Zwanger worden /zijn van een 3e kindje!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door goofychick, 7 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    ennasil: das apart ja... vorige keer reageerde je lichaam toch ook pas later op de provera of heb ik dat mis? misschien komt je ongie toch nog (ook al hoop ik van niet natuurlijk), maar je bent zo goed in de gaten gehouden, zal toch niet ben ik bang...

tmv2: ok dan voeg ik die andere sfx ook nog even toe hihi, die andere had mij ook nog niet goedgekeurd zeg maar, kan ik dat nog ongedaan maken?

2. Delfino

Delfino Niet meer actief

Hoi meiden hier net trug van de tandarts pfff had al gaatjes die ng gevult moesten worden nu nog 1 erbij! Bah zwschap is slecht voor me gebit esmay was helemaal goed gekeurd en kaylee deed der mond nie eens open haha! Over half jaar weer komen ikke einde vam de maand nog eens....

3. Delfino

Delfino Niet meer actief

Zal later even bijlezen want ik zit te duizelen hier al paar keer bijna ko gegaan zt te trillen nu :(

4. Delfino

Delfino Niet meer actief

Saskia balen dat het niet heeft doorgezet s6 in het ziekenhuis!

Tmv2 fijn dat ze het goed doen op school!

5. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    He meiden, even snel vanaf mijn werk, heb even geen klas nu.......

we hebben een kloppend hartje gezien en gehoord, en kleine ligt precies op schema!!!!

Foto volgt nog....we zaten in de wachtkamer en toen kwam de gyn naar buiten....hij was heel verbaasd en blij verrast om ons weer te zien....keek ook vragend want hij moest mijn dossier nog ophalen. Toen hij in de kamer kwam zei hij....ehhhh ehhhh we zagen elkaar voor het laatst 23 dec met minder nieuws, betekent....jaaa zeiden wij, en hij YES ik had er zonet al zo op gehoopt toen ik jullie zag zitten.....echt zo'n lieve en top gyn. Toen we de kleine zagen zag ik niet direct het knipperlichtje (mijn man wel) en de gyn zegt nou als je hem niet ziet dan hoor je hem nu wel, nou tranen......en toen kreeg ik zo'n medelevende blik van hem....."gefeliciteerd meid"....dan ga ik nu snel de behandelkamer uit want volgens mij is het tijd voor een knuffel!!!

Mocht het een keizersnede worden dan wil ik dat hij het doet.....

Zit nu op mijn werk en elke keer heb ik tranen in mijn ogen........lekker vroeg naar huis vanmiddag voordat ik me verraad! Nu back to work!

6. Delfino

Delfino Niet meer actief

Wauw goofy wat super neiuws meid! Gefeliciteerd!!!

7. trotsemamavan2

trotsemamavan2 Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.803
    0
    0
    verpleegkundige
    noord-brabant
    @goofychick, gefeliciteerd met de goede echo! Helemaal top! Nu lekker genieten. Want voor je het weet zit je in je laatste weken.. Haha spreek uit ervaring.

@surf, ik weet niet of je dat terug kunt draaien. Ik zit regelmatig op fb maar om nou te zeggen dat ik het helemaal snap haha..

8. Delfino

Delfino Niet meer actief

Surf je kan het verzoek weer verwijderen op dezelfde plek waar je hem hebt aangevraagt

9. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    goofy: wat geweldig!!! super hoor!! ik zit hier zelfs mn tranen weg te slikken, ben ontzettend blij voor jullie!! zo fijn!!

delfino: vervelend weer een gaatje erbij...

10. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    delfino: verzoek is geannuleerd, thanks!

11. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    meiden, even vraagje... vanaf wanneer hadden jullie harde buiken?
    ik heb sinds een week of 2 al harde buiken... kan dat kwaad?
    ik merk dat mn baarmoeder reageert als ik moet plassen ofzo, dan krijg ik een harde buik, maar ook nu net en gisteravond als ik gewoon in bed lig of op de bank zit...
    wat denken jullie?

12. Delfino

Delfino Niet meer actief

Surf dat heb ik rond 20 weken ook gehad zolang ze niet aanhouden niks aan de hand mssn wat eerder naar de wc gaan en rust houden want als je te druk bent kan je ze ook krijgen

13. saskia81

saskia81 Bekend lid

23 mei 2011
    638
    0
    0
    NULL
    NULL
    @goofy super meid. Gefeliciteerd. Lekker van genieten meis. En wat een super gyn. @surf ik had ze ook al erg vroeg. 22 weken. Even met je vlos overleggen volgende keer. Ik ga zo richting zh. X

14. Delfino

Delfino Niet meer actief

Zo hier volume knop op 53 staan buren zijn toch werken! Euuh dat denk ik tenminste haha!

15. mayke1980

mayke1980 Fanatiek lid

15 apr 2007
    1.017
    0
    0
    Docent wiskunde vmbo
    Nijmegen
    @Goofy; jeuj!!! Wat een goed nieuw! Ik snap dat je de hele dag loopt te stralen!

Ik ga snel even mijn dochter ophalen..de kou maar weer door!

16. trotsemamavan2

trotsemamavan2 Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.803
    0
    0
    verpleegkundige
    noord-brabant
    @surf, ik had ook echt al heel vroeg harde buiken, nog voor de 20 weken. Ik mag er 20-30 per 24 uur hebben zonder problemen. Als het samenhangt met je blaas zou je evt, even een plasje in kunnen leveren bij de huisarts. Als je een blaasontsteking hebt, dan heb je ook vaker harde buiken, schijnt samen te hangen.

Ik heb ze hier ook gewoon in rust, of als ik bijv lig te slapen. Als ik teveel gedaan heb, heb ik er heel veel.
    De verlos zei tegen mee, dat hoe vaker je zwanger bent geweest hoe eerder en hoe meer last je ervan kunt hebben.

17. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    bedankt meiden, dus daar hoef ik me geen zorgen over te maken! ik weet wel dat ik ze bij kaspertje ook al eerder had dan bij thijmen, en nu dus weer eerder...

damyar: vraagje: hoe heb jij je fotowand gemaakt? heb je dat helemaal eerst uitgetekend of zo, of heb je ze gewoon opgehangen?
    ik wilde al een tijdje zoiets in onze toilet beneden, maar nog niet eerder gedaan, maar nu ik het bij jou zag, wil ik het toch graag weer alsnog doen... we hebben een zwart-wit getegelde toilet (tot 1,50m daarboven spuitwerk), dus wil met zwarte fotolijstjes foto's van het gezin zeg maar.
    krijg graag tips van je! want bij jou zag het er supermooi uit!

18. ennasil

ennasil Niet meer actief

@ goofy wat een geweldig nieuws!!:) nu lekker genieten;)

19. Delfino

Delfino Niet meer actief

Zo esmay afgezet op school nu kramp... Das alweer tijdje geleden dat ik dat he. Gehad...

20. Damyar

Damyar Niet meer actief

Surf, mannetje heeft het gemaakt, ik zal het vanavond even vragen of hij het me kan vertellen en dan hoor je het even.

Deel Deze Pagina