Zwanger worden /zijn van een 3e kindje!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door goofychick, 7 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delfino

Delfino Niet meer actief

Dat hoop ik ook! :)

2. saskia81

saskia81 Bekend lid

23 mei 2011
    638
    0
    0
    NULL
    NULL
    Yep daar sluit ik me ook bij aan meiden. Hoop dat je bevallen bent dannie. Hier beginnen de voorweeen weer. Bah geen zin in

3. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    miran: wat zei de ha?

hier zei de fysio vanmiddag dat ze niet veel meer voor me kan doen... balen! ga het nu regelen met mn werk dat ik minder ga werken. ik ga de donderdagmiddag stoppen, dan heb ik woensdag hele dag, donderdag rust ('s ochtends de kindjes, 's middags zijn die bij mn moeder) en vrijdag hele dag, hopelijk gaat dat beter. vriendlief gaat vanaf deze week ook de kindjes naar de opvang brengen, scheelt mij weer een in en uit de auto gesjouw, dat is wel erg fijn! verder laten we de boodschappen bezorgen en hebben we een schoonmaakster, wat kan ik dan nog meer doen??

dannie: hoe is t meis?

delfino: leuke crea weer!

saskia: de dag een beetje doorgekomen met de meisjes? liggen ze alweer lekker in bed?

ehm...

4. saskia81

saskia81 Bekend lid

23 mei 2011
    638
    0
    0
    NULL
    NULL
    @surf goed dat je die dingen vast allemaal aangepakt hebt meid. Ik hoop dat je snel beter gaat. Blijft stom van de verzekering. Wat zeg ik belachelijk. Hier slapen de meiden lekker. Ik was ook ff gaan liggen maar die voorweee zijn weer zo bezig dat ik niet in slaap kan blijven maar er echt wakker van wordt. Ik ben trouwens benieuwd naar dannie en Hoe t met jannie en Kleine Femke is?

5. saskia81

saskia81 Bekend lid

23 mei 2011
    638
    0
    0
    NULL
    NULL
    @miran Hoe was t bij de huisarts?

6. miran336

miran336 Fanatiek lid

De huisarts heeft controles gedaan, die allemaal goed waren, en morgen ga ik bloed laten prikken. Ze gaan dan controleren op de standaardwaarden waaronder glucose en Hb. Verder grapte de ha nog bij het weg gaan, wie weet zitten er wel 2 en ben je daarom zo moe en kortademig :$ Niet grappig zo'n grapje..haha.
    Vanaaf vroeg naar bed en morgen een beetje energie om flink in huis aan het werk te gaan hopelijk.

Surf: verstandig dat je toch gaat minderen. Het gaat nu toch wel een beetje tellen hé? Denk dat je goede afspraken gemaakt hebt om het wat makkelijker te maken voor je.

Saskia: weer die voorweeën... bah, laat het maar eens doorzetten.

Delfino; leuke bewerking!

7. saskia81

saskia81 Bekend lid

23 mei 2011
    638
    0
    0
    NULL
    NULL
    @miran hihi leuk grapje van de huisarts. Het zou je gebeuren maar uiteindelijk zou je er denk wel heel blij mee zijn toch? Wel druk maar ook wel weer super gezellig. Ik ga ff douchen voor die verrekte weeen

8. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @sas hoe is het bij jou?

@miran koud hier ook heeeeeel erg, lig met een jogging pak aan in bed, gezellig voor manlief. Kortademig kan ook komen doordat je hart even harder moet werken vanwege meer bloedaanmaak.

@dannie ik hoop dat je bezig bent. Vk hier heeft me bij derde ogenschijnlijke start doorgestuurd naar zkh, ontsluiting zou niet op gang komen maar flinke weeën.......kan je dat anders niet vragen, dit is toch geen doen zo....knuff meis.

@surf wat vervelend allemaal, wel goed dat je rust pakt meis.

@delfino leuk een 3D echo!!

@ennasil getver, had gewild dat je ons achteraan kwam.

@damyar zit je weer op de wachtbank.

@jannie aan het genieten?

Hier alles goed maar ik lijk al wel 3maanden zwanger......nog een week en dan de echo....

