Zwanger worden /zijn van een 3e kindje!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door goofychick, 7 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Damyar

Damyar Niet meer actief

wat is een navaring bb??

2. Dannie81

Dannie81 Fanatiek lid

27 sep 2007
    1.554
    0
    0
    Dat jullie daar nog zin in hadden!! Pfff kan t denk k niet opbrengen. En daarbij komt dat mannetje nog 2 late diensten heeft dus pas rond middernacht thuis is. Dan lig ik al lang te slapen. Miss in t weekend toch maar proberen!

3. Delfino

Delfino Niet meer actief

bij mij hielp helemaal niks! alleen poging tot strippen wat niet kon maar toch door het gewroet zette alles wel in gang

4. saskia81

saskia81 Bekend lid

23 mei 2011
    638
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hihi dannie zin had ik niet hoor, maar vriendin vertelde dat haar gyn zei dat sperma het laatste zetje kon geven. Hihi heel eerlijk is t een van de weinige keren dat ik altijd hoopte dat hij " snel" was hihi

5. Dannie81

Dannie81 Fanatiek lid

27 sep 2007
    1.554
    0
    0
    :D kan k me voorstellen! Miss in t weekend toch maar zin maken! Ppfff

6. Smile

Smile Fanatiek lid

11 sep 2008
    4.358
    0
    0
    Nuvaring is anticonceptie. Een ring die je inbrengt, net zoals je een tampon inbrengt. Hij blijft drie weken zitten, daarna verwijderen je hem voor de stopweek. Een soort pil, maar dan zonder slikken;)

7. miran336

miran336 Fanatiek lid

Bij mij hielp ook niets toen ik overtijd liep van mijn oudste... van alles geprobeerd maar meneer was geloof ik van plan te blijven zitten ;) Uiteindelijk ben ik 2 weken overtijd eindelijk bevallen via een keizersnede.

Maar Dannie: ik zou altijd een gokje wagen als ik jou was...

8. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    dannie hopelijk is de beeb snel gaar.. hihi

hier moe... zere borsten en nog geen rood.. de 23e negatest
    mirena eruit 28 dewc 29e tot 1 jan bloeding.. dus tja wanneer nog

ennasil jij bent lekker druk geweest.. en die duim tja wat moet ik daar nou van zeggen

fijne avond

9. Dannie81

Dannie81 Fanatiek lid

27 sep 2007
    1.554
    0
    0
    Jaaaa, hoop k ook!!! Probeer t garingsproces te versnellen met n kruikje! :D
    K zit nu als n oud omaatjeet n fleecedeken en n kruikje op de bank! Heeeeerrrrllliiijjjkk

10. Dannie81

Dannie81 Fanatiek lid

27 sep 2007
    1.554
    0
    0
    Wendy, spannend trouwens! Hoop dat je snel posi test in je handen hebt!

Ennasil, druk in de weer geweest! Hoest nu met je duim?

Jannie, hoe was jullie eerste dag met de kleine meid? Gaat alles goed?

Saskia, hou die kleine nog maar fijn n weekje binnen! Hoe gaarder hoe beter:p

11. Smile

Smile Fanatiek lid

11 sep 2008
    4.358
    0
    0
    Ja Jannie....hoop dat je nog even komt meelezen hier!!
    Hoe is het met je?
    Beetje bijgekomen.
    Keizersnee....pfffff...dat is een flink herstel.
    Hoe gaat het met de kleine meid???
    En hoe was je bevalling in het uitgebreid??

Nieuwsgierig hier!!

12. miran336

miran336 Fanatiek lid

Zo, nu kom ik hier even reageren. Heb vanaaf visite gehad, eigenlijk ben ik hartstikke moe maar was wel gezellig.

Ik heb verder ook niet zo veel te melden eigenlijk. Ben moe en mijn buik groeit al. Da's het enige. Kan niet wachten tot we het de kinderen kunnen vertellen, ben benieuwd naar hun reacties :D

Groeiden jullie ook zo snel? Wanneer hebben jullie het de kids verteld? En wanneer hebben jullie het wereldkundig gemaakt?

13. Damyar

Damyar Niet meer actief

Dit is mijn fotowand geworden, kan hem niet helemaal op de foto krijgen, omdat hij 2,5 meter breed is.
    Zal ook nog even een foto spammen van de keuken met de zelf gemaakte radiatorombouw en de nieuwe vloer. Morgen is de woonkamer af, maar ik maak daar pas foto's van als we volgende week de nieuwe bank en stoelen binnen krijgen.

14. Damyar

Damyar Niet meer actief

Ben er echt trots op, het is zo mooi geworden al zeg ik het zelf.

15. miran336

miran336 Fanatiek lid

Ben ook benieuwd hoe het met Jannie gaat, die is vast enorm aan het genieten. Ze zal nog in het ziekenhuis zijn denk ik?

Dannie: Broed ze!

Saskia, dus vanaf volgende week mag je beeb geboren worden? Ben je er klaar voor? Spannend hé?

Wendysunny: erg vervelend dat je je cyclus nog niet precies weet hé? Ik zou de normale cycluslengte vanaf de bloeding/ongi aanhouden. Mijn eerste bloeding na verwijdering van de spiraal was meteen mijn ongi.

Babyboom: balen meis... goed dat jullie het er samen over gehad hebben en dat jullie samen een stop hebben bedacht. Het is goed samen in gesprek te blijven en goed dat jullie hier samen achter staan. Leuk dat je blijft meekletsen, jullie tijd komt vast!

Damyar; voor jullie ook een spannende tijd op komst. Morgen dus echo en het echte begin van ivf... duim me suf voor jullie! Succes morgen.

Ennasil: auw... hoe is het met je duim?

Hoe is het met jou Smile?

Surf: ook een beetje stilletjes aanwezig hier geloof ik...

Delfino: moest jij nog in de kou zitten? Wat ontzettend naar zeg.. dus vroeg onder de wol, met een deken op de bank?

16. miran336

miran336 Fanatiek lid

Wauw Damyar, wat ontzettend leuk geworden die fotomuur. Ook de keuken mag er zijn trouwens!

17. Dannie81

Dannie81 Fanatiek lid

27 sep 2007
    1.554
    0
    0
    Damyar, ziet r super uit zeg! Zijn jullie nog met andere klussen bezig of is t nu klaar?

18. Smile

Smile Fanatiek lid

11 sep 2008
    4.358
    0
    0
    Damyar: mooooooooooooi die foto muur!!

Miran: ik groeide bij de derde wel het vroegst. Hier op tijd verteld omdat ik zo ziek was dat ik niet meer kon functioneren, dus met een week of 6 / 7. Anders zou ik hebben gewacht tot een goede echo. Dus met een week of 11 / 12...

19. Damyar

Damyar Niet meer actief

bedankt voor de leuke reacties.

Danni we hebben beneden alles maar dan ook alles gedaan. Alles is opnieuwd geschilderd, behangen, nieuwe vloer met witte hoge plinten, radiatorombouwen gemaakt. In de zomer was alles boven en zolder gedaan en nu dus beneden, hal, bijkeuken, toilet, woonkamer en keuken. Volgende week komt de nieuwe bank en twee fauteuils en dan willen we nog wat nieuwe spulletjes kopen voor de afkleding.

20. Dannie81

Dannie81 Fanatiek lid

27 sep 2007
    1.554
    0
    0
    Damyar, compleet nieuw huis dus! Gaaf. Heerlijk he, als je alles naar je zin kunt maken! Hebben jullie alles zelf gedaan??

Deel Deze Pagina