Zwanger worden /zijn van een 3e kindje!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door goofychick, 7 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dannie81

Dannie81 Fanatiek lid

27 sep 2007
    1.554
    0
    0
    Surf, spannend vanaaf!! Geniet er van!
    Jazz, hopelijk laten ze je niet td lang wachten morgen.
    Damyar, ben benieuwd naar de foto's. Klinkt als n flinke opknapbeurt thuis. T shoppen voor de accesoires is t leukst vind ik!
    Miran, heb je al wat gehoord van de kijkers?
    Ennasil, spannend of r n ei gespot wordt! K duim voor je!
    Babyboom, hoe gaat op school?
    Rest, alles goed met jullie?

Hier, nog steeds rommelen, maar krijg steeds meer t gevoel dat t nog wel ff door gaat sukkelen zo! Bij de andere twee begon t gewoon gelijk, dus dit is wel ff anders!

2. Delfino

Delfino Niet meer actief

Heb besloten donderdag te vragen of ik mag stoppen met dat prikken vind het nl onzin! Me suiker is nlprima! En maandag ga ik vragen aan de gyn of ik gewoon terug maar naar de vk want heb geen zin in dit gedoe ben uitgeput en wil gewoon echtniet meer...
    Nog 15 weken max 17 nog ff volhouden!! Zou fijn zijn als de kindjes beetje zouden mee werken ;)

Sorry voor mijn geklaag er zijn ergere dingen in de wereld ik weet het... Hoop dat ik me morgen beter voel

3. Delfino

Delfino Niet meer actief

Damyar lekker druk bezig dus ben beneiuwd naar de foto's

Jazz hoop dat ze vroeg bellen morgen en dat je vanaaf beetje kan slapen! Duim heeeeeel hard voor je knufff

Ennsil s6 morgen! Zal duimen voor een mooi eitje!

Surf nog paar uurtjes ;) wel late weten he ;)

4. miran336

miran336 Fanatiek lid

Hier ben ik weer even... hebben jullie mijn temp gezien :(

We hebben trouwens nog niets van de kijkers gehoord, morgen een week geleden en dan belt de makelaar ze. Ik heb weinig hoop dat ze gaan bieden.

5. miran336

miran336 Fanatiek lid

Kom vanavond uitgebreider reageren.

6. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    Oe Miran! Ik hoop dat het een innestelingsdip is en niet de aanloop naar ongie... Hè bah!

Hier amper iets naar binnen gekregen net, ben echt nerveus, stom hè! Hoop dat ie het nog doet en nog op schema ligt (door m'n lage bm maak ik me toch wel zorgen, hoewel ik m vandaag nog gevoeld heb...)
    Ik laat het weten zodra ik kan!

7. Baby Boom

Baby Boom Fanatiek lid

2 sep 2010
    2.361
    0
    0
    Rotterdam
    Dannie het is wel spannend he?
    hoop dat t bij rommelen blijft en niet dat je met te veel pijn moet gaan zitten.
    op school gaat het goed, het word wel steeds pittiger moet ik zeggen.
    ben ook helemaal op.

surf krijg je vandaag het geslacht te horen? wat spannend.

Dames ik heb het vermoeden dat de batterijen van mijn thermometer vervangen moeten worden, ik vind het al raar dag 25 en nog geen ei dus ik d8 laat me eens kijken wat ie doet als ik uit school thuis kom en gelijk ga tempen hij was 37.1
    normaal als ik dit doe voor ei of na ei dan is mijn temp hoog verschilt van 37.5 tot wel 38 graden.
    Ik ga deze ronde geen nieuwe thermometer of batterijen halen ik hou het op een verassing (ongie of zw)

8. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    baby boom: spannend dus... tja batterijen zijn leuk als ze werken he

hier best moe na lange werkdag
    zo toch even wandelen met buurvrouw.. even wat aan beweging doen

o ja: ik voel mij anders... heel gevoelige borsten.... zal wel door verwijderen mirena komen .. maar toch

haal mijn banner weg.. aan slijm te zien is ei al geweest

9. Baby Boom

Baby Boom Fanatiek lid

2 sep 2010
    2.361
    0
    0
    Rotterdam
    ja idd wendy
    waar zit jij ong in je cyclus?

