Zwanger worden /zijn van een 3e kindje!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door goofychick, 7 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. saskia81

saskia81 Bekend lid

23 mei 2011
    638
    0
    0
    NULL
    NULL
    @dannie hoe ging t? Vond je t erg pijnlijk? Hoeveel ontsluiting had je?

2. saskia81

saskia81 Bekend lid

23 mei 2011
    638
    0
    0
    NULL
    NULL
    @miran wat naar voor je zusje zeg. Kan me voorstellen dat je je daar rot om voelt. Ik heb dat ook nu ik bijna ga bevallen terwijl me zus vandaag op haar verjaardag was uitgerekend.

Neem lekker je rust meid, in het begin was ik ook zo moe. Hihi nu weer maar ja. Hoort erbij helaas. Heerlijk op tijd t bedje in doe je goed aan.

Liefs

3. Dannie81

Dannie81 Fanatiek lid

27 sep 2007
    1.554
    0
    0
    Was niet echt pijnlijk, eerder vervelend gevoel! Weet niet hoeveel ontsluiting ik heb! Niet naar gevraagd! Ze zei alleen dat t nog niet zo soepel was als ze verwacht had, na het horen van mijn verhaal :(

4. saskia81

saskia81 Bekend lid

23 mei 2011
    638
    0
    0
    NULL
    NULL
    spannend nu meid. Laat de weeen maar komen

5. Delfino

Delfino Niet meer actief

goofy spannend aftellen tot de echo!

dannie mooi dat ze heeft gestript! nu afwachten maar..

hier trug van de ha... zoals verwacht is er niks aan de hand hoort erbij...

6. saskia81

saskia81 Bekend lid

23 mei 2011
    638
    0
    0
    NULL
    NULL
    @delfino, fijn dat er niets aan de hand was. Maar wel vervelend dat je die klachten hebt. Hopen dat je je snel beter voelt. Nog even en je gaat ook de 30 weken alweer voorbij. Wat gaat het toch snel he?

Hier alles rustig. Beeb is lekker aan het spelen in de buik, en de meiden liggen op de bank een filmpje te kijken. Deze mama verveelt zich hihi....

7. saskia81

saskia81 Bekend lid

23 mei 2011
    638
    0
    0
    NULL
    NULL
    @dannie: rommelt het al? hihi of ben ik nu te ongeduldig. Zal waarschijnlijk wel pas vanavond beginnen!

8. Delfino

Delfino Niet meer actief

saskia dat is zeker fijn al had ik niet gedacht dat er heel wat aan de hand was hij heeft uitgelegd wat het precies is en iedereen heeft het wel eens alleen minder heftig dat nare gevoel is adrenaline doordat je je angstig voelt komt dat naar boven...

9. ennasil

ennasil Niet meer actief

ik herken je gevoel maar al te goed.inderdaad iemand met paniekaanvallen bijv heeft daar ook last van en sommige gaan zelfs hyperventileren erbij.en sommige vallen daarbij ook flauw.
    ( ik heb er ook erg last van gehad toen ik nog "overspannen" was)
    als ik veel stress heb is mijn hartslag bijv ook veel hoger.en waarschijnlijk mijn coditie te laag;)

maar ik denk dat jij die hartkloppingen krijgt doordat je mischien te gestrest ben en te veel maal in je hoofd.( wat ik me overigens goed kan voorstellen hoor) bij zwanger zijn heb je een hoop zorgen en ben je voordurend bang of het wel goed zit.

neem als voorbeeld dat je boven aan een hoge berg staat en naar beneden moet springen dan krijg je ook een flinke dosis adrealine waardoorje hart 100 keer zo snel klopt en je jezelf flink beroerd kan gaan voelen en draaierig.

maar het is wel heel vervelend!! maar 1 geruststellign je weet nu in iedergeval dat het nikls ernstigs is:)

10. Dannie81

Dannie81 Fanatiek lid

27 sep 2007
    1.554
    0
    0
    Hier nog niet echt t gevoel dat t gaat beginnen. Rommelt wel, maar ja, dat rommelen kenne we inmiddels! :(
    Wie weet doet t strax meer! K blijf hoop houden!

11. Smile

Smile Fanatiek lid

11 sep 2008
    4.358
    0
    0
    Spannend Dannie!!!!!!!!!!!!!!!

Miran: tjee, wat balen zeg voor je zus!!

12. saskia81

saskia81 Bekend lid

23 mei 2011
    638
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ allemaal. Wat is t rustig hier. Ik bed vanmiddag om 5 voor vijf nog Maar onze dokter geweest met mijn oudste dochter. Erge buikpijn plots hoge koorts en pijn bij de niertjes. In t verleden heeft ze al eens nierbekken ontsteking gehad dus wil geen risico lopen. Dokter wist t niet. Urine leek schoon. Kan dus ook van buikgriep zijn. Hopen dat ze snel opknap @dannie Hoe is t meid?

13. miran336

miran336 Fanatiek lid

Saskia; beterschap voor je dochter. Goed om even te laten kijken door de dokter. Lekker verwennen.

14. miran336

miran336 Fanatiek lid

Oeh, ik zie Surf online... foto's???

15. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    delfino: fijn dat de spin weg is! en fijn dat er niets aan de hand was, maar kan me voorstellen dat je mssn liever 'iets simpels' had gehad wat zo op te lossen was dan dat je nu moet wachten tot het vanzelf weer weg is...

damyar: och meisje, helemaal begrijpelijk hoor! ik denk nog vaak aan je en ik hoop echt met heel mijn hart dat jij/jullie ook snel een plakbeeb mogen hebben en dat je gewoon in 2012 nog mama van nog een kindje kunt zijn! ik snap dat je wat afstand wil nemen, denk aan jezelf!!

dannie: super! goed gedaan! hopelijk zet het ondanks dat het nog niet zo week was als ze dacht toch door met dit extra zetje!

Goofy: logisch dat je nu gespannen bent, ik herken het helemaal!! maar het wordt vast een prachtig plaatje!

ennasil: geen idee... maar ja het zijn hormonen, dus zou zo maar kunnen denk ik...

miran: vervelend dat je niet lekker bent, hopelijk snel beter!
    en wat ontzettend naar voor je zusje zeg, bah! ik hoop ook echt dat jullie snel samen mogen zwangeren!

ehm... verder weet ik het niet meer, sorry!

16. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    haha miran, moest even bijlezen, was inderdaad aan het werk ;)

ik had vanochtend wel geplaatst over de echo, maar het is niet helemaal goed gegaan volgens mij, ik zie het in ieder geval nergens meer terug... ik had al wat probleempjes met mijn bereik, dus mssn daardoor...

maar goed, alles was PERFECT!!!
    en het is nog steeds een dochter!
    wauw wat een bonus zeg!

zal even kijken of ik wat geplaatst krijg, want de screenshots die ik maak zijn steeds leeg... dus moet denk ik even met fotootjes enzo...
    kan even duren...

17. Delfino

Delfino Niet meer actief

dannie hopelijk zet het door

miran jeetje wat balen zeg van je zus hopelijk is het snel raak bij ze!

surf foto foto foto! ;)

18. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
  19. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595