Zwanger worden zonder ovulatietest, temperaturen etc.

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Josje85, 1 apr 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eppo82

    Eppo82 VIP lid

    25 jun 2007
    14.985
    5.817
    113
    Waarom? Ze beschrijft haar gevoel en zegt ook nog dat ze het wel snapt van mensen die langere tijd bezig zijn of een medisch traject volgen.
    Ik snap echt niet hoe het dan pijnlijk moet overkomen naar mensen die langer bezig zijn. Want daarover vraagt ze het zich niet af.
     
    Josje85 en Zwierezwaai vinden dit leuk.
  2. Josje85

    Josje85 Actief lid

    20 mrt 2020
    163
    198
    43
    Vrouw
    Daarom heb ik er ook uitdrukkelijk bijgezet dat deze gedachte natuurlijk niet geld voor mensen waar het niet vanzelf gaat.

    Ik zocht meer mensen die het ook een beetje "jammer" vinden om als je net 2 maanden bezig zijn al alles uit de kast trekken zonder de natuur zijn gang te laten gaan. Kijk, ik kom net kijken, dus vraag het me gerust na 5 maanden nog eens (kan ik zo van gedachten veranderd zijn). Ook zo snel na de ovulatie een zwangerschapstest doen.. Ik vind gewoon de charme er een beetje vanaf.

    En nogmaals; zeker niet negatief bedoeld naar de dames waar het niet vanzelf gaat. Of wie dan ook. Als het voor jou goed voelt, moet je het zeker doen.

    Maar ik zocht meer medestanders.

    En zoals hierboven in een post al gezegd werd, misschien is dit dan niet het juiste forum voor mij.
     
  3. duitshollandsmeisje

    18 sep 2018
    5.425
    7.266
    113
    Vrouw
    Kokkin
    Duitsland
    Ik zocht destijds gewoon een gezellig forum omdat ik alles zo spannend vond omtrent het zwanger worden van mijn eerste kindje.
    Heb ook eerst 'ontpilt' maar mijn cyclus kwam niet op gang, allereerste keer 51 dagen en daarna zie onderschrift. 5 menstruaties in 1,5 jaar dus nadat ik in augustus 2018 stopte heb ik me in maart 2019 laten onderzoeken en daar kwam pcos uit, in september 2019 is me verteld dat het bijna onmogelijk is op de natuurlijke weg spontaan zwanger te raken dus eind november naar de kinderwens kliniek gestapt.. in oktober gestopt met alle ovutesten want ik werd er alleen maar depressief van omdat ik toch geen (goede) eisprong had.
    Deed alleen nog maar een zw testje voor een feestje, feestdagen of vakantie ivm alcohol.

    Een week na mijn intake gesprek spontaan zwanger geraakt en daar kwam ik rond 4,5 week zwanger achter omdat ik dus weer eens testte net voor de feestdagen :)
    Had ook graag snel zwanger geworden zonder testen, onderzoeken en medicatie maar het is niet iedereen gegund dat het snel gaat. Mijn vriendin klaagde na 3 maanden al dat het niet lukte en diezelfde maand was ze zwanger.
    Hier nu Na 1,5 jaar en gelukkig dus spontaan.
     

Deel Deze Pagina