Hallo, Ik wil graag proberen zwanger te worden. Alleen heb ik een vraagje. Ik ben nogal flink zeg maar en nu heb ik gehoord dat het voor dikkere mensen moeilijk is om zwanger te worden en dat ze vaker een miskraam krijgen. Is het misschien verstandig om eerst wat af te vallen? Buiten dat dat natuurlijk altijd wel verstandig is Alvast bedankt voor de antwoorden... Groetjes een hopelijk toekomstige mamma.
Dat vrouwen met overgewicht eerder miskramen zouden krijgen heb ik nog niet eerder gehoord, wel dat de vruchtbaarheid minder zou kunnen zijn. Maar ik ken genoeg vrouwen met overgewicht die vrij snel zwanger raakte. Je zou het eens kunnen overleggen met je HA of een dietiste of het in jouw geval het beste is. Ik weet ook niet hoeveel overgewicht je hebt?
ik heb daar ook nog nooit over gehoort , ook ik heb in mijn naaste omgeving vrouwen met overgewicht die toch wel heel snel zwanger raakte ( boven 100 kg) ..
http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... vergewicht Dit is een topic dat ik een poosje geleden gestart ben! GRoetjes Simone