De bobbeltjes die je vaak krijgt rond je tepel als je zwanger bent...zitten die echt vlak naast je tepel, du nog op de tepelhof...of zitten die aan de rand van waar de tepelhof overgaat in je borst zeg mar? Het valt me op dat ik ineens wat bobbeltjes heb vlak naast mijn tepel...
Ik heb ze altijd al gehad, en ze zitten bij mij zowel vlak naast mn tepel als aan de rand. Dat ik zwanger was werden ze wel wat groter en kreeg ik er meer en ook die zaten overal
hai sandrak, Ik heb nu van die soort witte puntje rondom mijn tepel, en op en rond mijn tepelhof van die bobbeltjes... Wat dat betekend weel ik niet??... fay
@Fay: als je dit niet eerder hebt gehad kan het een zw. verschijnsel zijn, kan je al heel vroeg in zwangerschap krijgen. Of het ook rond menstruatie op kan komen weet ik eigenlijk niet. Word nu echt spannend voor je he, hou je het nog vol? Wanneer ga je testen?
zorra;, had dat de vorige maand een klein beetje, nu best erg...Wist niet dat dat ook een verschijnsel was...Gister zei mijn man nog, wat zien je tepels er raar uit...Had daar zelf eigenlijk niet op gelet... Ze zijn ook wat donkerder, en de knopjes zeg maar, zijn heel donker roze.. Heb nu ook best wat adertjes over mijn borsten lopen, en op iedere borst een dikke ader naar mijn tepel toe????... Vind het nu echt spannend!!!!.... Als ik nog niet ongie ben, dan wil ik vrijdag gaan testen..(als ik dat volhou).. ... fay
Ik wil je niet gek maken hoor Fay, maar als je man dat al opvalt dan beeld je het in ieder geval niet in en het is zeker een zw. verschijnsel. Je hebt in ieder geval veel symptomen waarvan ik zeg: die is zwanger. Maar ja een vrouwenlichaam kan je soms nogal voor de gek houden, dus het kan ook zijn dat je menstruatie er aan komt. Ik weet even niet meer wanneer je met de pil bent gestopt? Het zou dan misschien ook nog ontpillen kunnen zijn. Maar je hebt toch wel erg veel syptomen.....Je maakt het wel spannend hoor Fay. Ik hoop maar voor je dat het echt raak is, want ik denk dat de teleurstelling wel groot zal zijn omdat je zoveel symptomen hebt en dan toch stiekum gaat verheugen op dat je misschien zwanger bent.
ja ik weet dat je lichaam je goed voor de gek kan houden...En ik wil ook heel graag zwanger worden, maar denk niet dat het een hele grote domper is, als ik nu niet zwanger ben...Het zal jammer zijn, maar dan gaan we gewoon door naar de volgende ronde... Volgens mijn man ben ik zwanger..haha...We zien wel... Moet m af en toe wel inhouden, om niet te testen..Heb dr 3 liggen... Ben 20 mei gestopt met de pil..Is nu dus pas de 2e ronde, voor het 2e kindje...Heb al een dochtertje van 4, bij haar was het de 3e ronde raak... fay
Bij mij zaten die bobbeltjes er altijd al. Nu ik zwanger ben zijn ze niet meer of minder geworden. Met een week of 8 kreeg ik wel vollere borsten en zijn ze ook iets van vorm veranderd (tepelhof is puntiger). Bij mij betekenen die bobbeltjes dus niet. Hoop bij jullie wel. Succes met de laatste slopende dagen (enne... als je denkt dat dit wachten lang duurt... ga dan maar eens wachten op je eerste echo en tot je voorbij de eerste 12 weken bent )
Ik heb ook een paar bobbeltjes op mijn tepelhof en kan me eerlijk gezegd niet herinneren dat ik ze niet heb gehad. Bij mij zegt het 'helaas' dus niks.
Bij mij is dat ook het geval. Ik heb ze gekregen samen met mijn borsten en behalve dat de borsten groten werden, zag je bij mij geen verschil. Ook geen puntjes ofzo
Hhahahhaa.... Ik heb een zoon van 13, maar in die tijd kreeg je niet zo gauw een echo. Bij mij wel omdat ze dachten dat ik minder ver was. Maar daar is het bij gebleven. Ik was wel heel ongeduldig tot ik het hartje mocht horen....
Die aders naar mijn tepel toe die heb ik ook. Maar volgens mij zag je die ook al. Ze lijken nu wel wat donkerder te worden. Dat viel mijn vriend ook al op... Bij mijn vorige zwangerschap kreeg ik dat trouwens pas veel later... De bobbeltjes ben ik niet zeker van..die rond mijn tepelhof had ik al, maar die rond mijn tepel zelf nog niet dacht ik... Maar ja....buiten de gevoelige tepels en het trekkerige gevoel in mijn buik...voel ik niks.... Wat opvalt is dat ik de laatste maanden wel steeds zere borsten had, zo'n week voor mijn NOD..en nu niet... Maar ook dat zegt erg weinig....
hoi meiden ja zijn ook allerlei dingen die ik bij mezelf herken. Trekkerig gevoel in de buik, maar net iets anders dan bij ongi. Heb vandaag ook uitslag van blaasontsteking gekregen en heb ik dus niet!!! Mijn tepelhoven lijke ook donkerder en die bobbels heb ik ook, al weet in zelf ook niet of die er altijd al zijn, hihi........ Tis nu zo moeilijk om te wachten met testen............... grtjs Twinny
Huh? Das apart... S viel dat gisteravond op... ze heeft er zelf 1 uitgeknepen omdat ze dacht dat het puistjes waren... Zou t dan toch? Kwil het weten! (vandaag negatief getest)
he twinny, ik heb ook een test weg gedaan voor blaasonsteking, en moet morgen ff opnieuw wat ging niet helemaa goed!! en dat gevoel in mijn buik zit er ook... die bobbeltje heb ik ook al, alhoewel ik die altijd wel heb... en waarschijnlijk, weet niet zeker niet eens een eisprong gehad heb, maar je weet het niet... vreemd vreemd vreemd..., wanneer kun je testen? sandra K, hoop ook dat het gauw raak is voor je!!! enne fay.... spannend hoor voor je hoop echt dat het raak is>>> en de rest van de meiden: houd die bultjes inde gaten Liefs