Zwanger worden /zijn van een 3e kindje!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door goofychick, 7 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. trotsemamavan2

trotsemamavan2 Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.803
    0
    0
    verpleegkundige
    noord-brabant
    Ongeveer 2 bij 3 cm geloof ik. Maar ik kan het helemaal mis hebben.

Hopelijk nu wel resultaat, en niet te slecht weer voor je.

Hier gelukkig nog geen sneeuw en het zonnetje. Denk dat we hier ook. Iet veel krijgen.

Maar inderdaad, laat die lente maar komen.

2. Dannie81

Dannie81 Fanatiek lid

27 sep 2007
    1.554
    0
    0
    T weer valt hier nog mee, maar dat komt vanmiddag naar t zuiden heb k begrepen. K ga nu de kids ff ophalen van psz!

3. ennasil

ennasil Niet meer actief

@ dannie he wat vervelend zeg dat het niet doorzet. ik hoop voor je dat het na de 2 keer strippen wel doorzet! wat dit is wel heel erg vermoeiend voor je denk ik.

hier al de hele ochtend ongiekrampen en lage rugpijn. maar het zet niet door.. heb nog geen eens bruinverlies. en als ik wel bruinverlies heb dan duurt het alsnog meestal 3 dagen.grrr.. toch nog maar afwachten.

ondertussen: ja je raad het al de boel weer eens gladruimen
    heel het huis stozuige handoeken opvouwen en de badkamer soppen. en daarna chterover op de bank!;) er kom hier nooit een eind aan het opruimen.

4. ennasil

ennasil Niet meer actief

@ dannie waar woon je ergens? hier sneeuwt het zo nu en dan heel lichtjes. niks bijzonders nog.

5. trotsemamavan2

25 feb 2011
    1.803
    0
    0
    verpleegkundige
    noord-brabant
    Hier sneeuwt het ookmlichtjes, maar wordt langzaam wel meer. Ik duim zoooo hard dat het geen pak gaat worden..

6. Delfino

Delfino Niet meer actief

Dannie bleef toen ik mijn prop verloos heledag maar vies bloedrig slijm afvegen maar bevalling begon toen ook meteen! Maar voelt zoooo smerig! Hopelijk kan vlos je vandaag het laatste zetje geven en dat alles opgang komt

Hier is het inmiddels dichtgesneeuwt nie normaal mannetje is net opweg naar zijn werk er is hier ook. Code oranie afgegeven...

7. saskia81

saskia81 Bekend lid

23 mei 2011
    638
    0
    0
    NULL
    NULL
    net de meiden van school gehaald en ik ga echt de deur niet meer uit vandaag. Er ligt hier al een dik pak sneeuw. De meiden super enthousiast en ik word er eigenlijk super chagie van maar dat komt ook omdat ik al zo gespanne ben voor alles wat gaat komen de ik bang ben om te rijden met sneeuw

8. saskia81

saskia81 Bekend lid

23 mei 2011
    638
    0
    0
    NULL
    NULL
    dannie succes meid bij de vk. Hoop zo dat t doorzet

9. Smile

Smile Fanatiek lid

11 sep 2008
    4.358
    0
    0
    Wow wat een pak sneeuw hier. Geweldig! Slee er bij, zonnetje schijnt en gaan maar! (Wel pijnkijk voor mn bekken, maar de kids genieten zooooooo!!!)

Dannie, zet hem op!

10. Delfino

Delfino Niet meer actief

zon is hier ver te zoeken... sneeuwt nog steeds behoorlijk en er ligt al 4/5 cm.... ben blij dat ik niet erdoorheen hoef om kids op te halen en weg te brengen van school!

11. ennasil

ennasil Niet meer actief

hier begint het ook wat harder te sneeuwen nu. maar nog niet denderend/ er ligt nog geen 1 cm of mischien net. maar bij jou ook nog niet denk ik trostsemamavan2? weet niet welke kant het opwaait;)

12. mayke1980

mayke1980 Fanatiek lid

15 apr 2007
    1.017
    0
    0
    Docent wiskunde vmbo
    Nijmegen
    Hallo Allemaal,

Helaas is mijn zwangerschap geëindigd in een miskraam. Nu nog aan het navloeien, hopelijk stopt het snel.
    Van de gyn groen licht gekregen om wel gelijk weer zwanger te mogen worden. Hopelijk is het ons gegeven!
    We gaan er in ieder geval weer opnieuw voor!

