Zwanger worden /zijn van een 3e kindje!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door goofychick, 7 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dannie81

Dannie81 Fanatiek lid

27 sep 2007
    1.554
    0
    0
    Jeetje jannie, spannend! Waarom moest je nr t zknhuis?? Sterkte ermee!

2. Delfino

Delfino Niet meer actief

ooh jannie wat spannend!! s6 meid!!!

3. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    In overleg word ik ingeleid... Zit er door en de Vk was het er mee eens... Dus nu voor controle en morgen inleiden.

4. jazz

jazz Niet meer actief

Jannie succes morgen...zal wel snel gaan hoor vooral als je ingeleid wordt...Bieden kinderen (alle 3 eigenlijk) ingeleid...Mijn 2e kwam binnen 4 uurtjes....

5. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    Jannie: nu wordt het echt spannend! Succes morgen, hoop dat het allemaal snel zal gaan! Jouw klus zit er bijna op!

6. saskia81

saskia81 Bekend lid

23 mei 2011
    638
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jannie spannend meis. Zet m op. Nog ffies xxx

7. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    Hmm boodschappen zijn er nog niet.. En heb niets anders in huis... Meestal komen ze rond 4 uur.. Nu dus niet. Hoop wel dat ze zo komen, we hebben honger hihi

8. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    Net voor de kids maar wat macaroni uit de vriezer gehaald en zelf n boterham met gebakken ei gegeten, hadden geen zin meer om er uit te gaan... Ben benieuwd wanneer ze komen...

9. Smile

Smile Fanatiek lid

11 sep 2008
    4.358
    0
    0
    Oh Jannie: het einde is nu wel heel dicht bij. Sterkte morgen. Hopelijk gaat het vlotjes!!!!

Wat betreft anticonceptie: was hiervoor aan de pil. Nooit geen problemen mee gehad. Maar om mn hele leven nu de pil te slikken.........

10. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    mijn gevoel zegt wel.maar ook weer niet.. ben niet heel misselijk.. af en toe met vlagen.. ws ik de vorige keren wel.. verder wel heeeel moe...en beetje zere borsten.. voelt anders, en tja niet rood.

11. Baby Boom

Baby Boom Fanatiek lid

2 sep 2010
    2.361
    0
    0
    Rotterdam
    Jannie suc6 en sterkte morgen ;)

hier heel vaag, morgen is het de dag denk ik!
    vandaag was temp laag en ik kan niet zeggen dat ik krampjes heb, btje vaag gevoel.
    vanwege lage temp d8 ik dus vandaag gaat het gebeuren, ik heb vanmiddag sex gehad en erna veegde ik roze af dus ik d8 ok game over.
    Maar dat was het, normaal als ik on word veeg ik roze en binnen een uur komt het helemaal door met krampen, rugpijn alles erop en eraan en gelijk hevig.
    Maar die temp baart zorgen :S

herkent iemand dit? of miss morgen ongesteld?

12. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    o jee babybpoopm.. tja ben nooit ongesteld.. laatste lkeer 10 jaar geleden..
    had mirena en nooit rood...

spannend dus ook voor jou
    hoe voel je je verder dan?

13. Damyar

Damyar Niet meer actief

beetje roze gespot, ook ongie gevoel. Ik ga niet meer testen weet bijna 100% zeker dat ik ongie word. Balen, maar ik weet wel waar ik verder aan toe ben. Als het doorzet heb ik deze week nog uitgangsecho en ga ik beginnen met stimulerende hormonen naast de decapeptyl.

Had ik al verteld dat ik mezelf nu pril, elke keer al mannetje deed had ik pijn en nu doe ik het zelf en het gaat goed, al blijf ik het naar om het te doen. Heb wel allemaal prikplekken op mijn buik, dat is niet zo charmant, hihihhi.

Jannie morgen dus je kindje in je armen. Succes en toi toi.

Ik ga ervan door, enne meiden niet getreurt hoor, ik geloof echt dat ik heel snel echt zwanger blijf en een kindje krijg of misschien wel twee, hihihih.

Slaaplekker

14. Baby Boom

Baby Boom Fanatiek lid

2 sep 2010
    2.361
    0
    0
    Rotterdam
    Wendy ik voel me verder gewoon, niks bijzonders.

Damyar maar je had toch een posi test?

15. Delfino

Delfino Niet meer actief

Hier plotseling ziek meisje kaylee was echt gloeiend heet ze heeft 39,4 zomaar uit het niks! Kan me dan zo'n zorgen maken mannetje gaat nu naast haar bedje liggen heb haar zetpil gegeven hopelijk valt ze zo in slaap! Zouden de achterste kiezen wel eens kunnen wezen

16. Damyar

Damyar Niet meer actief

babyboom, ja een licht streepje. Maar als ik roze heb betekent het einde. Ik wil niet meer testen, dan kan ik het verder ook niet meer zien.

17. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    damyar wat kan je dan niet meer zien...

rot he die witte testen...
    succes ermee...

ik test vrijdag pas weer... en nu echt.. heb niks meer in huis hhihi... heb er 2 besteld.. die komen donderdag denk ik...

18. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    damyar maar streep is streep toch.. welke test had je?

19. Baby Boom

Baby Boom Fanatiek lid

2 sep 2010
    2.361
    0
    0
    Rotterdam
    Damyar vind het echt rot als het zo is :( hoop het niet hoor.

Ik ga morgen test kopen als k smiddags niet on ben en dan de volgende ochtend testen.

20. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    babyboom..op welke dag zit je nu... hopelijk mag je de test wel gebruiken... kom op...

wij willen rose!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Deel Deze Pagina