Meiden, hier hele nacht wakker geweest en flink ah rommelen (nog steeds) maar niet erger geworden Wordt r n beetje moedeloos van. mannetje is niet naar werk omdat mn gevoel zegt dat t niet stoppen gaat maar door gaat zetten. Ben bang dat ie anders niet op tijd thuis is als k bel! Saskia, hoest met jou??
Oh, spannend Dannie!!! Hoop dat het vandaag nog wat wordt. Anders is het wel een heel lang verhaal.....pfffff....
@dannie wat spannend meis. Ik zal duimen dat t doorzet meid. Hier alles rustig. Vochtverlies ga ik zo wel even over bellen. Verder heb ik zo geen geen zin in de sneeuw die vanmiddag voorspelt wordt. Ik blijf dus lekker thuis op de bank en ga de hele dag kijken of jij wat post dannie hihi.
Dannie jammer dat het niet heeft doorgezet meis! Wie weet wat er vandaag allemaal gaat gebeuren duim voor je!!
Gm meiden, @dannie, jeetje meid, wat vervelend dat het niet echt doorzet, hopelijk dan al veel voorwerk. Begrijpelijk dat mannetje niet is gaan werken, is ook geen leuke situatie om alleen te zitten en al helemaal niet als je kans hebt dat hij dan te laat is. @jannie, hoe ging je nachtje? Hopelijk wat beter. Daar zie ik zo tegenop. Maar misschien dat het deze keer meevalt. @wendy ik geloof dat ik iets gemist heb, zag je op roze staan en 4 w3 d zwanger.. Gefeliciteerd meid!! En wat snel! Heb je al wel een duidelijke streep? Want begreep dat hij de laatste keer zo licht was dat hij niet op de foto kon. En aangezien de kv daar wel vaker een handje van heeft. Hoop op een knaltest! @daymar, wauw!! Wat mooi die foto's .. Ben stiekem jaloers.. Haha helemaal mij. Smaak. Hier is boven wel alles zoals ik wil maar beneden is het echt een allegaartje. @delfino, hoe voel je je vandaag? Hopelijk wat beter. Is je bloeddruk niet te laag? Rustig aan doen hoor! @de rest ben het even kwijt. Maar zwaai zwaai! Hier is mannetje met zoonlief naar de kerk, hij gaat dit jaar zij. Communie doen, dus ik kon lekker met dochterlief luieren en dat kunne wij zoooo goed. Hahahaha. Dinsdag naar de gyn, ben benieuwd wat hij allemaal gaat zeggen, dan moet ik vrijdag naar de verlos en maandag weer naar de gyn voor placentalokalisatie, ik denk dat ik maar à vragen of hij daar gelijk dinsdag naar kan kijken, neem aan dat ze toch een echo maken, anders blijf ik op en neer rijden en blijft mannetje vrij vragen, gezien ik nu toch vaker voor controle moet. Zal toch niet raar zijn als ik dat vraag. Anders zit ik straks 3 keer per week daar en ik mag zelf geen auto meer rijden, dus ik moet dan iemand ermee lastig vallen. Ga even spelletje doen met me meisje.
Bekijk bijlage 219054 Bekijk bijlage 219056 nu begin ik toch te twijfelen . ik deed elke keer een testje in de ochtend en avond. maar gisteren alleen in de ochtend gedaan. en nu denk ik dat de piek gisterenavond was maar daar kom ik niet achter. had gisterenavond wel veel pijn en temp is lichtjes omhoog gegaan. hmm... wel of niet aan de provera morgen?? @ dannie spannend!!!! hoop dat de beeb snel komt
@ dannie joehoe hoe is t meis? Al nieuws, hihi vind t helemaal spannend. @ennasil. Vind t lastig. Zelf had ik altijd 1 hele duidelijke en voor de rest vage. Vind bij jou wel wat verschil maar weet niet of t genoeg is. Even overleggen met de gyn?
zo de kindjes zijn verhuisd!! ben behoorlijk duizelig geweest gaat nu weer redelijk gaan zo op visite bij souders! dannie hoe gaat ie meid??
foto's staan in mijn album!! Saskia komt goed ga het dinsdag tegen de vk zeggen want kan nl helemaal niks doen een trap oplopen is al teveel
Wahahahaha heb net Londen geboekt voor mij en mijn stiefzoon. Hij wilde heel graag een keer naar Londen. Maar manlief had daar helemaal geen zin in, dus ik zei dan ga ik toch met hem. Zegt hij dat moet je doen. We hebben net samen vlucht en hotel geboekt. We vliegen 20 feb en terug 24 feb. Stiefzoon is nu bij zijn moeder en we houden het even geheim als verrassing. Ben echt benieuwd wat hij ervan vindt.
dannie: hoe is het met je meis? kom je de dag een beetje door? is het nu eindelijk aan het doorzetten?? ik hoop het voor je!! hier nog niet veel gedaan vanochtend, nog een beetje gewerkt (mailtjes beantwoorden enzo), lekker lang in bed gelegen, vanmiddag nog even geslapen, net een uurtje naar buiten geweest (tis echt koud!) nu weer lekker op de bank, hihi, echt weer een lui weekend.
@ trostsemamavan2 nee klopt ik heb het niet gelijk gedaan toen ik opstond . maar aan het einde van de ochtend. vandaag zo rond 12/1 uur en gisteren rond 11 uur. dus was al wel een tijdje uit de veren. maar inderdaad schijnt dat savond beter is. dus zometeen rond een uur of 8 nog maar eens 1 doen. dan zou die in principe lichter moeten worden de komende dagen. ik zat me net nog te bedneken dat ik net zo goed kan wachten op mijn eigen ongie. omdat ik al rond dag 40 zit. en als ik nu provera ga slikken duurt het alsnog 15 dagen voordat ik ongie word. dus zit i op dag 55 . en mijn eigen cyclus ligt ook tussen de 50 en 65 dagen.. aangezien ik erg beroerd word van de provera denk ik dat ik mijn eigen menstruatie beter af kan wachten. is dan hooguit een weekje langer wachten.
ennasil: ik wil je niet je hoop ontnemen, maar ik vind je ovu's nog niet overtuigend... ik heb zelf nooit ovutesten gebruikt, maar ik heb wel veel testen gezien in het topic bij 'vage en duidelijke testen', heb je je fotootje daar al geplaatst? dan kijken er nog meer meiden met je mee.. ik heb het gevoel dat ie nog meer moet knallen voordat ie als posi beschouwd mag worden... ik hoop het natuurlijk wel voor je!
Hier nog steeds nix rommelt nog n beetje maar wel minder! K word r schijtziek van (sorry voor mn woorden en geklaag) Heb ook ff geen zin t reageren op iedereen. Hoop dat jullie dat begrijpen!