Morguh, Ik heb de knoop doorgehakt! Dit is geen doen meer. Ik ga strax de vlos bellen en vragen wat ze voor me kan doen! Weer n nacht from hell achter de rug, met de telefoon in de hand, maar steeds te weinig om de vlos te bellen dat t serieus gestart is. Wel dus weer genoeg om weer n nacht over te slaan met slapen Tis echt klaar nu, dit trek ik niet nog n nacht zo! Voel me ook zo'n slechte moeder en echtgenoot! Lig bijna de hele dag op de bank en doe weinig tot nix meer in huis of met de kinderen! IK BEN R NU ECHT KLAAR MEE!!!!!!!
@dannie heel goed meid. Kom voor jezelf op hoor. Kan me echt voorstellen hoor. Ik snap gevoel zo goed ben ook doodop. Maar ik moet nog ff volhouden van mezelf. Vind dat jij t super hebt volgehouden hoor meis. Hoe laat kun je bellen? X
Meteen rond 9 uur denk k! Hoop zo dat ze me serieus nemen! K ben niet iemand die zomaar aan de bel trekt, maar mn ervaring is dat meestal gezegd wordt "kijk t nog ff aan". (ook bij de huisarts enzo) en daar kan ik ZO NIET TEGEN! K wacht namelijk altijd al vrij lang voordat ik bel of langsga!
Dannie hoop dat ze je wil helpen dit kan echt niet! Hier zit ik doodsbang in de woonkamer kom net beneden zit er echt een mega spin op de muur kan wel janken!, help!!!
@dannie, gewoon goed aangeven dat je echt al tot het uiterste gewacht hebt meis. Je zit erdoorheen klaar. Dat kan ook niet goed zijn om zo de bevalling in te moeten. Ik kom na de kids wegbrengen naar school nog ff kijken wat ze zei. @ delfino....gewoon even een schoen pakken of een papiertje ben je er vanaf hihi
Dannie, hebben ze je al kunnen strippen? Ik ben ook ingeleid omdat ik het niet meer trok. Ook gezegt dat ik het liever op de natuurlijke manier wilde, maar dat ik het echt niet meer trok.... Hopelijk willen ze Jou ook helpen!
Delfino, stofzuiger er bij, verstand op nul. Beter dat je hem nu pakt, dan dat hij straks weg is!! Dannie: juist, dat is duidelijke taal. Zet hem op!! Laat je niet afschepen!!
Ik volg jullie niet meer zo omdat ik eigenlijk geen aansluiting meer bij jullie kan vinden. Dat ligt niet aan jullie verder, maar jullie zitten in een andere fase dan ik en gezellig meekletsen over babynamen is gewoon nu te pijnlijk. Als er nieuws is zal ik het laten weten, maar ik klets voorlopig even niet mee en heb aansluiting bij een andere topic gevonden die het kennen waar wij in zitten. Zij spuiten ook en zitten in een vruchtbaarheidsbehandeling. Vanmiddag heb ik een echo staan en ik hoop dat de hormonen goed werk hebben verricht en dat er veel eitjes liggen. In ieder geval voel ik beide eierstokken goed en is af en toe zelfs pijnlijk. Hoop eigenlijk dat ik zaterdag of maandag punctie heb. Dani en saskia veel succes met jullie bevalling en saskia ik hoop dat alles goed is met jullie ventje. Ik duim daar hard voor. Andere meiden geniet van jullie zwangerschap. Surf succes bij je 20 wk echo. Ennasil: kijk jij nog even bij gg site, jullie verzekeraar is zo goed als akkoord met gg. Dus misschien kan je er toch nog een seciond opion krijgen. Hoop dat je snel ook een mooie test in handen gaat krijgen. Jazz: heel erg fijn dat de uitslagen goed waren, zal toch een hele opluchting zijn. Als je wilt pben dan weet je me te vinden he. Knuffels voor jou. Doei doei meiden
Net gebeld met vlos! Ze komt vanmiddag langs om te kijken of ze kan strippen! Wie heeft dat al eens gehad? Hoe gaat dat en wat doet t?
@damyar, ik snap het heel goed hoor meid. Ik wens je al het beste toe en hoop dat je snel omt melden dat je zwanger bent van een plakkerd. Dikke knuf voor jou @dannie tijdens de bevalling van de jongste hebben ze mij gestript omdat bij 4 cm de weeen weer weg vielen. Ze maken de vliezen dan los van de randen en dat gewroet geeft vaak weeenactiviteit. Helaas is dat niet altijd het geval. Maar meid ik heb goede hoop voor je, want het rommelt al zolang. Hoe laat komt ze? Spannend hoor. Ik blijf in de buurt van zp vandaag hihi...spannend!
Oke hoop dat ze beetje op tid komt. Meestal geeft strippen binnen 15 uur effect. Ben benieuwd hoeveel ontsluiting je al hebt. Dat zal ze ook voelen. Hihi vind t helemaal spannend straks is t tweede beebje er.....
K heb n beetje op internet gezocht over strippen en de kans dat t de bevallung echt in gang zet is klein k zal wel weer bij die groep zitten waarbij t niets doet!! (lekker optimistisch ben ik he?) Nee, ik ga positief zijn! Dit gaat net mn laatste duwtje zijn!!!
@dannie precies denk erom hoor, dit gaat t duwtje worden want het rommelt al zo erg, dat telt volgens mij ook mee. Die kleine gaat gewoon vandaag geboren worden...of uiterlijk morgen hihi
Dannie spannend meid! Hopelijk hoor jij bij die aantal vrouwen waarbij het wel werkt! Damyar heel begrijpelijk meis dat je afstand neemt! Hoop dat je snel zwanger mag zijn van een plakbeeb dikke knuffwl! Surf hoe was je echo? Spin = weg heb moed bijelkaar geschraapt en de stofzuiger gepakt! Ohja vanmiddag om 15 uur naar de ha ivm mijn hartRitmestoornissen
@dannie ik hoop dat ze iets voor je kunnen betekenen vanmiddag en mischien doet het strippen ongemerkt wel iets. moed erinhouden hoor! hier gisterenavond lekker even een uurtje gezwommen even gebubbelt. en gedroogt onder de warmtelampen. lekker ontspannen maar voel me nu wel een beetje loom.. dus ik ga mezelf hier even aan de gang slingeren want heb een enorme berg was en het is een zootje in huis. even alles stofzuigen en de bakamer beetje soppen want dat is momenteel erg stoffig.ik heb er helemaal geen zin in maar anders word het alleen maar erger. kom straks nog even spieken