zwanger worden zonder ovutest en tempkaartjes

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door pixie, 14 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. yvo08

yvo08 Bekend lid

28 mei 2008
    523
    0
    0
    Van zwangerschapstesten doen weet ik niet. Ik ben nu zo regelmatig dat wanneer ik een dag overtijd ben ik wel zo'n testje ga gebruiken.
    Maar geen 3 per dag of zo (zeg ik nu)

2. MieniMe

MieniMe Fanatiek lid

28 jun 2008
    2.056
    0
    0
    Nou, kom ook hier maar even melden dat het ons weer is gelukt zonder tempen en ovutests..Wel 2 testen gedaan op 1 dag, want hoewel het ingepakte posi testje met briefje vanuit onze dochter geschreven een zeer leuke verrassing was, voelde vriendlief zich wel een beetje buitengesloten haha Dus samen getest en dat was voor mij, na de VERBAZINGWEKKENDE posi test, toch even een extra bevstiging dat ik het me niet heb verbeeld enzo haha Maar nu geloof ik het wel en ga mezelf echt niet gek maken met nog meer testen, maar gewoon genieten :D

3. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    en hier ook dan gefeliciteerd Mienime :D das volgens mij al 5 :D

4. MieniMe

MieniMe Fanatiek lid

28 jun 2008
    2.056
    0
    0
    Kom maar kom maar kom maar hahaha Je kan het niet genoeg horen, hoor hahaha maar voor de 5e keer dank je wel *lol*

ow even gewoon een hele dikke KNUFFEL pix, had ik zin in *houdt pixie stevig vast* :D

5. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    *dikke knuffel* voor mienime.. oooh ik hou van knuffels.. gegege

6. MieniMe

MieniMe Fanatiek lid

28 jun 2008
    2.056
    0
    0
    Me three ;) hihi ben je eigenlijk door caruli gependeld?zij had voor mij gependeld :zwanger in September van een jongen, maar qua mnd zit ze er al 1 naast en het geslacht moet nog even op zich latenw achten hihi

7. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    ja. caruli.. maar ik vind oktober niet leuk :D wil augustus :D

8. MieniMe

MieniMe Fanatiek lid

28 jun 2008
    2.056
    0
    0
    yeah! we gaan voor augustus :) April mama's :)

9. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    Eigenlijk zou ik begin mei uitgerekend zijn maar kans op april baby is denk ik groter :D

10. Chico

Chico Actief lid

1 aug 2008
    184
    0
    0
    @ MieniMe: congrats! had je ook symptonen?
    kan me je man wel voorstellen hoor! mijn man vind dat hij erbij MOET zijn, als we gaan testen! dus ook zonder man geen test voor mij! ha ha!

11. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    hi chico.. voel je wel wat van een eisprong?

12. MieniMe

MieniMe Fanatiek lid

28 jun 2008
    2.056
    0
    0
    dank je wel :)
    had weinig symptomen, vandaar dat ik dacht datie toch nega zou zijn en met ochtendurine gestest terwijl vriendlief nog lag te slapen, maar normaal gesproken zouden we idd gewoon samen testen, hebben we bij de zwangerschap van dochterlief ook gedaan.
    Symptomen komen nu wel enigszins door, soms vervelend, maar ook wel fijn voor het voelen van een echte zwangerschap :)

13. makey

makey Fanatiek lid

16 feb 2006
    1.999
    0
    0
    De eerste twee zangerschappen die ik hebgehad (waaarvan eentje helaas missed abortion) was ik zonder al die dingen meteen binnen 2maanden zwanger,.

Nu proberen we het weer en heb ik ovutesten en nu duurt het zelfs langer :( ,ook omdat ik t een beetje een obsessie vind worden op deze manier stop ik met de ovu testen want t maakt dus niet veel uit bij mij. misschien omdat je dan met een pos ovu je verplicht voelt om te vrijen omdat je anders "te laat"bent.

dus het zegt niets blijkbaar met of zonder testen en tempen daar begin ik echt niet aan dat vond ik zon gedoe

14. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    ik hoop dat me banner niet klopt en dat ik gisteren lekker vruchtbaar was zou wel zo mooi zijn
    Had wel dat slijm enz .
    Maar ik vind ook dat het neit moeten moet worden al ken ik wel die obsesieve drang hoor .

15. Chico

Chico Actief lid

1 aug 2008
    184
    0
    0
    **zucht**
    als je zo leest op deze site.. dan word ik wel een beetje jaloers hoor. :oops: mensen met symptonen en dan positieve zwangerschapstesten!
    ik voel niets, geen symptonen, geen eisprong en heb ook nog eens een ontzettend onregelmatige cyclus. :x
    ovutest wordt dan wel verleidelijk hoor... :rolleyes:

16. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    chico; ik voel momenteel niks hoor.. en zelfs mn ovutesten zijn na 12 dagen achter elkaar testen nog negatief.. dus ovutesten geven niet altijd hoop :(

17. Chico

Chico Actief lid

1 aug 2008
    184
    0
    0
    @ tummetje: dus maar gewoon wachten he... geduld is hopelijk een schone zaak!

xx chico

18. zeppie

zeppie Actief lid

9 feb 2008
    268
    0
    0
    Landgraaf
    Hier ook zonder alles.Ik hoop dat het vlug raak is

19. kanjer

kanjer Bekend lid

8 mei 2008
    626
    6
    18
    Vrouw
    mag ik ook even reageren bij dit topic.

ik wil niet dat jullie het verkeerd lezen, bedoel het goed.

ik begrijp heel goed jullie gedachtengang en om het zonder alles te proberen, hadden wij ook.

kwam op dit forum iets over ovulatietesten tegen, ja dat is het dacht ik! maar voor mij (onregelmatige cycli) niet echt te doen. dit 1 maand gedaan en ging dus uit van een korte cyclus.,.. werd een lange.

daarna weer zonder iets, en toen een maansteen gekocht met het idee, baad het niet schaad het niet.
    en op aanraden van mn moeder, toch een keer een afspraak gemaakt bij de HA. (ondertussen nu 8e ronde) en daar geweest te zijn. Vriendlief mag zn zaad laten onderzoeken en ik moet min. 2 cycli mn temp bij gaan houden.. (nu neem ik deze maand voor spek en bonen.) dit puur om te zien of ik wel een eisprong heb.

Dus ja ik ben niet van de middeltjes, maar als het helpt en zekerheid kan bieden, graag!
    en ik wil echt niemand tegen het verkeerde been schoppen, maar probeer ook naar de andere kant te kijken :D en diegene die zwanger worden zonder extra hulp: kvinnut knap! en ben hartstikke blij voor jullie! :D
    want het liefst zie ik iedereen zwanger die zwanger wil worden!

Succes allemaal!

liefs kanjer

20. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    hallo kanjer.

ik denk dat ik wel duidelijk aangaf bij het openen van de topic waar het om ging..maar snap dat jij jou kant wil vertellen.. en natuurlijk mag dat. je schop niemand tegen de been.. ik ben namelijk bang dat ik dat doe met mijn topic..

zeg niet dat anderen het NIET mogen doen. gaat om dat ik het even wil laten liggen als kan...(en anderen delen hetzelfde mening).. dit mening kan idd altijd veranderen na een tijd mislukte pogingen.

jij ook sucess met zwanger worden. hoop dat het dan snel raak mag zijn.

groetjes

Deel Deze Pagina