Nee weer slecht geslapen maar dit keer niet van weeen maar ik was gewoon onrustig. Net weer erg veel slijm met bloed erdoor verloren. Laatste stuk prop denk. Beetje rugpijn nu maar verder niets we wachten maar weer af.
Je houdt de spanning erin sas! Hopelijk vandaag, ik denk aan je! Wat een boel zieken! Hier is t ook raak. Van,orgiën al om 5.15wakker. De kinderen zaten om 6 uur al in bad. Lynn is aan de diarree en zat helemaal onder.. Fijn begin van de dag. Ik ga zo zelf weer aan t werk. Wel een rustig dagje dat scheelt! Ben benieuwd of de ovu test vandaag iets laat zien... Nog steeds niets en aangezien het follikel do al 14mm was zou dat eigenlijk wel moeten dacht ik....
Heh bah sas balendat er nog niks is gebeurt! Hopelijk komt hij snel! Hier een gewelidige nacht gehad ze sliepen beiden toot kwart voot 8!!!!!! Kay was half 11 even wakker geweest en had gespugd maar waren we optijd bij! Ze is nu ook niet topfit nog zal nog wel ff duren denk ik...
Nou hier met t hele gevolg naar de tandarts, had ze maar 1 persoon ingepland, lekker handig! Zijn maar met z'n allen weer weggegaan en hebben volgende maand n nieuwe afspraak. Thijmentje helemaal voorbereid want die vindt alle nieuwe dingen eng, liep thuis de deur al uit met z'n mond stijf dicht, gaat t niet door! Nou ja, nu richten we ons op de volgende afspraak van vandaag, het cb. Tv moet n prik, ook iets leuks.. Hij heeft n stressvolle ochtend zo... Zielig wel! Kj had vanochtend weer wat koorts, maar is goed te pas gelukkig. Na het cb komt n vriendinnetje met haar kindjes.
meiden we hebben waarschijnlijk een rioleringlek, het meurt hier in huis, om misselijk van te worden. Mannetje gaat nu de vloer onder.
nee nog geen ongie elke keer denk ik dat het doorkomt omdat ik dan krampen krijg. maar een tijdje later trekt het weer weg. ik heb nog nooit zo lang bruinverlies gehad voordat ik ongie moest worden.. zo raaar.
Ennasil: klote nog geen ongie. Hier probleem gevonden, kruipruimte staat zelfs water en de buitenmuur is blank. Denken door de vorst. Huis is 28 jaar oud. Dit wordt een duur geintje ben ik bang. Baha bahha. We hebben rioleringsbedrijf gebeld en wordt zo teruggebeld of ze vandaag kunnen komen.
Damyar balen. Ennasil hoop snel ongie Delfino bijna 30weken meid. Hier, chagie hihi, zo maar ff uur onder de douche staan. Het is hier enorm glad en kan dus amper naar buiten grrr
hier zometeen de hond maar eens uitlaten. mijn moeder belde al dat het net een ijsbaan is buiten .ojeeeee als ik dan maar niet onderuit ga. onze hond trek nogal hard aan de riem dus word geen pretje. dus hoop niet dat ik straks terug kom met een blauwe bibs.
ben nog heel net ook even een kwartiertje hardgelopen in huis op muziek. dat probeer ik nu elke ochtend te doen. maar wel zonder band. dus denkbeeldig touwtje springen denkbeeldig sprinten en gewoon lopen. moet zeggen dat ik daardoor wel weer wat roze ben gaan verliezen dus ben benieiwd.
het is weer gestopt grrrrr... dan val het dus mooi in het weekend dat ik naar het zh moet en daar was ik al bang voor. want dan zijn ze te laat met kijken. dus moet ik het eerder gaan plannen. maar dan zien ze meestal nog niks.
nou morgen komen ze de riolering pas maken, zo te zien zit er een scheur in de buis. Mooi klote. Ze komen gelukkig wel vroeg, om 8 uur al.
Haai! Sorry dat ik jullie verwaarloos! Het kost me op dit moment erg veel moeite om er een beetje voor m'n gezin en ons huis te zijn. Heen en weer naar school, boodschapje doen etc.. pff. Gisteren gewerkt en dat op 2 crackers en een beker vla de hele dag Eenmaal thuis was de koek op en de hele tijd braakneigingen (braken lukt me niet). Dus ben ik om 19.00 uur mijn bed in gedoken en hoopte dat ik snel zou slapen zodat ik de misselijkheid niet zou voelen. En of dit alles nu aan de zwangerschap is te wijten of dat er een griepje bij onder zit??? Onze jongste is de nacht van zaterdag op zondag de hele nacht ziek geweest, alleen maar spugen, spugen en spugen. Gelukkig heeft manlief de hele nacht met hem opgetrokken. Misschien heb ik daar ook iets van meegepikt? Hoe dan ook, vanmorgen was de maat vol... ik heb de huisarts gebeld en toen ik een hele begripvolle assistente aan de lijn had barste ik in huilen uit haha.. (errug). Ik heb nu emesafene zetpillen gekregen.
Meiden, reageer later, ben op voor vandaag! Vanochtend tandarts en cb en daarna vriendinnetje met ultradruk zoontje... Het huis lag op z'n kop, net opgeruimd en nu even zitten, pijn!!! Kan wel janken, maar goed, over 3 uurtjes liggen de kindjes in bed (ben alleen vanaaf dus dan gaan ze mooi op tijd) en dan ga ik erachteraan!