13. saskia81

saskia81 Bekend lid

23 mei 2011
    638
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi mayke welkom hier. Wat verdrietig van je Miskraam. Hoop dat je snel zwanger mag zijn.

14. ennasil

ennasil Niet meer actief

@ mayke wat ontzeetend verdrietig. hopeijl mag je snel weer zwanger raken en dan van een plakbeeb. sterkte!

15. trotsemamavan2

25 feb 2011
    1.803
    0
    0
    verpleegkundige
    noord-brabant
    @ennasil, hier ligt ook nog niet veel. Al is het nu hier toch wel goed aan het doorsneeuwen. Heb al iemand geregeld om de kids op te halen. Ik baal echt enorm, ik gun het de kids wel hoor het sleeën enzo. Maar ik kan gewoon niet naar buiten, mijn krukken glijden gelijk weg en zonder kan ik niks. Gelukkig is het weekend bijna, dus dan is mannetje thuis.

@mayke, wat naar! Hopelijk ,ogen jullie snel weer zwanger worden van een plakbeeb!

@slijmprop, die heb ik nog nooit verloren, bij mijn dochter heb ik een keer een hele lange slijmsliert verloren met 13 weken. Maar verder nog nooit bewust. Ik heb wek meer afscheiding tijdens mijn zwangerschap.. Hmmmm sorry niet echt lekker verhaal.
    Ik hoop voor je dannie dat het doorzet.

Hier straks naar de verlos, ik mocht toch gewoon komen ook al was ik overgenomen. Deze afspraak stond al en deze verlos had ik deze zwangerschap nog niet gezien, dus ze vond het wel leuk als ik gewoon kwam. Ook wel leuk voor de kids, want die neem ik niet mee naar de gyn. Wachten duurt dAar altijd langer enzovoort

16. Dannie81

Dannie81 Fanatiek lid

27 sep 2007
    1.554
    0
    0
    Hier net trug van vlos! Weer gestript. Ze merkte wel veel verschil met 2 dgn geleden. Meer ontsluiting, bmm stond ook meer naar voren en is veel soepeler. Ze was erg optimistisch en verwacht snel n telefoontje van me :D! Ik moet t nog zien, maar merk wel al meteen weer wat pijnlijke (voor)weeen *zucht*
    jullie zullen wel hardstikke gek van me worden met steeds die "valse" berichtjes! Solly:)

17. ennasil

ennasil Niet meer actief

hahaha nee hoor ik word nog niet gek van je;) ik denk dat ik precies hetzelfde zou doen!!alhoewel ik nog geen idee heb hoe weeen voelen. hopelijk komen strkas de "echte"weeen bij je doorzetten en mag je eindelijk gaan bevallen! en daarna kan je lekker tot rust komen en genieten van de kleine uk:)

18. Delfino

Delfino Niet meer actief

Dannie fijn zeg dat eral wel iets was veranderd spannend nu!!!

Mayke wat erg zeg hopelijk ben je weer snel zwanger en dit x van een plakbeeb!

19. Delfino

Delfino Niet meer actief

Afgelopen maandag is vash die ook met ons meekletste in het begin bevallen van een meisje tessel

20. saskia81

saskia81 Bekend lid

23 mei 2011
    638
    0
    0
    NULL
    NULL
    @dannie helemaal niet joh. Denk dat jij er zelf het gekst van word. Maar dat klinkt wel erg hoopvol hoor. Ik ben erg benieuwd. Laat de weeen maar komen meid. Hier moet t nog maar even wachten. Manlief is niet in de buurt en ik wil zo echt niet alleen de auto in. Maar gelukkig hier alles ook rustig.

Deel Deze Pagina