uhm... w.esle.y is ook niet 1 die in de top staat geloof ik en j.uli.an h.en.ri hier een link waar je de lettergrepen populariteit etc kan selecterenNederlandse babynamen - namenboekje
@allemaal hier zijn we ns huis doorgevlogen. Heerlijk echt alles is nu klaar voor de beeb. Dus beeb kom maar gauw. Komende week mag je officieel dus, wacht je niet te lang? Ik kom straks ff reageren nu eerst even eten en met de meisjes onderuit op de bank. Xxx
Hier kids net gehaald, boterhammetje gegeten en in bed gedumpt Nu weer met de voetjes omhoog op de bank! Jee wat ben ik errug! Hihi Sas, fijn datvalles klaar is! Laat maar komen die beeb! Namen, wij hebben dus twee opties! Allebei kort en stoer (vinden wij zelf) als t meisje zou worden zou ze bregje of aukje gaan heten! Jongensnaam horen jullie (hoop ik) heel gauw!!!!!!!
@ dannie ben erg benieuwd! @ Saskia, lekker zo'n schoon huisje, hopelijk hoef je niet te lang te wachten
@meiden even een berichtje. Beeb was hele ochtend al zo rustig. Nu na ruim uur ervoor zitten voel ik nog niets. Vk ff gebeld. Om half drie bel ik terug. Dan wrs ctg als t nog hetzelfde is.
Ik dacht ben ook heel de ochtend druk geweest dus misschien daarom niet gevoeld. Vandaar nog ff aankijken. X
ja zou kunnen door de drukte, maar een ctg is altijd fijn! heb ik ook gehad bij kaspertje rond 39 weken, had m al het weekend een stuk minder gevoeld, gelukkig was er niets aan de hand... de vk van het ziekenhuis zei toen dat ik m minimaal 5x per dag moest voelen... hopelijk is de kleine snel weer in beweging!
Sas en dannie: en nu doorzetten hoor!! Ik stuur al m'n weeenenergie naar jullie! Ze gaan nu jullie kleintje op de wereld helpen! Succes meiden!!
Hier lekker even op de bank, thijmentje achter n filmpje. K. Van Delfino was hier even n uurtje en nu net kaspertje in bed gelegd, nu even uitrusten hihi. M'n mams komt rond 4 uur pm de kindjes te vermaken, dus dan lukt het wel totdat vriendje er is rond half 7... Morgen 20 wkn echo, had ik geloof ik al gezegd, maar vind het spannend hihi
Half 9, lekker vroeg, opstaan, kindjes wegbrengen en doorrijden. Gelukkig niet de halve dag nog afwachten!
Dannie, wat ik net bedenk, kunnen ze je niet strippen om het even extra aan het rommelen te naken zodat het door kan zetten?
hey meiden ik moet direct weer weg esmay ophalen maar alles is goed met de kleine!! zal zo foto's showen!
Dannie: Ow balen, ook als het zo blijft rommelen? Het put je toch helemaal uit zo! Elke keer die valse start!! Zou er nog eens om vragen hoor!