Zwanger worden /zijn van een 3e kindje!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door goofychick, 7 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delfino

Delfino Niet meer actief

Zit hier een zeurpietje naast me die vraagt met een smekende stem spelletje mama alsjeblieft?? Alsjeblieft mama?? Ze wil op de ipad kind van 2! Haha!

2. ennasil

ennasil Niet meer actief

meiden kreeg net een brichtje van jazz:)
    jullie krijgen de groetjes!
    voor de rest gaat het goed met haar en ze heeft een goede uitslag van het zh gekregen en als ze willen/klaar voor zijn mogen ze er weer voor gaan.. over een tijdje komt ze weer meekletsen maar voor nu doet de rust haar even goed.

3. trotsemamavan2

trotsemamavan2 Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.803
    0
    0
    verpleegkundige
    noord-brabant
    @enassil, bedankt voor het op de hoogte brengen.

@jazz, wat fijn dat je een goede uitslag hebt gekregen. Hopelijk gaat jullie wens alsnog in vervulling,
    Neem je tijd.. Wij lopen niet weg. (letterlijk haha)

4. Delfino

Delfino Niet meer actief

Ooh wat fijn zeg goede uitslag!! We zien je vanzelf wel xtje verschijnen neem je tijd!

5. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    Tmv2: balen hoor als je alleen maar binnen kunt zitten!
    En ja dat verhaal, Pff echt heftig, zat hier met tranen in m'n ogen...

Delfino denk niet dat ze er in mee zullen gaan als er geen medische redenen voor zijn.

Jazz: fijn dat de uitslagen allemaal goed waren! Neem jullie rust/tijd! We denken hier wel aan je hoor!!

6. trotsemamavan2

25 feb 2011
    1.803
    0
    0
    verpleegkundige
    noord-brabant
    Voor de zwangere onder ons, zijn julie al uit de namen.
    Hier nog steeds niet, en ik ben morgen al 31 weken. Bij de andere hadden we de namen al en nu zitten we niet op een lijn haha..
    Vooral manlief wordt er erg onrustig van. Doopnamen hebben we al wel, maar ja dat zijn vernoemingen en daar word je niet de hele dag mee aangesproken.

7. Delfino

Delfino Niet meer actief

Hier waren we al voor de zwschap uit de namen iig de jongensnaam dan hihi en tis toevallig ook een jochie :) maar lijkt me erg lastig als je niet op 1 lijn zit!

8. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    Jongensnamen (1e en 2e naam) hadden we wel, maar meisjesnaam nog niet (gek eigenlijk als je al twee jongens hebt zou je denken andersom hihi)
    We hebben wel wat opties, dus als morgen wordt bevestigd dat we n meisje krijgen gaan we serieus op zoek, ren (lees: schuifel) ik naar de winkel voor jurkjes en neem ik bij de bouwmarkt fuchsia verf mee haha

9. Delfino

Delfino Niet meer actief

Als strax bevestigd wordt dat het duidelijk een jongen is zal ik onze meisjes naam hier neerzetten :)

10. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    Zal ik ook doen morgen hihi

11. ennasil

ennasil Niet meer actief

waar hou je van hihi? zal even meedenken.

milan
    bjorn
    brent
    justin
    jayden
    austin
    aaron
    mitchel
    mischa
    ryan
    casey
    benjamin
    jesse
    tim
    bryan/brian
    shayne
    lars
    damian
    jort
    davey
    collin
    lucas
    daan

nu noem ik er zomaar een paar hoor;)

12. Delfino

Delfino Niet meer actief

Die 2e erg leuk ;) :p

13. trotsemamavan2

25 feb 2011
    1.803
    0
    0
    verpleegkundige
    noord-brabant
    Mijn vriend vindt Brent een leuke naam, maar er is net een vriendin bevallen en dat kindje heet bent. Dat vind ik teveel op elkaar lijken en die naam is erg in opmars.

Ik wil een naam die niet in de top 40 staat, het liefst eigenlijk nog verder. Een Nederlands klinkende naam. Met 1 of 2 lettergrepen.
    Mijn zoon heet x.ande.r en mijn dochter heet m.yrth.e
    Zeker m.yrth.e is erg in trek de laatste tijd en ik hoor het steeds vaker. Vind ik wel jammer.. Erg hè.

Heb de namen even zo weggezet anders kunnen ze te makkelijk gevonden worden met Google.

14. Dannie81

Dannie81 Fanatiek lid

27 sep 2007
    1.554
    0
    0
    Hier waren we t eens over de naam, tot.... We nog n naam hoorden die we eigenlijk net zo leuk vonden! Nu weten we nog steeds niet zeker welke t wordt! Denk dat met de bevalling de knoop wordt doorgehakt! Errug he, nu nog niet weten!:)

15. trotsemamavan2

25 feb 2011
    1.803
    0
    0
    verpleegkundige
    noord-brabant
    @dannie, dan ben ik gelukkig niet de enige. Soms zeggen ze dat wanneer je het kindje ziet, de naam ineens duidelijk is.

16. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    Tmv2: t.hijmen vind ik (natuurlijk) erg mooi en past ook bij de andere namen denk ik.

17. Dannie81

Dannie81 Fanatiek lid

27 sep 2007
    1.554
    0
    0
    Denk dat t zo idd zal lopen! :)

18. trotsemamavan2

25 feb 2011
    1.803
    0
    0
    verpleegkundige
    noord-brabant
    Th.ij.men vind mijn hubbie ook erg leuk, en hij past inderdaad. Helaas associeer je een naam met iemand. Hierdoor vinden mijn mama en ik de naam echt not done. En hij is vrij populair.
    Neemt niet weg dat ik het geen leuke naam vind hoor.
    Ik ben gewoon een lastig persoon haha

19. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    Haha, ik snap m! Hier ook bij veel namen associaties, dat krijg je als je met veel kinderen werkt... Daarom wordt de keuze ook al beperkt.

Tja het blijft lastig, omdat je beiden het gevoel moet hebben dat het n naam is die jullie kleine man z'n leven bij zich kan dragen... Succes!

20. ennasil

ennasil Niet meer actief

hihi die hebben wij ook staan:) en die gaat niet meer weg denk ik:)
    naapert ben ik he;)

Deel Deze Pagina