Jannie gefeliciteerd geniet er maar lekker van ze is er nu....de hele familie kan eventjes bijkomen....
Jannie GEFELICITEERD!!!! met jullie dochter en wat een mooie naam!!! bb wat balen zeg van je ongi hier ook enorm bale kan alles wel kort en klein slaan! stomme heteluchtverwarming is weer kapot grrr wat begin ik dit huis te haten zeg!!!
Jannie, geproficiteerd met de geboorte van jullie wondertje! Wat n mooie naam. Geniet maar van jullie kleine (flinke) meid!!
volgende stap idd HA , ik heb echt pijn het voelt als ontsluitings weeen rond de 6 cm ontsluiting (wat ik bij mijn jongste voelde) ook af en aan. tis zo verschrikkelijk. weet me af en toe geen houding aan te nemen heb net ibuprofen in genomen hoop dat ie snel werkt.
Jannie, hub en broertjes gefeliciteerd met jullie dochter en zusje! Geniet ervan! Eindelijk is ze daar! Laat je maar lekker in de watten leggen.
@babyboom, jeetje meid, ik had zo hard voor je geduimd. Je hebt het zo verdiend. Hopelijk gaat het net als bij mij, zodra die afspraak staat bij de gyn word je zwanger! Dikke knuff voor jouw meid
BB: wat naar dat je er nu ook lichamelijk zo'n last van hebt!! hopelijk gaat het inderdaad zo als bij tmv2!! ik wens je ook snel een beeb! hier mn ouders hier gegeten, nieuw receptje was lekker! net de kindjes er in gelegd, opgeruimd, dus nu natuurlijk met de beentjes omhoog op de bank haha
Babyboom.. bah, nee toch?! Balen meis...ook van je buikpijn. Onze eerste topic-baby geboren Yeah!!! Gefeliciteerd Jannie met jullie dochter en zusje, Femke! Rustig herstellen en genieten van je kleine meisje (die overigens flink aan gewicht is ). Surf: productief dagje zo te lezen! Ennasil: hopelijk is je ei op komst meis, cylus duurt weer lang genoeg zo. Tmv2: oeh ja, die glucose test, dat drankje is echt heel vies! Ik heb die test ook gehad en direct gevraagd naar de uitslag, die wilde de mevr toen ook niet vertellen, maar ze weten het wel hoor. Dat kunnen ze nl direct aflezen als ze de vingerprik doen. Hoop voor je dat alles goed is. Goofy: fijn dat je symptomen krijgt! Hier gaat het goed, ik heb erg weinig symptomen en dat maakt me best onzeker. Maar ik heb gisteren een test gedaan met middagurine en die knalde al binnen een halve minuut van het schermpje. De testlijn nog donkerder dan de controlelijn. Dus ik ga er van uit dat het goed zit.
Ooh bah meis wat vvelend dat je zo'n last hebt! Hoop dat pijnstilling beetje werkt! Hoop dat de ha je verder kan helpen en jesnel zwanger mag zijn!
Dank je wel meiden, ja echt ben het helemaal zat morgen gelijk bellen. Surf wat hebben jullie uitgeprobeerd? (gerecht)