9. miran336

miran336 Fanatiek lid

Het zou wel even schrikken zijn, maar natuuurlijk meer dan welkom! (maar ga d'r niet van uit dat het zo is).

10. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Miran hier zeggen ze dat over mijn testen en mijn buik.....en tja we hebben gezien dat er twee gelijke eitjes aan het rijpen waren dus af en toe....manlief heeft er zelfs over gedroomd hahahaha....die droomt nooit.

11. miran336

miran336 Fanatiek lid

Goofy: groei jij ook al zo? Ik heb er ook moeite mee mijn buikje te verbergen (ben al niet zo slank van mezelf). Ik moet het nog 3 weken uitzingen tot de echo. Leuk dat wel elkaar maar een paar dagen schelen hé?

12. saskia81

saskia81 Bekend lid

23 mei 2011
    638
    0
    0
    NULL
    NULL
    @miran en goofy ben benieuwd naar jullie groeiende buikjes. Spannend hoor binnenkort jullie echo. X

13. Dannie81

Dannie81 Fanatiek lid

27 sep 2007
    1.554
    0
    0
    Hey meiden, jullie zijn lief:)
    Nee ben nog niet bevallen! Vandaag rustig geweest maar nu de avond r is begint t weer wat te rommelen! We zullen zien. Heb trouwens wel sinds gistrren echt mega veel afscheiding!!! (nee, tis niet t kwakkie van mn vent!!!) herkent iemand dit als n voorteken van de start van de bevalling ofzo??
    Mannetje heeft nachtdienst, daar baal k wel van, maar tis niet anders:(

14. miran336

miran336 Fanatiek lid

Misschien de slijmprop Dannie? Hopelijk is er iets gaande nu...

15. saskia81

saskia81 Bekend lid

23 mei 2011
    638
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ dannie klinkt idd wel beetje alsmslijmprop. Ben erg benieuwd. Hoop dat je snel gaat bevallen meid. Hier rommelt t ook weer flink. Maar zetbtoch niet door. Ik ken t nu wel een beetje onderhand. Ik geloof dat t nog wel ff gaat duren

16. Dannie81

Dannie81 Fanatiek lid

27 sep 2007
    1.554
    0
    0
    Is de slijmprop niet echt t klodder dan?? En r zit geen bloed bij! T zijn echt slierten (beetje gelig van kleur) sorry voor de details! :) K ken t niet van de vorige twee!

17. miran336

miran336 Fanatiek lid

Klinkt wel als slijmprop. Gek hé, 3e zwangerschap, 3e bevalling, 3e kindje... dan zal je het allemaal wel weten zou je denken ;) Toch telkens weer verrast door nieuwe dingen.

18. Dannie81

Dannie81 Fanatiek lid

27 sep 2007
    1.554
    0
    0
    Grappig dat jme dat zegt! K zei vanmiddag precies hetzelfde tegn n vriendin! Mijn zwangerschappen zijn alledrie echt niet metcelkaar te vergelijken geweest! Ook bv mn figuur en gewicht, heel anders! Deze keer nog steeds maar 6 kg. Eerste keer zo'n 12 kg en tweede 10!

19. saskia81

saskia81 Bekend lid

23 mei 2011
    638
    0
    0
    NULL
    NULL
    @dannie je kunt je prop ook in delen verliezen dat had ik bij de eerste Zoals je het beschrijft. Toen ook geen bloed gezien. Bij de tweede verkoop ik wel echt een prop met wat bloed erdoor. Hoe is t met weeen? Rustig of nog aan t rommelen? X

20. ennasil

ennasil Niet meer actief

hier de eerste pilletjes provera naar binnen gewerkt tijdens het eten.
    en wat heb ik last van mijn borsten ineens:( en mijn buik is ook lekker aan het rommelen bah..
    met de clomid heb ik gelukkig minder last. provera is echt troep!!
    en slecht voor de humeur. maar ach voor het goede doel.

ben er vananvond ook achter gekomen dat tantes van mijn mama 3 ervan geen kinder konden krijgen en dat mijn oma altijd voor de bevalling naar het zh moest. dus toch een beetje familie kwaal denk ik. jammer:( maar hoeft bij mij natuurlijk niet hetzelfde te gelden.

ga mijn bed maar eens opzoeken:)

Deel Deze Pagina