ik denk ook dat Pixie bedoelt dat er veel meiden gelijk in de 1ste ronde naar dat soort middelen grijpen terwijl zwanger worden juist spontaan en romantisch kan gebeuren Lukt het na een paar ronde nog niet ja dan ga je kijken wat er mis is en pak je alles uit de kast. Maar het spontaan zwanger worden lijkt tegenwoordig weg te vallen en alles moet maar met methodes
Hallo allemaal, Zelf probeer ik ook zwanger te worden zonder methodes te gebruiken. Dit is in april van dit jaar ook gelukt in de 4e ronde. Helaas is dit geindigd in een missed abortion bij 10,5 week. Zit nu alweer in de derde ronde en gebruik nog steeds geen methodes hierbij. Ik merk wel dat ik ongeduldiger ben na de miskraam om zwanger te worden, maar ik ben bang dat het een obsessie gaat worden als ik ga tempen en ovu testen ga gebruiken en ik wil er zelf graag nog spontaniteit in houden en zonder stress kunnen klussen en er nog van genieten. Voor mijn eigen gevoel zou dat anders wel eens kunnen gaan verdwijnen.
hopeloos gestresst word ik van het hele zwanger worden, ik wil het zooo graag en al zoo lang en gezien de weinige sex dus ook me hulpmiddelen, nou daar word ik nog veeeel gestresster van pff, als die ovutest niet uitslaat, mijn temp niet omhoog gaat, jeetje zeg, krijger echt een slecht humeur van dus heb alles aan de kant gedonderd, zelfs de thermometers aan mijn vriend gegeven, want ik kon er niet van af bijven, lijk wel verslaafd *schaam* dus ik nu ook zonder welk hulpmiddel dan ook, want het is echt een obsessie aan het worden en het leven bestaat uit meer dan zwanger worden
ik denk dat er ook wel een onderscheid is te maken tussen het snel gebruiken van de hulpmiddeltjes of het uiteindelijk echt nodig zijn van deze middeltjes. maar ja.. wanneer ben je het dan ook echt nodig? is misschien een beetje een zinlose discussie, want dat is per individu verschillend. dus iedereen moet gewoon doen waar hij/zij het beste bij voelt en ik denk dat iederen het daar wel mee eens is, toch?
ik heb een keer met ovu testen gewerkt en heb de hele maand geen ei kunnen vinden met die testen, dus ik had geen eisprong ben er twee weken mee bezig geweest plus een hoop geld kwijt...nou ik was mooi zwanger hihihi en dat zonder ei
Hoi, Ik doe het ook zonder alle hulpmiddelen. Ik wilde vanaf deze cyclus gaan temp. maar ben er eigenlijk achter dat ik er niets aan heb. Als de temp. omhoog gaat is je ei geweest en ben ik dus te laat dus dan denk ik waarom zou ik dat bij gaan bijhouden. Ik vind het wel erg moeilijk hoor, dat zwanger raken. Ben erg onregelmatig en doe nu via de calulator maar de cyclussen uitrekenen en daar vanuit ga ik kijken. Het wordt wel min of meer een opsessie wat hier al meer wordt genoemt. Ik zou ook graag spontaan zwanger worden maar je gaat echt de dagen in de gaten houden en klussen. Nou ja bij mij gebeurd dat dan he. Hoe klussen jullie nu eigenlijk om zwanger te worden? Waar houden jullie je aan vast als het om de vruchtbare dagen gaat?
helloa, nog even reactie op jullie weer toen k het las, kwam het idd best heavy over zeg maar. dus vandaar dat ik mijn ei (hahhaa) even kwijt wilde. ik begrijp het wel dat er veel dames zijn die dan idd aan het begin al meteen alle hulpmiddelen aangrijpen. en dit natuurlijk de nodige spanning en frustaties mee brengt. en ik begrijp ook dat er gewoon heel veel meiden zijn die lekker zo spontaan zwanger willen worden. en ik hoop dat iedereen lekker zwanger mag zijn/worden! en n obsessie.. tjah.. tis logisch dat je r aan denkt volgens mij (in mijn ogen) maar merk nu wel nu in de 8e ronde dat de drang om er de hele dagmee bezig te zijn (jullie begrijpen vast wat ik hier bedoel) toch steeds minder word. Ondanks dat k nu op doktersadvies ga tempen en vriendlief volgende week zn zaad mag laten onderzoeken. Nou dames lekker aan de klus! en betreft klussen wanneer .. tjah wanneer we zin hebben en zoveel mogelijk heheheh succes ermee! liefs kanjer