Hallo allemaal, Ik had zomaar eens een vraagje, Ik hoor iedereen hier over de beroemde innestelingsbloeding. Zijn er ook gevallen bekend, die toch zwanger bleken te zijn zonder een innestelingbloeding opgemerkt te hebben. Of krijg je altijd een innestelingsbloeding? Ik zit er namelijk steeds maar op te wachten whahaha
Volgens mij heeft daar maar een kwart of zelfs minder van de vrouwen daar last van. Ik heb het zelf maar één keer gehad en dat stelde weinig voor. Drie druppels. Bij de andere zwangerschappen nog nooit wat gezien.
dank jullie wel voor de reacties, Ik kan me niet meer herinneren of ik het bij de 1e wel had gehad namelijk want toen was ik er helemaal niet mee bezig (ongepland maar zeker gewenst hoor!) Maar dan hoef ik daar nietmeer op te letten hahahaha
Hier ook geen bloed gezien hoor!Ook geen roze ofzo. Achteraf gezien had ik een kleeeeeeeiin beetje kramp op de 'innesteldag' maar niet noemenswaardig.
Vorige maand had ik een rose veeg en was ik niet zwanger. Deze maand had ik geen rose veeg ... ik had vanochtend een positieve test ! het zegt dus niets ... Groetjes, Nikki F
@nikkiF: Gefeliciteerd! Laat dit ervoor zorgen dat er de komende week nog veel meer roze bijkomt..... Was het maar vast donderdag......Ben op van de zenuwen, heb enorm veel kwaaltjes, maar ja die heb ik iedere maand. Het zegt dus helemaal niks! Succes allen!
Dank je wel knorretje ! Ik kon eigenlijk pas testen op 26-2, maar we hebben de testen van Sensitest besteld, de extra gevoelige en daarmee kun je al 6 dagen voor je NOD testen. Ze zijn ook nog eens heel goedkoop (10,00 voor 3 + proto). Ik teste vandaag duidelijk positief, 4 dagen voor mijn NOD ! dus ... als je niet langer wilt wachten: www.sensitest.nl De dag na bestellen heb je ze al in huis. Groetjes, Nikki F
Hier nog nooit een innestelbloeding gehad. Ook geen roze veeg. Bij de zwangerschap van mijn dochter ben ik later terug gerekend op de dag van innesteling de hele dag kots misselijk geweest. Dacht destijds dat ik iets verkeerds had gegeten. Was totaal niet bezig met zwanger worden....