Hoi meiden! Sommige van jullie zullen denken dat ik me aanstel, omdat ik 'nog' maar in ronde 7 zit en andere snappen me vast wel. Ik ben het wachten namelijk meer dan zat. Iedere keer wachten op mijn ei, daarna die ellendige wachtbank en dan maar weer die teleurstelling. En dan de vragen die door mijn hoofd gaan: hebben we wel genoeg en goed geklust, is er iets mis met mij, moet ik geduld hebben, is er iets mis met mijn man, waarom is iedereen zo snel zwanger en ik niet enz enz? Natuurlijk zijn er ook momenten dat ik er bijna niet mee bezig ben, maar meestal wel. Ben ik de enige die af en toe dit gevoel heeft?
Hey leentje, Ik snap je wel hoor! (ik kan er nog niet daardwerkelijk over meepraten,ben net gestopt!) Maar als ik kijk hoe erg het nu al bij mij door mn hoofd spookt kan ik me voorstellen dat ik na 7 rondes het ook wel gehad heb..Nou zijn mijn man en ik ook allebei heel ongeduldig van aard,als er iets in ons hoofd zit dan het liefst ook meteen actie. (beetje lastig met zoiets als zwanger worden..) Maar geef de moed niet op,statische gezien zijn de meeste vrouwen tussen 8a12 maanden zwanger en de "snelle" meiden zijn eerder een uitzondering. GOOD LUCK!!
@Leentje: tuurlijk ben je niet de enige.. Ik stel mezelf dezelfde vragen en ben al een hele tijd geleden opgehouden met de zw-testen. Wij hadden alles even op een laag pitje gezet om nu sinds 3 maanden actief aan de slag te kunnen gaan met ovu-testen. Jij noteert dat je 7 rondes verder bent...ook met ovu-testen of temp. bijhouden?? Zo ja, dan zou je ook een stap richting ha kunnen doen om daar verder advies in te winnen.. Veel succes!
hey meiden! Tja dat ongeduldig, dat is hier ook bekend. Maar vooral ik hoor, mijn man is er van overtuigd dat het allemaal goed komt. En idd, zwanger worden in ronde 1 is een uitzondering, maar dat zijn wel de meiden die het hardst roepen. Als het in ronde 10 was geweest, dan hadden ze het vast niet rond gebazuind. Ik gebruik ovutesten en weet goed hoe mijn cyclus er uit ziet, aangezien ik al 1,5 jaar geen pil meer gebruik. Ik vind het veel te vroeg om in ronde 7 naar de huisarts te gaan, je wordt net zo snel weer naar huis gestuurd.