Zwanger worden /zijn van een 3e kindje!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door goofychick, 7 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    oja ik zou nog onze jongensnaam verklappen nu zeker is dat het een meisje is...

R.uben B.enjamin...

de oudste heet T.hijmen V.alentijn
    en de jongste heet K.asper J.ulian

2. miran336

miran336 Fanatiek lid

Leuke combi met de nieuwe namen!

3. Delfino

Delfino Niet meer actief

Leuke namen! Surf

4. Delfino

Delfino Niet meer actief

Miran jeeeej 7 weken! Gaat hard!

5. miran336

miran336 Fanatiek lid

Nog 18 nachtjes slapen tot de eerste echo... pfff, duurt lang. Daarna gaan we het de kids vertellen (als alles goed is met de beeb).

6. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    Jeetje Miran, das nog best heel lang zeg! Het is vast helemaal goed met de beeb!

7. Dannie81

Dannie81 Fanatiek lid

27 sep 2007
    1.554
    0
    0
    Gm,
    Hier best goeie nacht gehad. 5 uurtjes geslapen, daar kan k mee leven. Buikie begint nu weer wat meer te rommelen maar k geloof r niet meer in dat t vandaag gaat beginnen! Wel stuk slijmprop verloren (dit was wel n propje met bloed erdoor! Sorry voor details!)

K kom strax nog uitgebreider reageren.

8. trotsemamavan2

trotsemamavan2 Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.803
    0
    0
    verpleegkundige
    noord-brabant
    Gm meiden,

Dannie, denk aan je hoor! Hopelijk dat je op deze mooie dag van 2-2 je beeb in je armen mag houden.

@surf, mooie namen combinatie en past ook goed bij de rest. Dat je die al had. Haha

@miran.. Dat is nog wel even wachten, maar zit vast goed. Die eerste 12 weken duren het langst. De rest vliegt voorbij. Ik mag volgende maand gewoon al bevallen..

Dus straks ga ik maar enveloppen schrijven, kan maar klaar zijn.

@de rest weer even kwijt.
    @enassil, je vroeg nog hoe het met mijn zwager was. Die zit nog in revalidatie. Met de kerst mocht hij een weekend naar huis. Mijn zusje heeft de afgelopen maand de klap gehad en zit er aardig doorheen. Ik denk dat hun relatie ook geen stand blijft houden. Ze gaat gelukkig wel door met stappen en winkelen met vriendinnen. Maar beide zijn ze veranderd door wat ze mee hebben gemaakt. Wat mij logisch lijkt.

@hier veel pijn, maar ja accepteren en er het beste van maken. Vandaag weer voor het eerst de kids naar school gebracht. De stoep was weer een beetje begaanbaar. Houdt hij morgen weer sneeuw... Bleech.

Eergisteren bij de gyn geweest. Bloeddruk wat gestegen, nog nooit een onderdruk van 80 gehad. Altijd 60-65. Maar hij was niet ontevreden. Ons manneke ligt twee weken voor op de groei. Schatting zei hij. Ja dat snap ik dat ze niet exact kunnen meten en wegen. Vruchtwater wel precies goed. Ik krijg twee weken de tijd om suikers op orde te krijgen. Zo ja, mag ik terug naar de verlos, zo nee, moet ik gaan spuiten.. Nou no way haha.. Ik spuit dagelijks andere op mijn werk, maar zelf haha.
    Gisteren bij de diëtist geweest en een goed duidelijk dag menu meegekregen, voornamelijk erg weinig en vaak eten. Maar ja als ik daardoor terug kan naar de verlos.
    Volgende week vrijdag dagcurve en 14 febr. Groeiecho en controle bij de gyn. Dan weet ik gelijk meer..

Ga nu even de verlos bellen, want ik moest eigenlijk morgen komen, maar denk dat het niet nodig is.
    Oh ja, hij had ook even snel naar de placenta gekeken en die leek erg netjes te liggen. Hoefde me geen zorgen meer te maken, maar de 14 de kijken ze nog een keer voor de zekerheid.

9. miran336

miran336 Fanatiek lid

Dank voor je opbeurende woorden haha :D;)

10. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    Tmv2: ja Jongensnamen hadden we gekgenoeg al wel, meisjesnamen nog niet... Niet echt bij stil gestaan dat wij n meisje konden maken hihi
    Ik hoop dat je suikers zich wat stabiliseren zodat je niet hoeft te spuiten. Gelukkig vruchtwater en placenta wel goed! Mssn toch nog thuisbevalling dan? (wilde je toch graag of haal ik dingen door elkaar?)

