Zwanger worden /zijn van een 3e kindje!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door goofychick, 7 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dannie81

Dannie81 Fanatiek lid

27 sep 2007
    1.554
    0
    0
    Spannend hoor, klinkt in ieder geval goed. Hopelijk in t weekend n duidelijkere test! Ik duim voor je!

2. miran336

miran336 Fanatiek lid

Dannie, hoe is 't met je voorweeën? Wat ik nog wilde zeggen.. je mag hier klagen hoor, daar zijn we voor. De laatste loodjes zijn ook het zwaarst.

3. Dannie81

Dannie81 Fanatiek lid

27 sep 2007
    1.554
    0
    0
    Das lief van je!:)
    Voorweeen zijn r weer! Aaaarrrrrcccchhhhh maar weer afwachten nu!

4. saskia81

saskia81 Bekend lid

23 mei 2011
    638
    0
    0
    NULL
    NULL
    @dannie Hoe is t? Weeen nog doorgezet. Hier weer een vreselijke nacht gehad. Zo veel pijn in buik. Man is vandaag ver weg voor t werk. Ik moet zo naar de verlos. X

5. miran336

miran336 Fanatiek lid

Saskia; had je ook voorweeën? Wanneer ben jij eigenlijk uitgerekend? Succes bij de verlos... hopelijk blijft je kleine man vandaag nog even lekker zitten dan, nu je mannetje ver weg is voor het werk.

6. miran336

miran336 Fanatiek lid

Ik heb heerlijk geslapen vannacht. Vanmorgen om 6.45 wakker gekust door mijn mannetje die naar zijn werk ging, toen waren de kids ook wakker en we hebben nu het ontbijt net op.

Straks de oudste naar school en dan nog even aan de poets en wassen. Dan is dat klaar voor het weekend, ik moet dit weekend werken. Vanavond late dienst.

Dit weekend verder niet veel plannen. Volgende week sta ik maar 1 dag ingepland! Heerlijk, daar ga ik lekker van genieten.

7. saskia81

saskia81 Bekend lid

23 mei 2011
    638
    0
    0
    NULL
    NULL
    @miran dinsdag ben ik 37 weken. Dus t zou mooi zijn als t tot dan lekker blijft zitten. Jouw nachtrust klinkt om jaloers op te zijn hihi x

8. Dannie81

Dannie81 Fanatiek lid

27 sep 2007
    1.554
    0
    0
    Morguhh, uiteraard weer niet doorgezet, hoewel t n serieuze aankondiging leek! :(
    Kids gaan zo naar psz, zitten al helemaal klaar op de bank! K moet strax ook weer naar de vlos! K laat wel wat horen strax!

9. Delfino

Delfino Niet meer actief

och meid wat vervelend van je pijn :( en je man ook nog eens ver weg hoelang moet hij rijden voor hij bij je is?? s6 bij de vk!

10. Delfino

Delfino Niet meer actief

nog steeds niet doorgezet meis? jeetje wat heb jij het zwaar en "gewone" leven gaat door kindjes naar school enz. wat zul jij moe zijn zeg!! s6 bij de vk knuff

11. Delfino

Delfino Niet meer actief

hier gisteren totaal uitgeput! stond met tranen in mijn ogen af te wassen was zo moe! lig ik eindelijk in bed kan ik niet slapen snap daar niks van hoor!!

12. godswoman31

godswoman31 Nieuw lid

27 jan 2012
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi ik heb net een test van kruidvat gedaan en ja ik ben zwanger van de 3de weet nog niet hoelang??

13. miran336

miran336 Fanatiek lid

Gefeliciteerd!

14. Delfino

Delfino Niet meer actief

gefeliciteerd! wanneer was je eerste dag van laatste menstruatie? en hoeveel dagen cyclus heb je?

15. ennasil

ennasil Niet meer actief

hier mijn temp flink naar beneden.. ongie wordt ik niet.dat begint bij mij al een paar dagen van te voren met buinverlies.aan de ovutestjes is weinig verschil te zien. heb het nu met ochtendurine gedaan. dan zou je zeggen dat hij wel iets donkerder had moeten zijn omdat ik gisteren had gedronken en nu niet. ( ik denk inderdaad dat ze weer vals lichtpostief aanslaan) was toen ik nog niet bij de gyn liep ook al zo! vandaar dat ik ze nooit meer had gedaan. en ik dacht nu zit ik op de clomid dus zouden die lh wel wat gestimuleert zijn. maar blijkbaar heb ik nog steeds een te hoge lh in mijn bloed. was toen met de bloeduitslag al veelste hoog. en dat kon toen verklaren warom te ovutesten altijd een streepje gaven. de predictor was toen bijna zwart de streepjes zo veel lh. maandag gewoon met frisse moed de volgende ronde in..

@ jazz ik denk inderdaad dat je er goed aan doe om even je hoofd op andere dingen te richten en wanneer je vriend en jij er weer klaar voor zijn kunnen jullie er weer voorzichtig voor gaan:) en inderdaad zonder hormonen lijkt mij ook beter.met clomid is de kans op afwijkingen en vroeggeboorte etc een stuk hoger. en jij hebt van jezelf al mooie eisprongen dus moet het zonder ook zeker lukken:) wanneer krijg je de uitslag van het zh?

16. Smile

Smile Fanatiek lid

11 sep 2008
    4.358
    0
    0
    Nieuwe meiden, welkom, ben de namen al weer kwijt.

Nog nieuws??????????

Begin hier te merken dat het allemaal wat zwaarder begint te worden. Moe, vreselijk brandend maagzuur s avonds, de buik gaat in de weg zitten, etc. En moet nog tien weken......pfffffffff

17. saskia81

saskia81 Bekend lid

23 mei 2011
    638
    0
    0
    NULL
    NULL
    @allemaal verlos belde om afspraak te verzetten grr nu is vanmiddag niet zo heel erg maar had geen zin de meiden mee te nemen. Vind ik met inw onderzoek geen succes.

@ delfino man doet er 3 uur over maar ik maak me er maar niet al te druk om, het gaat toch nog niet gebeuren hier hoor. Vanacht wel weer erg veel weeen en behoorlijk pijnlijk. Ach we blijven posi wie weet gaat t door de voorwee allemaal wel snel straks

@ Dannie ben benieuwd naar jou vk bezoek.

@ rest zwaai, ben t ff kwijt sorry

18. ennasil

ennasil Niet meer actief

heb nog eens net mijn temp ogemeten mij ik vind hem erg laag voor overdag ook. 36.9 normaal is hij zo rond de 37,5 hmm...
    moegen maar is eens kijken wat hij doet. vanochtend 36,2. hij lag de helde tijd ronde 36,4 36.5.

19. miran336

miran336 Fanatiek lid

Dannie en Saskia: al bij de verlos geweest?

20. miran336

miran336 Fanatiek lid

Ow, nee... zie nu dat het nog vrij vroeg in de middag is...

Voor mijn gevoel heb ik er al een dag opzitten. Was is weer aan de kant, huis beetje opgeruimd, naar de bakker geweest en nu even chillen. Straks de kids naar mijn moeder brengen en dan op naar mijn late dienst. Pff, ben zo enorm moe... ik zie er tegenop.

Deel Deze Pagina