10. trotsemamavan2

trotsemamavan2 Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.803
    0
    0
    verpleegkundige
    noord-brabant
    Surffffffff spannend!!!!!!

11. trotsemamavan2

25 feb 2011
    1.803
    0
    0
    verpleegkundige
    noord-brabant
    Babyboom ik duim voor je meid dat je eindelijk twee streepjes mag hebben! Dat verdien je!

12. Baby Boom

Baby Boom Fanatiek lid

2 sep 2010
    2.361
    0
    0
    Rotterdam
    dank je wel lieverd, hoop alleen niet dat me pendel van Delfino uitkomt (tweeling) met 1 ben ik super blij :D

hoe is het met jou tmv2?

13. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    heej, net terug van de echo. alles zag er perfect uit! zelfs nog wat voor op groei, dus helemaal super!

en....... we krijgen een dochter!!!

wow, zo raar!

14. miran336

miran336 Fanatiek lid

Wauw! Leuk zeg, gefeliciteerd! Fijn dat alles er zo goed uit zag.

15. trotsemamavan2

25 feb 2011
    1.803
    0
    0
    verpleegkundige
    noord-brabant
    Nog niks van surf?

@ babyboom. Lief dat je het vraagt. Ik geniet enorm van de kleine man in mijn buik, maar ik vind het echt heel zwaar. De tijd gaat heel snel en dat beangstigt me soms wel. De laatste keer! Ik wil genieten. Buiten dat heb ik veel slechte dagen, zeker nu de vermoeidheid weer toe slaat. Ik kan nergens heen zonder iemand en iedereen werkt. Heb 24/7 pijn en ben afhankelijk van hubbie en mijn moeder. De kids zijn zulke goede helpers maar ze weten ook dat ik niet veel kan wa ze soms op een minder leuke manier gebruiken. Ik merk ook da ze steeds drukker worden, ik dnk de spanning naarmate mijn buik groeit.
    Klinkt eigenlijk wel negatief. Maar ik ben enorm dankbaar dat mijn mannetje het goed doet.
    Als ik jouw verhaal, dat van enasil, van Saskia ben nu weer an jazz lees denk ik en wil ik ook niet klagen.

Zo was weer even genoeg ego.. Haha

Op naar de volgende positieve testen... Ik duim voor jullie !

16. trotsemamavan2

25 feb 2011
    1.803
    0
    0
    verpleegkundige
    noord-brabant
    @surf!!!!!! Waaaaaaaaah!!! Een dochter zooo gaaf! Nu lekker gaan shoppen!

17. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    thanks! wij gaan hier van het idee bekomen, dus ben er morgen pas weer (of misschien tussendoor op mn tel)

18. Dannie81

Dannie81 Fanatiek lid

27 sep 2007
    1.554
    0
    0
    Super surf!!! En meid! Dat zal wel ff wennen zijn :)

19. Baby Boom

Baby Boom Fanatiek lid

2 sep 2010
    2.361
    0
    0
    Rotterdam
    geweldig SURF :D:D

tmv2 een zwangerschap kan zo ook zn mindere kanten hebben idd en daar weet ik ook wat van dus zal je zeker niet oordelen op je reactie daarop, heb liever dat je eerlijk antwoord geeft dan dat je gaat doen alsof alles lekker gaat.
    Ik hoop dat je meer fijnere dagen zal meemaken lieverd en het is zeker niet leuk als je afhankelijk moet zijn van andere.
    Let goed op jezelf meid, nog even dan kan je genieten van je ventje :D *knuff*

20. Delfino

Delfino Niet meer actief

Surf ook via deze weg gefeliciteerd zit met big smile op de bank hihi :D

Deel Deze Pagina