bedankt lieve meiden. Zit hier gewoon te huilen. Jullie hebben gelijk hoor. Ik probeer vandaag ook echt de knop om te zetten. De vk gaf aan dat je t iets kunt rekken maar geen weken. Vrijdag gaan we elk geval actie ondernemen. Maar het kan heel goed vanacht toch weer doorzetten volgens haar. Ik hou jullie op de hoogte. Liefs
Ik denk dat we hier allemaal heeeeeel hard voor je duimen! Dat alles maar goed mag gaan met jullie kleine kereltje!!
saskia meis toch begrijp je angst heel goed ik wil je een dikke knuffel geven en weet dat je dit kan en je kleine man kan dit ook! gelukkig zijn ze tegenwoordig in de medische wereld zo ver dat ze je mannetje vast en zeker goed kunnen helpen! ik denk aan je!
Saskia; je kunt het!! Vertrouw op jezelf, je kleine man is er klaar voor! Damyar; Yes! Dat is een heel mooi aantal! Nu op naar de volgende stap!
test was negatief wat ik al verwacht had. ik word zo moe van dat wachten op de ongie! ik ga de volgende keer dat toch eens aankarten bij de gyn dat de provera zo laat pas gaat werken. is gewoon niet goed..
ik heb net pure cacauvlokken van mijn moeder gehad en ik heb ze opgegeten/gedronken. en ik lag me toch in een deuk!!!! mijn zus had ze ook op en kon ook niet meer stoppen metn lachen. hihi nu snap ik dat ze goed zijn voor depressiviteit wist niet dat het zo snel zou werken. ik had er chocomel van gemaakt. dus ja gelijk achterover gegoten. maar ik voel het aardig hangen. be er gewoon een beetje draaierig van. maar het schijnt wel erg gezond te zijn.
Zo even het verhaal. Vanmorgen kindjes naar mijn zus en vriend gebracht. Bleek, wat ik dus niet genoteerd had dat oudste vanmorgen vrij van school was. Maar gelukkig kon mijn zus dus op beide oppassen. Kwart voor 10 zat ik nog in de wachtkamer, en ik was er al 20 min. Dus knetter gespannen. Maar goed 5 later werd ik opgehaald. Mannetje hoesjes om de schoenen aan en ik had me omgekleed in een lang shirt. Mocht plaats nemen in de voor jullie allemaal bekende stoel en kreeg ik een infuus ( blehhh) in mijn arm. Kreeg een pijnstiller toegediend en een roesje. Was met enkele minuten al helemaal aan het draaien, hahah. Had thuis al 1000 mg paracetamol en een 100 mg dyclovinac moeten innemen. Kortom ik was aardig van de wereld. De punctie ( dus naald door de vaginawand) voelde ik wel, maar het was te doen. Ze kon de follikels goed bereiken en aanprikken en ook aan de andere kant. Toen ze klaar was gingen de eitjes mee naar de embryoloog en die ging ze bekijken en tellen. Ondertussen was ik naar de verkoeverkamer gebracht, waar het infuus eruit gehaald werd uitleg kreeg voor de procedure voor nu verder. Dit was me al duidelijk, maar een keertje extra kan geen kwaasd. Toen kreeg ik de uitslag en dat was dat alle follikels leeggezogen waren en dat ze 17 eitjes hebben gevonden. Als het goed is zijn mijn eitjes en mannetjes zaad nu richting dusseldorf of ze zijn er al. Daar wordt de bevruchtingen gedaan en komen ze morgen allemaal mee terug. Drie komen vers terug, de rest ingevroren. De drie die vers terugkomen, moeten nu goed gaan delen en dan krijg ik morgen te horen of er bevruchting is ontstaan en hoeveel ( valt altijd wel wat af) en dan krijg ik te horen wanneer de tp gaat plaatsvinden. Dit wordt zaterdag op zijn vroegst en maandag op zijn laatst. Dus nu is het verder afwachten en verder duimen. ( duimen jullie nog even mee?) Down stairs voel ik me wat beurs, maar geen buikpijn of iets. Man is vrij vandaag en vertroetelt me enorm. ( gedraag me wat zieker dan ik ben )hahah. Nu moet ik 16 dagen ulto bollen 3 x 2 inbrengen en mag van gg dan de 24e testen. 16 dagen na punctie hanteren ze. Scheelt ik ben 20 t/m 23 in Londen, dus goede afleiding he om niet eerder te kunnen testen. Ze hebben ook een medisch paspoort voor me uitgedraaid, zag al helemaal gebeuren dat ik bij de douanne aangehouden zou worden, door die bollen. hahaha. Saskia, wat een spanningen voor je. Je wilt heel graag kennismaken, maar ook de angst die er is maakt het niet makkelijk en wil je zo veilig mogelijk je kindje bij je houden. Knuffels.
damyar komt helemaal goed denk ik hier het eerste bruinverlies gespot na het eten van de verse cacou dankjewel mam
Ennasil mooi hoop dat ongi nu doorzet en jij volgende maand op roze gaat. Je hebt t vreselijk verdiend meis.
Spannend allemaal damyar! Ik begin vast met duimen voor je! Ik heb een heerlijke wandeling gemaakt vanmiddag, de kinderen zijn bij mijn moeder. Het maakt je hoofd even fijn leeg! Nu maar eens beginnen met het koken, mijn ouders komen zo de kinderen terug brengen en eten een hapje mee. Erg fijn, helpen ze even met het span in bad doen en in bed leggen. Coen is pas weer laat thuis vandaag....
Zo meiden, goed gesprek gehad met de vk. Mijn lichamelijke reactie is volgens haar heel begrijpelijk. Het is voor een moeder altijd moeilijk om te bevallen als je weet dat je kindje wat mankeert. En aangezien ze bij onze baby ook niet kunnen vertellen wat hij mankeert heb je ook iets om je aan vast te houden. Ik moet dus echt even omschakelen en proberen los te laten. Iedereen buiten de buik staat klaar om zo goed mogelijk voor ons mannetje te zorgen. Aangezien ik nu weeloos ben wachten we tot vrijdag. Dan kan ik hopelijk og twee goede nachten maken en dan gaan ze me een handje helpen. Spannend hoor. Ik wil mijn mannetje zo graag vasthouden en knuffelen. Ik bid elke avond dat t ventje bij ons mag blijven en dat de afwijking mee gaat vallen. Ik denk dat ik psychisch nu zo goed als klaar ben voor de bevalling. Nu ik alles nog is besproken heb. We gaan dus zo ontspannen mogelijk afwachten nu.