Zwanger worden /zijn van een 3e kindje!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door goofychick, 7 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Damyar

Damyar Niet meer actief

Dit is hem.

2. Delfino

Delfino Niet meer actief

wauw wat mooi!!!!

3. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    wauw echt super joh!

4. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    ook wel een beetje weird dat dat nu bij jou in je buik aan het verder groeien is, vind je niet? ik vind het geweldig!
    dit gaat m worden en dan kan je in zijn/haar babyfotoboek een foto zetten van de allereerste kennismaking! geweldig gewoon (ja, ik hou ontzettend van foto's...)

5. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    saskia: hoe is het met je?

6. Damyar

Damyar Niet meer actief

Ja ik was ook op slag verliefd, erg he.
    Maar ik blijf realistisch, moet mezelf ook beschermen tegen teleurstelling. Al zal ik dat toch wel zijn, maar we gaan gewoon van het positieve uit, anders kan ik net zo goed stoppen.

7. saskia81

saskia81 Bekend lid

23 mei 2011
    638
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier weer gerommel maar ik negeer t maar. Ik geloof er niet in dat t doorzet. Dinsdag strippen. Duurt nog ff dus

8. saskia81

saskia81 Bekend lid

23 mei 2011
    638
    0
    0
    NULL
    NULL
    Damyar mooi!!!!!!

9. mayke1980

mayke1980 Fanatiek lid

15 apr 2007
    1.017
    0
    0
    Docent wiskunde vmbo
    Nijmegen
    Damyar wauw gaaf!,

10. Delfino

Delfino Niet meer actief

Drama hier! Kay wordt steeds wakker spuugd de heleboel onder draait weg met der ogen en valt dan gewoon weg we hebben hap gebelt die zegt afwachten ze mag max 24 uur lang spugen... Nu zit ik vannacht maar beneden anders slapen mijn mannetje en ik allebij niet ga ik wel gewoon tv kijken kay ligt op matras naast me.... Ben super moe maar doe toch geen oog dicht op deze manier!

11. Delfino

Delfino Niet meer actief

Bah ben misselijk an de moeheid..... Kay heeft net ff een klein uurtje geslapen net wakker geworde en heeft wat gedronken nu slaapt ze weer... Benenieuwd hoelang ze het water binnenhoudt

12. Dannie81

Dannie81 Fanatiek lid

27 sep 2007
    1.554
    0
    0
    Och arm kind! En arme jij. Heeft ze ook koorts? K zou gewoon morgen nog es naar de hap bellenals t niet beter gaat! Sterkte meid!

13. Delfino

Delfino Niet meer actief

Ze heeft geen koorts als ze morgen rond avond eten nog steeds spuugd of ze wordt suf of iets dergelijks moeten we meteen bellen... Ze denken aan een virus oftewel buikgriep vind zooo zielig en eng ook...

14. Delfino

Delfino Niet meer actief

Rojd uur of 6 haal ik mannetje zijn bed uit wisseling van wacht hoor pffff anders trek ik het niet...

15. saskia81

saskia81 Bekend lid

23 mei 2011
    638
    0
    0
    NULL
    NULL
    @delfino sterkte meis.

Hier weer hele nacht pijn voor nop zucht

16. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    Jeetje meiden, lekkere nacht geweest dus voor jullie!

Sterkte!

Hier wel weer n keer n goede nacht! Lagen er nog voor 21 u in en geslapen tot 6.15u met n plaspauze ergens rond 4. Dus ik ben blij! Tv heeft geen koorts meer, kj nog wel, hoesten wordt minder... We gaan zeker de goede kant op na n week kwakkelen!

17. Smile

Smile Fanatiek lid

11 sep 2008
    4.358
    0
    0
    Delfino en Saskia, allebei vervelende nachten!!
    En wat is dat toch al door dat die bevallingen hier niet door willen zetten?? Pffffff!!!

18. Delfino

Delfino Niet meer actief

Gm meiden,

Heb net nog ff 2 uurtjes geslapen naja met flarden dan ben echt moe maar slapen kan ik niet. Kaylee heeft half 5 nog gespuugd daarna niet meer ze heeft net zelfs wat gegeten ze lijkt nu wel koorts te hebben moet strax ff xtje opmeten. Wordt een zware dag vandaag...

19. mayke1980

mayke1980 Fanatiek lid

15 apr 2007
    1.017
    0
    0
    Docent wiskunde vmbo
    Nijmegen
    Bah wat een lange nachten voor jullie! Hier was t ook vroeg dag. Lynn kwam om 5.30. Ze heeft niet meer geslapen. Wout werd om6.15 wakker.
    Nu hebben we net t ontbijt op, dus verder een rustige ochtend. Straks naar een kinderverjaardag bij mijn vriendin. Manlief wil nog mtb'en.

Fijne dag allemaal!

20. saskia81

saskia81 Bekend lid

23 mei 2011
    638
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier komt vk zo ff checken.

Deel Deze Pagina