11. miran336

miran336 Fanatiek lid

Tmv2: zou fijn zijn als je de suikers onder controle kunt houden en bij de vk mag blijven. En de placenta is verschoven begrijp ik? Dan kun je dus in ieder geval normaal bevallen, goed joh!

12. miran336

miran336 Fanatiek lid

Dannie: bah! Dat er geen schot in de zaak komt bij jou hé?!!

13. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    Miran: sorry! Sorry!
    Die 18 dagen vliegen vast voorbij, voordat je het weet is het zover! (zo beter ;))

(ik vind dat wachten ook zo vreselijk dus toen ik 18 dgn las dacht ik als eerste, Pff wat moet je nog lang wachten!)

14. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    Dannie: wel iets geslapen gelukkig, veel is het niet, maar beter dan voorgaande nachten denk ik.. Balen dat het strippen nog niets heeft uitgehaald verder... Hopelijk vandaag dan!

15. Dannie81

Dannie81 Fanatiek lid

27 sep 2007
    1.554
    0
    0
    Idd balen, maaaaarr de 24 uur zijn nog niet voorbij ;)
    Heb idd meer geslapen dan de voorgaande 5 nachten bij elkaar!

16. Delfino

Delfino Niet meer actief

Tmv2 hopelijk heb je genoeg aan het dieeet en hoef je niet te spuiten! Fijn dat de placenta nu goed ligt!

Miran voor je het weet zijn die 18 dagen voorbij!

17. Smile

Smile Fanatiek lid

11 sep 2008
    4.358
    0
    0
    Tmv: snel die suikers onder controle!!!

Surf: allemaal leuke namen!!

Dannie: beter geslapen, dat is fijn, maar een beeb in je armen is nog beter. DUIMEN!!!!!!!!!!!!!!

18. miran336

miran336 Fanatiek lid

Haha... dank je, veeeel beter zo ;):p

(ik vind het ook nog veel te lang duren hoor, en ik heb een gruwelijke hekel aan dat wachten...:cool:)

19. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Dannie getver, maar dat je een goede nacht hebt gemaakt is misschien wel een voorteken van je lichaam...

@Miran, nee joh die tijd vliegt voorbij.........(ahum)

Delfino......zwaai zwaai heb nog niet alles bijgelezen....

@Sas al wat bij jou???

@Smile ook zwaai zwaai.....

Nou gaat het snel hier.......als het eenmaal morgen is is het zo weer dinsdag....morgenavond verjaardag van schoonzus dus nog wel even ons mondje dichthouden.

Gisteren had ik eigenlijk niet zo veel last.......en daardoor begon de twijfel toe te slaan maar vandaaag ben ik in mijn lichaam zoooooooo moe.......de moeheid dat er weinig uit mijn handen komt zeg maar....en mijn ogen niet in de auto kon openhouden toen we met zoonlief naar het zkh moesten.......maar ik ontvang het met open armen hihihi.

20. trotsemamavan2

trotsemamavan2 Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.803
    0
    0
    verpleegkundige
    noord-brabant
    Mijn eens is inderdaad thuis, maar het moet verantwoord zijn, maar de placenta is natuurlijk wel heel belangrijk anders is er geen uitgang haha.. Dus was zo blij. Nu alleen kleine man niet te hard laten groeien, maar ik heb er de volste vertrouwen in en ik houd me precies aan mijn dieet. Dan moet het lukken.
    Het heeft nog een voordeel, ben al een kilo kwijt haha.. Was er namelijk al 12 aangekomen *schaam*

@kwaaltjes en echo's het zit vast allemaal goed en voor je het weet krijgen jullie een prachtige beeb met kloppend hartje te zien.

Over kwaaltjes gesproken, ik begin weer meer last te krijgen van mijn borsten, kan me niet herinneren van de andere twee, maar zal wel voorwerk zijn.

@ surf, had nog niet gereageerd, maar dat is een prachtig meisje! Dat zie ik nu al! En idd overduidelijk een meid!
    Ben erg benieuwd naar de meidennaam, zijn jullie daar dan al wel uit?
    En krijgt jullie dame ook twee namen?

Deel Deze Pagina