Saskia, wordt spannend meis... gelukkig niet direct verontrustend. Hier... vandaga gewerkt, ben op! Nu eten maken en straks 10 min gesprek op school bij mijn oudste...
Jannie is actief op facebook toch?? Anders heb ik de verkeerde toegevoegd, ik die nl ook niets meer met hyves, wel met facebook.
na de punctie, wordt het in een reageerbuisje bevrucht en dan als het goed gaat op dag 3 ( zaterdag) teruggeplaatst en dan is het 3 x daags 2 ultro bolletjes vaginaal inbrengen en dan 16 dagen na de punctie testen en dus alleen maar wachten en hopen. Veel hebben facebook, ikkkkkkeeee ook. Ik sta bij miranda en surf in de vriendenlijst. Zoek me maar op s.amantha g.erritsen
@damyar en miran, volgens mij heb ik jullie toegevoegd. De goede.. Haha zou wat zijn als het niet de goede is.
hihi ben benieuwd inderdaad. Zag trouwens ook dat t morgen volle maan is. Beide dochters zijn geboren tijdens volle maan. Zou wel heel fijn zijn als t ging beginnen
heb je toegevoegd hopelijk de goede maar er war er maar dus kan niet missen damar ook jou heb ik toegevoegd miran kan ik nog niet vinden