Hoi meiden, Wat een hoop spannende momenten hier! @jannie, zet hem op meid, hopelijk snel jullie meid in jullie armen. @daymar en bb ik duim.. Ze doen er zeer van. @dannie en Saskia, bij jullie alles nog redelijk rustig? @darcy, welkom! Hopelijk gaat jullie wens snel in vervulling. @hier, morgen alweer 30 weken... Gaat echt snel!! Net die glucose test gehad, en heb hier wel eens gelezen dat dat drankje vies was.. Nou dat was zacht uitgedrukt, Jezus wat was dat zoet zeg! Ik moest er van kokken en ben heel de ochtend misselijk geweest. Helaas geen uitslag, die wist de bloedprikster niet. Dus hopelijk geen telefoontje van de verlos deze week. Want dat zou goed nieuws zijn. Ga even de was uit de machine halen en ophangen, mijn enige huishoudelijke taak die ik nog heb..haha Daarna kids halen en boterham eten.
nieuwe welkom!!! tmv2 je kan ook zelf na een halve week bellen weet je tenminste waar je aan toe bent ik werd wel gebeld door de vk omdat nie goed was en dat was na 2 werkdagen al maar idd drankje is echt smerig eerst ging het wel maar de laatste paar slokken kreeg ik niet weg zat het met kromme tenen te drinken
daar ben ik weer even. ik heb een vraagje. tijdens de gemeesnschap leek het erg veel op dat ik pijn in baarmoeder kreeg. er tegen aan gekomen gedrukt? iets in die trend.. zou die laag zitten? en zo ja wanneer is dat in je cyclus? in mijn temp niet veel te zien Bekijk bijlage 217594
@Dannie wat doe je hier, je moet bevallen toch @Jannie succes Rest iedereen dikke knuffel, zit nou op werk dus kan niet uitgebreid reageren, hier alles goed. Symptomen komen dus dat is goed teken.!
@all: dank @Goofychick: heb jij twee goede zwangerschappen gehad voordat je zwanger werd van de 3e? Hadden jij en je man bedenkingen, of juist niet? Ik wil het even bespreken met mijn huisarts - gezien mijn leeftijd. De wens is er... da's al zo mooi.
Hier wil t weer niet doorzetten zo lijkt t! Mannetje gaat ook maar gewoon naar zn werk! Denk dat k zo ff onder de douche spring, miss net dat zetje wat nodig is??
Ennasil: je kunt alleen iets nuttigs over de stand van je bmm zeggen als je het de hele cyclus bijhoudt en dan meestal na een paar rondes weet je wat ie wanneer doet. Bij mij was ie laag voor ei, tijdens ei hoog (kon er niet meer bij) en daarna ene keer hoog andere keer laag... Maar m'n ei was altijd goed te herkennen!
Zo heb een beetje opgeruimd. Weer een vuilniszak vol kleren die weg kunnen. 5 plastic opbergdozen gekocht en gevuld met zomerkleding. Die staan nu boven op de kast, beter dan alles in de kast en een deeltje op zolder. 2e was erin gedaan, was opgevouwen en opgeruimd... De zolder is nu wel ok, eerste verdieping straks laatste dingetjes naar beneden halen voor in de grijze bak, en dan alleen beneden nog... Lekker bezig geweest al zeg ik het zelf hihi... Nu ligt kaspertje in bed, Thijmen kijkt n filmpje en ik lig op de bank...
@ surf oke nee dan weet ik het ook niet. het was nu erg opmerkelijk dat ik het voelde vandaar dat ik zoiets had van huh.. tijdens ei is hij dus hoog en open als ik het goed begrijp. en daarna laag en gesloten? ik voel nooit bij mezelf. hhi vind dat altijd een gek idee maar het kan inderdaad wel voor opheldering zorden ik ben er weer tussenuit ga bij mijn moeder bakkie doen p.s waarschijn zal jannie wel aan het bevallen zijn of mischien al bevallen. ben benieuwd!
Na een heftige bevalling, wat uiteindelijk een spoed keizeesnee is geworden, id om 13.50 onze femke geboren. Ze weegt ruim 9 pond! Nu ff bijkomen van de sneltrein.... Kom snel weer