Net femke bv gegeven... Nu wachten op boertje en Dan lichten uit.. idd vroeg, maar Rond 0.00 komt ze weer en vanacht ook nog wel 2x.. en Heb een #$%& middag gehad.. meek dat inleiden en spoed keizeesnee toch meer met me hebben gedaan als ik dacht...
Is ook niet niks meid, heftig hoor!! Neem je tijd om dat te verwerken! En dan nu ook nog je hormonen, is niet gek!
Jannie: is ook niet niks meis. Ik had het ook van mijn oudste, eerst 26 uur in de weeën en daarna nog keizersnede. Je hebt als het ware bijna een normale bevalling en een keizersnede meegemaakt. Ik heb toen best even tijd nodig gehad om weer "de oude" te worden. Genieten van je kids, lekker je rust nemen en veel praten... slaap lekker zo! Ik ga ook zo naar bed, misselijk en moe... morgen dagje werken...
Ik ga er zo ook in. Net in warm bad geweest, werd helemaal niet lekker. Duizelig en misselijk. Nu hoofdpijn. Ik ga gewoon slapen. Zie wel wat die so called weeen doen ik kan niet meet.
doe rustig aan meis het is allemaal heel heftig geweest je hebt tijd nodig om te herstellen strax lekker lichten uit en wat slapen voor de kleine weer wakker wordt
surf jeeeej zit de helft er alweer op! hier nog 12 weken te gaan *slik* best gek idee 12 laatste weken dat je zwanger bent voor de rest van je leven... naja inprecipe dan zeg nooit nooit is mijn motto haha
Dannie: balen zeg!!! Hopelijk poging nr 2 met meer succes! Hier hele dag aan t werk, dus ben er vanaaf pas weer...
@dannie balen meid. Wat een narigheid. Het duurt lang he als je al zolang voorweeen hebt. Hoop dat poging nummer twee meer doet en dat t mooi verweekt is nu enzo. Ik ga zo de kids naar school brengen.
Dannie heh bah hopelijk werkt de 2e poging wel!! S6 meis en dikke knuff! Hier slechte nacht....en het sneeuwt!
gedverdegedver er wordt hier code oranje afgegeven voor het weer straks. Nou kleintje blijf alsjeblieft nog maar even zitten dan. Dannie hoe laag moet je naar de vlos?
Moet om 13 uur naar de vlos! Even n smerige vraag, maar hoe groot is zo'n slijmprop?? K blijf maar klodders verliezen (bleh!!)