfino

Delfino Niet meer actief

jammer van je test :( maar geen bloed geeft moed!! wat zegt je gevoel wel of niet zwanger??

18. Delfino

Delfino Niet meer actief

hier zijn d ekids weer opgehaald gelukkig!! nog 11 dAGEN WERKEN dan verlof zit week vakantie tussendoor dus das lekker kijk er echt naar uit moet ik zeggen!!

19. trotsemamavan2

trotsemamavan2 Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.803
    0
    0
    verpleegkundige
    noord-brabant
    Hey meiden,

Helaas nog steeds geen beebs lees ik.
    @jannie, begrijpelijk dat je er door heen zit. Dikke knuff meid.

@dannie ook alles weer rustig, die derde kindjes moeten wel met veel valse starten en gerommel komen zeg!

@saskia, wanneer was je eigenlijk uitgerekend, of had je daar al antwoord op gegeven. Zag namelijk geen datum op het lijstje staan. Wel spannend! Is het nu allemaal wel goed geregeld met de ziekenhuizen en onderzoeken enzo?

@jazz, hopelijk snel een goede uitslag meid! Het is jullie zo gegund. Dikke knuff!

@damyar, knuffel voor je mannetje is ook niet niks. Weet wel dat het beter is om ze op jonge leeftijd eruit te halen, maar ik was 21 en stront ziek, wat was dat hels zeg, dus ik kan me niet voorstellen dat het niks is voor die kleintjes. Geef hem maar een extra dikke knuff.

@hier, vanmorgen weer even twee uurtjes op werk geweest, weer even bijgekletst. Nu weer veel pijn. Zometeen naar de zwemles. Ik kan die krukken onderhand wel wat aan doen haha.. Maar ja anders kan ik helemaal nergens meer naar toe en ik ben normaal echt een bezig bijtje die veel weg is haha.
    Belde op mijn werk de verlos, glucose toch te hoog, maar net als delfino op het randje, dus ik denk dat het allemaal wel meevalt. Hoewel ik normaal op 4.0 - max 5.0 zit. Dus ik moet morgen voor die glucose tolerantie test. Maar zal wel meevallen. Ach ja het houd je van de straat zullen we maar zeggen. :p

Verder kan ik niet teruglezen, dus ga ff snel kijken of ik ongeveer alles gehad heb.

20. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    Lig in zh san ge ctg, morgen wssl ingeleid.. alles is wel goed met mij en Beeb...

Deel Deze Pagina