Miran: vreselijk dat misselijk zijn!! Ben blij dat ik dat achter de rug heb. Bleh!! Sterkte hoor. Hopelijk helpen de medicijnen!! Damyar: bah, sterkte met de lucht, niet echt een pretje! Saskia: spannend....poeh he! En wat een zieken....beterschap allemaal!! Ennasil: snel op rood meid! Dit is ook niks! Hier: kiespijn...in een andere kies dan normaal. Neeeeeeee, geen zin in. Hopelijk ebt het weer weg!!
krampen worden erger maar nog steeds niks roods te bekennen. heb ook nog een zwschaptest gedaan voor ze zekerheid maar die is gewoon negatief.zometeen maar een een italiaanse bol gezond voor mezelf maken. ( ben alleen de sla vergeten ) ach ja zonder is ook lekker.
Hier zit de pizza al lekker in de oven! Thijmentje is in slaap gevallen, kijken of ie zo nog wat wil eten... Kj heeft inmiddels weer tegen de 40 graden koorts, dacht dat het over was... Ennasil; eet smakelijk! Damyar: sterkte met de stank! Miran: och meis wat naar dat je zo misselijk bent!! Hoop echt dat de pilletjes wat zullen helpen!
Ochjee surf beterschap meid met kj! Tv helemaal beter? Smile ohjee kiespijn! Bah hopelijk gaat het snel over!! Hier kay vandaag tot nu toe nog niet gespuugd wel erg hangerig en pieperig geweest ze ligt nu lekker in bed met haar papa naast haar
gelukkig heeft ze niet meer gespuugd dan en is papa lekker bij dr! hier heeft tv niets meer gegeten, hij slaapt vanaf 17.15 uur, denk als reactie op zn inenting vandaag... ik heb m zo naar bed gebracht, hij wilde ook niets eten... ze lagen er allebei om 7 uur al in, en dat is echt vroeg! maar voor mij wel lekker natuurlijk, zit nu 'teen mom' te kijken op mtv, leuk!
Miran, wat balen dat je zo misselijk bent! Helpen de zetpillen? Volgens mij zijn bijna alle kids ziekjes! Beterschap allemaal!! Ennasil, grrr laat de ongi dan maar gewoon doorzetten! Lastig zo half half.. Saskia; enenenenenenenenenenen? Ik heb hard geduimd voor je! Stiekem hoop ik dat je mooie manneke al in je armen hebt! Smile hoe is t met je kies? Hier was t een druk dagje op school! Op maandag is manlief thuis maar helaas is de bende soms groter als toen ik de deur s ochtends achter me terug trok! Pff nu alles weer op orde en de kids in bed. Lynn is ook ziekjes. Flink aan de diarree. Sneu... Coen zit bij de vrijwillige brandweer dus vanavond is hij oefenen. Heerlijk een avond op de bank voor mij! Straks nog even in een warm bad. Fijne avond allemaal!
ja vooral als je weet dat je pillen moet gaan slikken wil ik weer wat haast maken. maar helaas doet mijn lichaam niet wat ik wil. en ook niet wat de bedoeling van de provera is. normaal gesproken moet je met provera binnen de 10 dagen ongie zijn. en ik zit al op dag 17 dus 7 dagen te veel. dus normaal gesproken na het slikken duurt het normaal 5a7 dagen maar bij mij dus nu al 12 pff. ik heb het de vorige keer aan de gyn gevraagt en zei vertelde mij toen al dat het toeval moet zijn geweest dat het zo lang duurde. toen werd ik op dag 15 ongie met slikken. dus toch geen toeval zoals de gyn zegt volgens mij word mijn lichaam beetje bij beetje resident. ( en de gyns maar denken dat ik deze ronde mischien wel zonder provera ongie kon worden.. nou nee hoor zit nu inmiddels al op cd 53 pff. veelste lange cyclus bah! ik wou dat die gyns eens wat meer deden en wat meer aandacht aan je besteden. want er klopt gewoon helemaal niks meer van wat ze doen. sorry hoor voor mijn geklaag maar ben het spuugzat
Hey girls, Weer ff n teken van leven! Ik verwaarloos jullie n beetje, maar ja, tis best druk zo alleen met drie kids! Sas, nog steeds nix??? Damn zeg balen Zieke kids, beterschap voor alle zieke kidscen mama's Damyar, gaaf hoor die foto. K duim dat ie blijft plakken. Wanneer mag je testen? Miran, hoe voel je je? En nog kijkers gehad voor jullie huis? ennasil, al ongie?? *zwaait naar de rest* Hier, Zaterdag laatste dag kraam gehad en was ook meteen laatste vrije dag van mannetje. Dus gistermiddag en avond en vandaag alleen met de kids! Ging super. Oudste zijn lief en begrijpen dat k niet neteen kan helpen als k ah voeden ben. Bram doet t ook super. Heeft wel vandaag regeldagje dus meldt zich wat vaker. Ook voor t eerst buiten geweest met m. Morgen met de oudste naar oorarts, denk dat ze buisjes moet! Middelste is dan op psz dus komt goed uit. Bram woog trouwens zaterdag al 4200 gr
Hier is t licht al uit voor vandaag... Truste allemaal!! Oja sas: hoe laat komt de vk morgen om te strippen?? Spannend!
Hier ook een goede nacht gehad. Geslapen vanaf 21.00 u tot vanmorgen. En die medicatie die ik gehad heb... wonderlijk! Ik heb voor het slapen gaan 1 genomen en de bijsluiter zei dat ik dan niet misselijk zou zijn vanmorgen... en die bijsluiter had nog gelijk ook. Ik heb nu 2 beschuiten op en een beker melk. Da's nog meer dan ik gisteren in totaal heb gegeten. Dus als ik staks weer wat misselijkheid voel opkomen neem ik er nog 1. Saskia: hoe is 't daar? Surf: fijn zo'n nacht... kun je er weer tegen.
Goedemorgen, ik kwam even spieken of er al nieuws was van Saskia. Spannend! Hier een goede nacht gehad. Zo de oudste maar weer naar school brengen en dan zwemmen met de jongste!
Gm fijn al die goedde nachten hier ook! Saskia hoe gaat het met je? Surf hoe gaat het met kj? Nog koorts? Hier zo naar ziekenhuis bloedprikken wou gisteren doen maar kay was nog ziek nu lijkt het goed te gaan!
Fijn dat bram het zo goed doet!! En dat de kindjes het begrijpen dat jeniet meteen kan helpen als je aan het voedden bent! S6 bij de oorarts!
delfino: fijn een goede nacht ook! kj is nu weer lekker aan het spelen, maar gisterenochtend was hij ook wel redelijk, maar 's middags toch weer hoge koorts, dus ik wacht het rustig af. hij heeft goed geslapen van 19 tot 6.45 en das voor hem al wel lang! thijmentje heeft uiteindelijk dus van 17.15 tot 6.45 aan een stuk geslapen, echt raar! denk door zn prik, maar ze zijn nu voor het eerst sinds 10 dagen weer lekker samen aan het spelen ipv op de bank hangen. dannie: bram gaat goed dus! heerlijk! succes vandaag met de kno-arts... heeft ze veel last van haar oren, veel ontsteking dat ze buisjes moet?
goodmorning hier nog steeds niet rood begin het zo langzamerhand op te geven... nog steeds geen beeb bij sas?