Zwanger worden zonder er extreem mee bezig te zijn.

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Gijsje, 25 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Divatje

Divatje Bekend lid

22 aug 2011
    516
    0
    0
    Midden van NL
    #21 Divatje, 26 aug 2011
    Laatst bewerkt: 26 aug 2011
    Die insteek hebben wij ook, we stoppen gewoon en dan zien we wel, komt het dan komt het, en anders kunnen we altijd nog gerichter te werk gaan :)
    Maar dan hoeven we de eerste maanden nog niet zenuwachtig te doen, al denk ik toch wel dat ik er meer mee bezig zal zijn dan ik mezelf nu aanpraat hoor haha! :D

2. takhen

takhen Fanatiek lid

13 nov 2009
    2.386
    0
    0
    medusch secretaresse
    Leiden
    Ik weet dat ik makkelijk praten heb, en ik bedoel het ook niet vervelend :)
    Maar zodra je testen gaat kopen en gaat plannen wanneer je seks hebt, ben je dus al erg bezig ermee.
    Dus koop gewoon geen testen (dat is niet zo moeilijk lijkt me).
    En dat je dat plannen onbewust toch gaat doen snap ik wel, want toen wij eenmaal voor onze eerste gingen ging ik toch ook al gelijk denken: wanneer moeten we.
    Maar probeer dat zo min mogelijk te doen. En gewoon meer naar je gevoel te luisteren van wanneer je zin hebt :)

3. Baddie69

Baddie69 Lid

22 jul 2011
    43
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het feit dat we allemaal op dit forum schrijven zegt al genoeg :)!

Maar voor ons geldt dat we tot nu toe geen ovu testen gebruiken, ik probeer naar mijn lichaam te luisteren. Als we geen zin hebben doen we het ook niet, de zin is wel toegenomen nu met met doel vrijen. Mijn man vind het allemaal wel goed als ik me maar niet gek maak, en dat lukt redelijk. Alleen de laatste week voor de nod is spannend, maar dat hebben we allebei! Als het deze ronde niet lukt zitten we in de volgende lekker op Fuerteventura dan zijn we helemaal relaxed.

Ik hoor vaker dat het inderdaad minder goed lukt als men er te zeer mee bezig is maar dat is wel moeilijk om het los te laten!
    Succes allemaal!!!

Deel Deze Pagina