Zwanger worden /zijn van een 3e kindje!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door goofychick, 7 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delfino

Delfino Niet meer actief

Jeetje smile ook alweer bijna 30 weken tjeeee waar blijft de tijd! :D

Dannie hoe gaat het met jou??

2. trotsemamavan2

trotsemamavan2 Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.803
    0
    0
    verpleegkundige
    noord-brabant
    Jeej daar ben je lekker mee dan. Hopelijk snel verholpen en weer lekker in de warmte!

3. ennasil

ennasil Niet meer actief

ik kom weer heel even meekletsen dat mag wel zo nu en dan:)

ben sinds gisteren toch maar overgestapt op bm voelen. natuurlijk veelste laat mee begonnen maar goed ergens moet een begin zijn.
    ik weet dat het elke dag op hetzelfde tijdstip moet maar heb het tot nu toe gisterenavond en vanmorgen gevoeld. gisterenavond stond hij naar mijn menig hoog en kon ik er net bij.. het voelde als de grootte van een muggenbult en was redelijk zacht en voelde een klein spleetje. vanmorgen leek hij nog hoger te staan en kon er na veel moeite net bij. volgens mij was hij nu zachter voelde die bult niet meer.wel weer het spleetje waar ik aan herken dat ik goed zit;)
    teminste dat denk ik hihi. vanavond nog maar eens voelen.
    nu weet ik het verscil nog niet zo goed tussen hard of zacht..
    als ik nu moet zeggen hard of zacht dan zeg ik zacht:)

voor de rest heb ik me nu weer een beetje bij elkaar geraapt en weer wat moed verzamelt. ik heb flink wat emodaagjes gehad de afgelopen week. mijn lichaam is goed van streek.

als ik niks in mijn temp kan vinden deze week en ik ook niet uitmezelf ongie word moet ik er toch aan geloven en over een weekje weer de provera gaan slikken en de 150mg clomid. dan starten we alweer met poging 5. klink heel veel maar er is nog maar 1 ronde gweest dat hij wel aansloeg.

ook heb ik van de week mijn ontslag genomen bij een huisje waar ik werk.ik was het zooo zat. ze behandelde me echt als slaafje. ik heb al een paar keer een briefje neergelegen dat ze teveel vraagt voor 3 uurtjes tijd en ik dat niet aangewerkt krijg. 3 slaapkamers goed stoffen en zuigen. de badkamer soppen. de zolder stofzuigen. de trap afzemen de wc beneden. de woonkamer goed stoffen en zuigen de keukenkastjes zemen de deuren zemen en de vloer dweilen en soms ook nog de ramen zemen.. dat is toch niet normaal meer?? dus heb ik gezegt dat ik er mee stop alleen heb niet de echte reden verteld omdat ik ook nog bij een vriendin bij haar werk en ik daar niet graag weg wil. dus ik heb gezegt dat ik stop vanwege veel naar het zh en dat ik wat rust in mijn hoofd wil. en ik heb gevraagt of ze me even wil bellen hierover. maar tot hden niks gehoord.. het interesserd haar blijkbaar niks.:$ tr*t!:)

voor de rest even denken.. ik heb nog niet alles bijgelezen en wat ik wel heb gelezen ben ik even kwijt:)

owja meiden niks van aantrekken wat andere zeggen over een 3de erbij. jij weet zelf het beste of je het wel of niet aankan! als hun vinden dat het onverstandig is moeten ze dat voor zichzelf weten maar ga er een ander niet mee lastig vallen. het zegt meer over hunzelf dat over jullie. ik denk dat er ook een stukje jaloezie bijzit en dat ze het je mischien niet gunnen.natuurlijk is een 3de erbij wat zwaarder maar daar kies je dan toch zelf voor en er zijn zelfs gezinnen met 14 kinderen die kunnen het ook :)! dus meiden volg je hart!!

4. Delfino

Delfino Niet meer actief

hey meiden de monteur is geweest leuke gozer en wilde ons erg snel helpen helaas heeft hij niet alles in de hand! een zekering stuk en die heeft ie nog niet van zijn baas gekregen!!! dus moet besteld worden en ziezo vandaag nog in de kou met veel pech morgen ook nog!

5. trotsemamavan2

trotsemamavan2 Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.803
    0
    0
    verpleegkundige
    noord-brabant
    Jeetje dat is vervelend. Vraa me af of die baas zijn eigen gezin ook zo lang in de kou laat zitten. Gelukkig wel voor het weekend, want an houdt hij echt vrieskou.

6. Delfino

Delfino Niet meer actief

Moet zeggen dat nu het middag is de kou wel meevalt heb gelukkig ook buren die nog stoken ;) wordt ons huisje ook klein beetje warm van...

7. Smile

Smile Fanatiek lid

11 sep 2008
    4.358
    0
    0
    dannie....DANNIE.....D A N N I E?????

Waar ben je?? Beebje al geboren??????????????

