danni spannend maak je het wel hoor. Kleine moet nog even een weekje blijven zitten. In ieder geval is baby nr 1 er binnenkort. Yoehoe.
Lieve Jazz: Wat een onzekerheid en wat een rotnieuws heb je gehad. Al weet je nog niets zeker, die onzekerheid is slopend! Ik wens je heel veel sterkte met wachten op de uitslag. Dikke knuf van mij voor jou!
Saskia: Wat raar dat je een paar dagen na de geboorte terug moet komen zeg. Je zou toch zeggen dat ze direct een vinger aan de pols willen houden. Ik zou het ook zeker niet anders willen. Wij hebben nadat onze jongste zo ziek is geweest een gesprek met de kinderarts aangevraagd om onze vragen te kunnen stellen voor het geval we een 3e kindje zouden willen. De afwijking van ons zoontje is ook na de geboorte tot uiting gekomen, op dag 6 om precies te zijn. Wij moesten toen per ambu naar het zh. Volgens de artsen heeft het geen zin om extra echo's in de zwangerschap te doen of na de geboorte direct een onderzoek te doen. Omdat de nieren (want dat was bij ons het probleem) dan nog niet optimaal hun werk doen, en dus geen afwijkingen te zien zijn. Maar goed, wij zijn wel heel erg bang voor herhaling. Dus hebben we min of meer afgesproken dat een eventuele volgende beeb voor vertrek uit ziekenhuis onderzocht wordt en dat we op dag 5 of 6 ook nog terug komen voor onderzoek. (ik moet weer bevallen met keizersnede dus ben nog een dag of 4 in het ziekenhuis). Ik vind dat een erg geruststellende gedachte. Hopelijk kun jij ook iets meer gerustgesteld worden... Knuf!
Douche heeft niet echt voor Duidelijkheid gezorgd! Is niet erger geworden maar zeker niet minder! Ben nu trouwens alleen thuis met de kids! Man is zo klaar met werken en is hoop ik binnen n uurtje thuis! Lig nu in mn bed af te wachten wat er gaat gebeuren!
Dat hoop ik ook voor je (maar heb er een hard hoofd in), zit niets anders op dat hé... benen aan elkaar en ophouden!
En dannie hoe was de nacht? Wordt nu wel echt spannend zeg. Zal wel mooi zijn als het nog een weekje bblijf zittten. Verder bedank ik jullie allemaal voor de lieve woorden.
Gm, nee geen beeb in armen! Redelijk geslapen maar blijft rommelen! Krijg r echt n beetje t heen en weer van Mn gevoel zegt dat t echt niet meer lang duurt, maar ja, wie zal t zeggen he?!?
O jammer dannie... Op zich is t beter als de kleine er nog even inzit, maar ik kan me voorstellen dat je er goed moe van wordt!!
@dannie: jeetje meid wat spannend nu. Hoop dat je nog even een weekje een beeb in buik hebt. Daarna mag het wel komen en kun je heerlijk gaan genieten. @miran: dat is inderdaad wel geruststellend als ze het goed in de gaten houden. VInd het zo lastig allemaal, maar gelukkig zijn mijn huisarts en verlos er nu mee bezig. Hoef ik me even niet zo druk te maken. Gister na het werken was ik echt kapot en vanacht weer heel wat voorweeen gehad dus ook niet echt lekker geslapen. Vandaag nog even werken en dan heerlijk vrij. @ allemaal: komende week krijgen wij wederom een echo van de beeb, even kijken of de groei afwijkt enzo. Vind het toch wel leuk om de kleine nog even te zien, zo vlak voor het geboren zal worden. De weken gaan ondanks alles nog steeds wel snel vind ik. Tot later, ga me even nuttig maken hier op het werk. XXX
@saskia: begint je verlof dan na vandaag? lekker!! en een echo is altijd leuk! hopelijk zien ze geen nieuwe gekke dingen! hier net beneden en ontbeten, denk dat het weer een lui dagje wordt hihi...
Dannie vervelend zeg dat het maar blijft rommelen! Saskia leuk nog even gluren naar de beeb! Hier vanmorge kwart voor 6 kay wakker pfff ik ben naast haar gaan ligge want mannetje moest werken hebben toch nog heel kort kunne slape maar ligt egt nie lekker zere rug aan over gehouden net ook weer eve de pot geknuffelt...wanneer houdt het eens op!