Ik had me er zo op verheugd, nieuwe afleveringen van full house op netflix. Wil ik vanochtend kijken, is de serie nagesynchroniseerd?? Waarom in hemelsnaam??? Weet iemand of ik de serie ergens in het engels kan vinden, met of zonder ondertiteling maakt me echt niets uit.
Hihi, rechts onderin (waar je ook het scherm groter kunt maken) staat een praatwolkje, hier kun je audio en ondertiteling aanpassen.
Hij stond bij ook op een andere taal idd, maar je kunt het gewoon aanpassen. Ik vond 't overigens echt heel flauw (net als vroeger eigenlijk), maar leuk om te zien als jeugdsentiment .
Oo leuk! Straks kijken. Je kan toch netflix downloaden. Heb je nooit meer reclame. Ik kijk alleen nog maar tv op Netflix en nlziet. Gedaan met die reclames
Mmarianne: wat ik begrepen heb eenvervolg, zelfde personages maar dan ouder Thnx rijo. Gelijk proberen
I love it! Was vroeger al gek van Full house, heb ook seizoen 1 t/4 op dvd, en 5 t/m 8 op de mediaspeler. Geweldig! Vindt het echt heel erg goed gedaan. Mooi vervolg!
Ik heb de eerste aflevering gezien en werd er zelfs een beetje emo van kwam zoontje nog bij me liggen en toen zag ik mezelf weer. Na school met een kom pudding of fruitsalade naar full house kijken, na full house ging ik mijn huiswerk maken. Jesse ziet er nog steeds goed uit En geweldig toen ze het even over Michelle hadden
In een ruk bijna uit gekeken gisterenavond en vannacht vanmorgen en vanmiddag. Echt jeugdsentiment DJ is maar twee jaar jonger dan mij.En dus ja loopt wel zo rond mijn eigen pubertijd. Keek vroeger ook al graag. Had ze ook op dvd 1 t/m 4. Kimmy vind dit keer een leuke rol hebben Nutter maar wel een leuke nutter. Wil nu al seizoen 2 zien! Leuk ook af en toe oude hoofdrol spelers er tussen door voelt completer.En het is zeker leuk. Ja ik zet ook liever audio terug naar Engels en Ned ondertitels klopt beter!
Aah wat mooi Ik heb het nog niet gezien, ga ik zeker wel doen, keek het vroeger ook zo graag. Zag wel al een voorstukje en Jesse zag er daar idd nog rg goed uit. Net of hij nog niet veel ouder is geworden
Sommige mannen behouden hun eeuwige jeugd! En hij is daar ook een van met zijn Elvis bakkebaarden. haha.
John Stamos speelt ook in een serie genaamd grandfatherd. Misschien leuke tip voor de Jesse-fans. Ik keek vroeger ook altijd. Heb dit nog niet gezien. Alleen een stukje bij de Ellen DeGeneres show, waar de drie dames zaten. Beetje te Amerikaans.
Ik heb net ook de eerste 2 afleveringen gezien en ik vind het ook leuk, jeugdsentiment. Jesse is idd nog steeds een lekker ding whaahahaha en DJ vind ik echt een knappert geworden hoor! Ook die Becky is niks ouder geworden joh, daar stond ik ook van te kijken. Kimmy vind ik echt een superleuk figuur, wel geinig dat ze nu een dochter heeft die hetzelfde typetje speelt.