8. saskia81

saskia81 Bekend lid

23 mei 2011
    638
    0
    0
    NULL
    NULL
    @allemaal hier nog geen beeb maar dat zou ook wel erg vroeg nog zijn. Volgende week mag t officieel. Hoop dat uk t dan ook door heeft en er uit wil komen. Lig elke nacht met voorweeen en ben behoorlijk moe. Dat in combinatie met de spanning maakt dat ik t nu wel zwaar ga vinden. Ik kom snel weer reageren op jullie sorry voor ego

9. Delfino

Delfino Niet meer actief

Saskia je hoeft geen sorry te zeggen hoor! Het is ook niet makkelijk allemaal zorgen en ook nog eens enorm last van voorweeen! Hoop dat je kleine volgende week komt! En dat tot dietijd de voorweeen stoppen! Knuff

10. Dannie81

Dannie81 Fanatiek lid

27 sep 2007
    1.554
    0
    0
    Sorry meiden, beetje laat met meldwn, maar t broodje zit nog steeds in de oven;)
    Blijft wel rommelen hier, en voel druk in mn "doos". Wordt r n beetje moedeloos van. Vandaag pas 38 wkn dus met n beetje pech blijft t brrodje nog n maand in df oven:$ moet r niet aan denken. K kan bijna nix meer. Vanmorgen naar twee winkels (die naast elkaar liggen) geweest (met de auto en zonder kids) en toen k daar van trug was was k al op!! Dit nog n maand:$ weet niet hoe k dat ga klaarspelen!
    Heb de kids nu in bed gedumpt:) en lig zelf ook ff!
    Sorry voor mn geklaag.

11. Baby Boom

Baby Boom Fanatiek lid

2 sep 2010
    2.361
    0
    0
    Rotterdam
    Dames wij hebben besloten om de nuvaring te gebruiken tot de zomer.
    Morgen kan ik bij de ha terecht en dan waarschijnlijk de volgende menstruatie beginnen ermee (hopelijk in deze ronde raak)
    mijn vriend vind dat ik er teveel mee bezig ben en dat hij het dan ervaart als moeten en ik kan hem daarin ook wel begrijpen en dat is ook de reden waarom het zo lang duurt hij durft amper nog in mij klaar te komen (sorry)
    dus even een pauze ik blijf wel mee lezen hoor ;)

Ik heb gister heel de avond zitten janken omdat je toch even moet loslaten maar het is voor het beste en het moet leuk blijven.

12. Dannie81

Dannie81 Fanatiek lid

27 sep 2007
    1.554
    0
    0

Jeetje bb, balen zeg, maar miss ook wel verstandig. Maar ja, vetstandig is niet altijd de leukste keuze. K duim heel hard dat t niet nodig is en dat deze ronde raak is! En anders in de zomer met n leeg hoofd en vol goede moed er tegenaan! Hoop wel dat je af en toe hier nog komt spieken!!!

13. Baby Boom

Baby Boom Fanatiek lid

2 sep 2010
    2.361
    0
    0
    Rotterdam
    Dannie meid ik hoop dat het wat opschiet, ga je de huis middeltjes uitproberen? om het zelf een btje vooruit te helpen?
    zoals bitter lemon? sex? volgens mij weet ik verder niks hahaha

14. ennasil

ennasil Niet meer actief

je hoort ook weleens dat je door het wroeten ook de bevalling opgang breng. en voetmasage.

15. Damyar

Damyar Niet meer actief

het rood is in alle hevigheid losgebroken. GG gebeld en de echo voor morgen wordt uitgangsecho en krijg ik gelijk de hormonen mee die ik erbij moet gaan spuiten. Vind het nu echt rete eng, maar we gaan ervoor.

16. ennasil

ennasil Niet meer actief

hier met me duim tussen de kastdeur gezeten. wie gooit er ook het deurtje dicht als je vinder en nog tussen zit;) hihi ikke dus.
    heel stuk vel eraf bij mijn nagelriem. het deed in eerste instantie niet zo zeer maar nu begint hij lekker te branden en kloppen. heb er ook gelijk betadine opgedaan zodat het niet gaat ontsteken.

huisje weer glad geruimt en gezogen en gedweild.
    nu achterover op de bank en zo maar eens verder met het eten.
    vanaaf verjaardag.

17. Dannie81

Dannie81 Fanatiek lid

27 sep 2007
    1.554
    0
    0
    K stond vanmorgen in de winkel wel bij de ananas. T hart van n ananas eten schijnt ook te helpen! Bitter lemon lust k niet en seks moet k eerlijk gezegd nu niet aan denken! Pfff wordt al moe als k ercaan denk ;)
    K geloof eigenlijk niet zo in die huis tuin en keukenmiddeltjes, Als t broodje gaar is komt ie wel uit de oven:) Hoop dat ie snel gaar is!!

18. saskia81

saskia81 Bekend lid

23 mei 2011
    638
    0
    0
    NULL
    NULL
    @dannie ik hoop ook dat je snel gaat bevallen meid.

19. Smile

Smile Fanatiek lid

11 sep 2008
    4.358
    0
    0
    Dannie: spannend. Hopelijk duurt het niet meer lang. Hier hielp seks tot twee keer toe :)

BB: even een tussenpauze. Misschien wel goed. Zoals ik het lees hebben jullie wel samen de beslissing kunnen nemen. Lijkt me fijn! Enne.....ervaringen met de nuvaring zou ik graag willen horen!!

20. saskia81

saskia81 Bekend lid

23 mei 2011
    638
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ hier hielp sex ook twee maal. We doen t nu dusnook bewust even niet maar volgende week ga ik een poging wagen hihi

Deel Deze Pagina