Zwanger worden /zijn van een 3e kindje!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door goofychick, 7 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    nee logisch, dat gedoe is ook niks!!
    hoop dat je vannacht in ieder geval wel weer wat kunt slapen! sterkte!!

2. saskia81

saskia81 Bekend lid

23 mei 2011
    638
    0
    0
    NULL
    NULL
    @dannie natuurlijk begrijpen we dat. Wat vervelend dat het weer niet doorzet. Al die valse starten word je op een gegeven moment ook echt moedeloos van meid. ik hoop zo dat je vanacht aan de beurt bent. Dat het goed doorzet en je jullie kleintje snel in de armen hebt. Hoe groot schatte de vk jullie kindje vrijdag bij de conrole? Of heb ik daar over heen gelezen, die van ons was nu zo een 2900 gram. Maar ik moet nog even dus het zou best een flinke kunnen worden volgens hen.

Liefs

3. saskia81

saskia81 Bekend lid

23 mei 2011
    638
    0
    0
    NULL
    NULL
    @damyar wat leuk joh...dat vind hij vast super

4. Dannie81

Dannie81 Fanatiek lid

27 sep 2007
    1.554
    0
    0
    Met 36 wkn schatten ze m op ruim 3 kilo! Dus ook flink! Hebben daarna niet meer gekeken!

5. Smile

Smile Fanatiek lid

11 sep 2008
    4.358
    0
    0
    OCh Dannie! BALEN!!! Ik dacht echt 'die is bezig nu'. Niet dus.....nog steeds afwachten....pfffff....kop op he!

6. Delfino

Delfino Niet meer actief

Wauw!! Wat een leuke verrassing zeg!

7. Delfino

Delfino Niet meer actief

Tuurlijk begrijpen we dat! Echt k*t dat het niet doorzet!!!:(

8. Dannie81

Dannie81 Fanatiek lid

27 sep 2007
    1.554
    0
    0
    Heb net gedaan wat k me voorgenomen had niet te doen!!:) de soldaatjes van mannetje ingezet!;) ben benieuwd!!!

9. saskia81

saskia81 Bekend lid

23 mei 2011
    638
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ dannie hihi well done! Dat de bevalling maar mag komen nu. Duim voor je en hou je ons op de hoogte?

10. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Dannie weet zo hoe je je voelt bij mijn tweede zakte de weeën ook af, vk toen de tweede keer in de nacht ook afgebeld. Maar wat mij heel erg hielp de keer dat ik naar het zkh kon met 2 cm ontsluiting dat ik weg was bij mijn oudste zoon, ik kon toen meer relaxen. Idee om ze even uit logeren te brengen?
    Sterkte meis, en nog even!

Miran, hier 7 feb een vroege echo ivm de ronde hiervoor, en dan 22 feb weer.

Ga slapen meiden morgen weer de ochtend spits in van aankleden eten geven weg gaan, kids wegbrengen werken, zo g een zin in.

Later meer....

11. Dannie81

Dannie81 Fanatiek lid

27 sep 2007
    1.554
    0
    0
    Goofy, de oudste is vannacht uit logeren ;)
    Soldaatjes doen wel wat geloof ik. Eerst zien dan geloven!
    Truste allemaal

12. miran336

miran336 Fanatiek lid

Hoe is het nu Dannie? Het echte werk begonnen? Of heb je nog een beetje kunnen slapen vannacht?

Saskia; hoe is het bij jou?

13. saskia81

saskia81 Bekend lid

23 mei 2011
    638
    0
    0
    NULL
    NULL
    @dannie Hoe is t meis.heeft t nog wat gedaan?hoop dat je al lekker je beeb in handen hebt. Hier vannacht niet geslapen, maar dit keer niet door weeen maar door onze meide die moesten overgeven

14. miran336

miran336 Fanatiek lid

Oeh, waardeloze nacht dus Saskia. Hopelijk voelt je meisje zich snel beter.

15. saskia81

saskia81 Bekend lid

23 mei 2011
    638
    0
    0
    NULL
    NULL
    @miran we posten tegelijk dus had je bericht ff gemist. Maar Idd alletwee de meiden ziek dus beloofd een fijne dag te worden we gaan maar lekker op de bank met zijn drie vandaag. Lekker rusten. X

16. Dannie81

Dannie81 Fanatiek lid

27 sep 2007
    1.554
    0
    0
    Hier weer n nacht from hell! Tot 4 uur heel regelmatig pijnlijke (voor)weeen elke 5 a 7 minuten die n minuut aanhielden. Daarna stopte t weer! Nix geslapen, alweer. K kan wel janken:(
    Nu begint weer t rommelen, maar heb de hoop nu echt opgegeven! Ppfffffffffff

17. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    Dannie: hoe is t meis? Snap t als je niet wil reageren, maar wilde laten weten dat ik aan je denk!

Hier zit ik bij de ha. Belde om 8.05 kon meteen terecht, dus snel douchen, aankleden, eten, krabben en heen. Kijken of ze iets voor m'n verzekering kunnen doen...

18. saskia81

saskia81 Bekend lid

23 mei 2011
    638
    0
    0
    NULL
    NULL
    @dannie pfff waardeloos meis. Hoop zo dat t nu eens doorzet! Kan me voorstellen dat je op bent. 30 januari lijkt me een mooie dag om opnde wereld te komen beeb van dannie dus kom er nu uit!!!!!

@surf succes bij de ha hoop dat die iets voor je kan betekenen meid.

19. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    ow dannie: zag je dat je net al gepost had, getverderrie wat een geze*k zeg! waarom komt die kleine er niet gewoon uit!! dit is echt killing, dat begin je al compleet uitgeput aan je onderbroken nachten... pff sterkte!

@saskia: ach jeetje, arme meisjes, en jij zal ook wel gesloopt zijn na zo'n nacht! voelen ze zich al iets beter?

hier de ha kan niet veel doen, wist ik ook eigenlijk wel, maar als ik toch mn schadeclaim in gang wil zetten moet ik eerst naar de ha geweest zijn, dus nu zou het kunnen, als ik toch nog een keertje de discussie aan zou willen gaan...
    verder zegt ze hetzelfde als wat ik al wist, rust, minder werken, fysio... nou ja...

20. saskia81

saskia81 Bekend lid

23 mei 2011
    638
    0
    0
    NULL
    NULL
    @surf balen meid. Eigenlijk is het belachelijk dat die klachten door de verzekering niet serieus genomen wordt. Vast een man die dat weer bedacht heeft.

Meisjes liggen allebei op een bank. Net beide een beschuitje gegeten en wat water gedronken. Hoopndat alles erin blijft. Ik zit als een zombie op de bank hihi. Echt die slapeloze nachten, grrrr!

Deel Deze Pagina