Zwanger worden /zijn van een 3e kindje!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door goofychick, 7 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ennasil

ennasil Niet meer actief

komt goed saskia:) ik bid voor je mee dat je ventje zijn "afwijking" mee mag vallen. en het gewoon goed kan functioneren.

2. ennasil

ennasil Niet meer actief

ow en sas ik denk omdat het al zo goed doet in je buik en dat het goed gegroeid is ook een positief iets is. dan moet het buiten jou buik ook goed komen.

3. saskia81

saskia81 Bekend lid

23 mei 2011
    638
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ennasil ja dat is wel een goed teken denk ik ook. Het moet gewoon goed komen. Zijn zussen zitten ook zo op hem te wachten! Hij is hier zo gewenst. Ons lieve ventje. Ik hoop dat alles snel positief achter de rug is.

4. Delfino

Delfino Niet meer actief

saskia fijn dat je goed gesprek hebt gehad met je vk mijn duimen draaien hard voor jou en je kleine man! dikke knuffel!

5. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    hee meiden,

soms is het hier megarustig en nu na een dagje werken, moet ik 8 blz bijlessen...
    nou goed in stukjes...

saskia: ik ben orthopedagoog, laat maar weten via pb, kijk ik of ik iets voor je kan betekenen.

damyar: hoe is het gegaan meis?

sfx: hopelijk volgende week dan alsnog groen licht! we blijven duimen!

@delfino: yeah! alweer de 29!

@smile: fijn dat de kleine al is ingedaald, beetje oppassen voor je ijzer dus...

@miran: vervelend dat je misselijk en moe bent, denk goed aan jezelf, wij blijven wel plakken hier hoor!

@ehm... ga weer even verder lezen...

6. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    damyar: spannend nu verder weer zeg! ik duim voor een prachtige plakbeeb!

@saskia: jeetje meis, wat heftig! ik kan natuurlijk niet helemaal voelen hoe het voelt, maar probeer me er iets van voor te stellen en het lijkt me afschuwelijk, die onzekerheid over jullie mannetje...
    ik denk dat het 'voorval' misschien wel even nodig was voor jou om nog meer klaar te zijn voor wat jullie te wachten staat. je moest er misschien even doorheen om het meer los te kunnen laten, hoe vreselijk moeilijk ook.
    ik hoop echt zo ontzettend dat jullie ventje sterk genoeg zal zijn om datgene dat mis is te compenseren en te boven te komen en dat hij nog jaaaaaaaren bij jullie mag zijn.
    hij is bij jou al goed gegroeid, hij is sterk, hij kan het! en jij kunt het ook, jij kunt hem nu loslaten en de kans geven het zelf te gaan doen. jij hebt alles gedaan wat je mogelijkerwijs kon doen. ik denk aan jullie!

7. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    hier lekker gewerkt vandaag, wel megapijn, helaas... liep om 11 uur vanochtend al te hinken maar goed...
    thijmentje vanochtend toch naar de opvang gebracht omdat hij eigenlijk wel weer praatjes had, vanmiddag toch weer opnieuw koorts gekregen... mijn moeder heeft m om half 4 omgehaald en hij ligt nu naast me op de bank... zielig hoopje.
    straks nog even koken en dan kindjes naar bed, en vanaaf even niets!

edit: hij is in slaap gevallen naast me op de bank...

8. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    ik ga me even omkleden (grrrrr) ik hoest zo hard dat ik steeds in mn broek pies... lekker die bekkenbodemspieren die niet goed genoeg hun werk meer doen...

9. saskia81

saskia81 Bekend lid

23 mei 2011
    638
    0
    0
    NULL
    NULL
    @surf dank je wel. Denk inderdaad dat ik t even nodig had die 'inzinking'. Hopen dat ik er nu klaar voor ben. Morgen is mijn moeder jarigndus ik hoop dat hij even blijft zitten nog tot vrijdag. Anders is het zo een confronterende datum elk jaar mocht t mis zijn met hem.

10. saskia81

saskia81 Bekend lid

23 mei 2011
    638
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoewel ik heel hard probeer ervan uit te gaan dat t goed komt hoor.

11. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    saskia; ja dat snap ik... hopelijk komt jullie mannetje vrijdag of zaterdag... en natuurlijk hopen we allemaal dat hij het helemaal goed gaat redden!

12. saskia81

saskia81 Bekend lid

23 mei 2011
    638
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ben ook heel blij met jullie medeleven, kan hier echt me ei kwijt

13. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Oh lieverd tuurlijk ben je bang, je weet dat het nog goed zit zolang het bij je is, je gaat een onzekere periode tegemoet.....maar wanneer de kleine er klaar voor is en dus voeding van buitenaf nodig heeft moet je toch proberen om het te laten gaan......natuurlijk weet je dat wel maar als je het leest relativeert het misschien wat beter.....ook hier brandt een kaarsje voor je.....hoop zooooo dat de afwijking heeeeeeeel erg mee valt.....dikke kus.....en hoop dat je je nog wat kan ontspannen....of dat je nu bezig bent......komt goed lieffie.

14. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Nou hier belde mijn directrice op om even te melden dat er morgen in de vergadering een collega gaat mededelen dat ze zwanger is.....en ze wilde me even waarschuwen maar vooral ook zeggen dat ze het helemaal aan mij overlaat of ik het wel of niet wil vertellen......maar het voelt nog niet goed, goed qua dat mijn schoonouders en zussen en moeder het nog niet weten die krijgen het zondag te horen......dus nog even mijn buik inhouden morgen en ma en di.
    Wel zit ik direct beetje in de rats....bij mij bestaat een grote kans dat ik weer vroegtijdig uit de running ben ivm extreem harde buiken.....en we hebben een team die dan zegt, "maar zij loopt toch ook door" oh maar ik had ook harde buiken en heb ook doorgewerkt".......nou ja wie dan komt wie dan zorgt.......

Fototaart is besteld bij de hema.....met de foto van de boeven...en tekst erboven....."wij worden grote broer"!
    Heel benieuwd hoe ze gaan reageren....voor schoonouders is het denk ik een verwelkomende afleiding na het slechte nieuws van maandag....

Heb wel af en toe wat buikpijn en maak me dan direct zorgen maar weet dat het er ook bij hoort.

15. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Dannie hoe gaat het??? KZ al weg???

16. mayke1980

mayke1980 Fanatiek lid

15 apr 2007
    1.017
    0
    0
    Docent wiskunde vmbo
    Nijmegen
    Ik duim heel hard voor je Saskia! Veel sterkte en kracht wens ik je toe! Ik denk aan je!

Goof; lastig maar ik snap dat je eerst je Fam. In wilt lichten! Leuk idee de taart! Die onthoud ik voor (hoop ik) over een maandje ofzo!

Morgen idd naar t ziekenhuis en in de ochtend naar school voor de leerlingen bespreking.
    Nu weer lekker vroeg m'n bedje in!

17. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Mayke dat hoop ik ook voor je :)

@Ennasil zou je nog eens voor me willen pendelen als je zin en tijd hebt??? En dan op het geslacht???

18. saskia81

saskia81 Bekend lid

23 mei 2011
    638
    0
    0
    NULL
    NULL
    meiden het lijkt wel weer wat bezig. Ik probeer nu heel rustig te blijven. Gaat op zich goed. Zal oma dan toch een kleinzoon krijgen voor haar verjaardag?

19. ennasil

ennasil Niet meer actief

@goofy ja hoor dat wil ik wel;) wil jij mij nog een keer je gegevens pben?ik heb namelijk mijn inbox opgeschoond want die stond een beetje vol hihi. zal morgen een gaatje zoeken:)

@ saskia heel veel kracht toegewenst! en je kan het meis:)
    dikke knuffel!!

20. saskia81

saskia81 Bekend lid

23 mei 2011
    638
    0
    0
    NULL
    NULL
    Thanks ennasil. Ben benieuwd of t doorzet. Zo niet wil jij misschien een keer voor me pendelen op bevallings datum

Deel Deze Pagina