hier vanochtend mijn temp gemeten. 36,2 daaruit kan ik concluderen dat ze mijn ei niet hebben gemist. want normaal is hij dan 36,8 36,9. dus dan zou er morgen een groei te zien moeten zijn op de echo. en anders kunnen ze niet verklaren waarom mijn baarmoederslijvlies toeneemt. heel vreemd! ze gaan iig even overleggen of ze hem moeten afbreken en weer op provera zetten en dan 150mg clomid. en even bloedprikken. maar omdat mijn bmsv zo toeneemt willen ze het iets alnger de kans geven. zit morgen op cd 18.
ennasil: wat jammer! hoge temp zou beter zijn tenslotte! @delfino: ja het gaat nog, maar het houdt me wel bezig hihi
mijn moeder vertelde me net het zou toch niet de preceed zijn die ze hebben gezien? hihi maar dat kan toch niet of wel?
nee he dat idee had ik ook al van dat kan volgens mij niet. ach ik ga nu maar even mijn gedachten weer ergens anders op zetten en afwachten tot morgen ik kan het zelf toch niet verklaren ik hoop gewoon dat er morgen wel een mooi ei is gegroeid. en we klussen nu zo om de dag om niet voor een verrasing te komen staan. ( je hoort weleens vaker van een groeispurt) zo even douchen en daarna naar mijn moeder. had beloofd dat ik haar badkamer zou soppen
Spannend Ennasil! Moeilijk ook om er niet mee bezig te zijn hè, als je steeds voor echo's en bloedprikken moet... Ik blijf voor je duimen hoor!!
@surf hoe laat het je echo? Spannend hoor, gezien de voorspellingen van nub den ik dat jij en delfino de rollen hebben omgedraaid. @ Saskia, nog aan het werk? Leuk weer een echo, hopelijk is groei enzo allemaal goed en wa in dat huisarts en verlos voor je opkomen.
Tmv2: ja ben echt benieuwd of de theorie/voorspellingen gaat/gaan kloppen! Heb m pas vanaaf om 20 uur dus moet nog even geduldig zijn...
Wat is het hier steeds rustig... ik probeer wat afleiding te zoeken, maar zo lukt dat niet haha we hebben net lekker geluncht, poffertjes... ik wilde met de kindjes worstenbroodjes maken, maar in de supermarkt stonden in het eerste schap wat we tegen kwamen de poffertjes in de aanbieding, en daar konden we dus niet omheen haha nou ja, ook lekker!
Surf vanavond hoor je het geslacht? Wat spannend zeg...wat is de nub stand op dit moment heb het in mijn vakantie niet bij gehouden? En heb je een voorkeur? Of wat denk je zelf?
Sorry ben druk aan het klussen in huis. Bijkeuken is nu bijna klaar. Nu moet ik alleen nog een plaat behangen ( 250 x 100) dit wordt een fotowand en ik heb mallen gemaakt zodat ik de foto's precies goed kan ophangen en dan in een soort legpuzzelvariant. Wordt geloof ik wel heel gaaf. Alleen moet ik na het behangen 50 gaatjes boren en haakjes plaatsen en dan ook nog de plaat ophangen, maar daar helpt mannetje me mee. Zaterdag gaan we de woonkamer helemaal verder behangen. De week erop nieuwe vloer leggen op de gehele beneden etage en dan hoop ik dat de nieuwe bank en stoelen dan ook binnen komen, want dan kunnen we gericht shoppen voor nieuwe accesoires. Als alles af is spam ik foto's oke. Ik ga nu gauwe verder, want het is de enige dag dat de kinderen niet thuis zijn. Jongste kdv en oudste school en daarna oma. En zelf had ik vrij genomen van het werk en ben gelijk om half negen begonnen en wil door tot half 6.
Damyar dat zijn bijna bouwvakkers tijden hihihi klinkt allemaal inderdaad heel mooi en spammen mag altijd.
Dannie: spannend hoor...soms kan het best lang rommelen toch? Hoe was dat de vorige keren bij jou dan? Surf: heerlijk een luie dag Delfino: heb je iets voor de misselijkheid? Hier `1e x 8 mnd beroerd geweets 2e maar een maand of 6 haha.... sterkte. Er zijn wel hele goede pilletjes voor weet ik uit ervaring Hier vanmoren gewerkt groep 1-2-3 (1 a 2x per week). Nu even vrij. Vanmiddag sta ik weer op de BSO (3 middagen per week) Ben nu best moe...maarja.. morgen vrij!!! Wie zitten er nu rond NOD? Ik hoop dat mijn banner klopt.. maarja.. is een gok. d8 dat ik na mirena beetje ongesteld was.. maar of dat zo was..
Damyar: klinkt gaaf! Ben erg benieuwd naar de foto's!! Succes!! Jazz: ja hopelijk ligt de kleine goed vanaaf en kunnen we zien wat t is... Ik heb op basis van de nub 37 meisjes stemmen en 5 jongens... Voorkeur, tja, het lijkt ons erg leuk om na onze twee mannetjes een meisje te krijgen, maar als het n jochie is ben ik net zo blij!! Ik hoop gewoon dat het kindje gezond is en goed ter wereld komt en het geslacht is dan bijzaak. We zullen zien vanaaf, ik laat het natuurlijk weten! Het is ook wel gek, heb vanaf het begin n meisjesgevoel, kan het ook niet echt onderbouwen, gewoon n gevoel. Bij de jongens had ik echt n jongensgevoel, maar nu niet, dus of dat wat zegt of niet, we weten het straks hihi. Vind het wel spannend! Hoe gaat het met jou, kom je je dag n beetje door? Hoe laat word je gebeld morgen? Hoop dat je niet lang hoeft te wachten... Het is al onzeker genoeg allemaal!
Wendy pilletjes heb ik niet nodig ben niet misselijk maagzuur zit me dwars en krijg er buikpijn van eerste 3 mnd heb ik wel op pillen geleeft
Delfino: mag je geen rennies nemen tegen maagzuur? Of probeer anders antagel, kan je bij de apotheek halen, werkte bij mij perfect!
@surf ooh super spannend dus vanaaf....Kan me voorstellen een meisje erbij leuk zou zijn maar 3 mannetjes is inderdaad ook wel leuk hihihihi nou ja je hebt het niet voor het kiezen het is al een meisje of een jongen.... Het gaat hier wel weet niet hoe laat ik gebeld wordt.....hoop dat ik vanavond kan slapen maar ik vermoed van niet.....