Zusje direct zwanger, wij zijn al een tijdje bezig...

Discussion in 'Zwanger worden' started by Smeetje, Jun 26, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Smeetje

Smeetje Bekend lid

May 28, 2006
    605
    0
    0
    Twente
    Mijn zusje vertelde me net dat ze vanmorgen een test had gedaan en ze is zwanger! Is net een maand geleden gestopt met de pil. Bij haar eerste was ze ook al zo snel. Bij onze eerste was het binnen 2 maand raak, nu zijn we al vijf maand bezig. Ik gun het haar van harte, maar ben stiekum toch wel een beetje erg jaloers....l :(

2. Loeki2

Loeki2 VIP lid

Jun 3, 2006
    16,265
    1
    0
    Mijn zusje heeft een zoontje van bijna twee en ik verdenk haar er van nu met de 2e bezig te zijn. IK hoop niet dat zij nu eerder kan vertellen dat ze zwanger is dan ik.

Laatst zei ze dat ze jaloers op me was. Ik kon immers nog lekker gaan winkelen en zo. Nou, toen heb ik haar even duidelijk gemaakt dat ik er alles voor zou geven om met haar te ruilen. Daar schrok ze wel een beteje van. Ze weet verdorie dat het bij ons niet echt wil.... Ja dan ben ik ook jaloers hoor, is heel normaal.

3. Lucia26

Lucia26 Lid

Feb 21, 2006
    23
    0
    0
    heeij smeetje,
    Ken dat gevoel... Mijn schoonzusje is ook net zwanger van de 2e en wij zijn nu ook 5 maanden bezig. Is heel dubbel ene kant ben je blij voor haar aan de andere kant steekt het.
    Maareh komt voor ons vast ook nog wel!!!
    hou je taai,
    groetjes lucia 26

4. Linda1980

Linda1980 Fanatiek lid

May 30, 2006
    1,356
    0
    0
    Ik kan me jouw jaloezie echt wel voorstellen hoor.... Het lijkt mij ook niet leuk als mijn schoonzus nu in ene zou vertellen dat ze zwanger zou zijn, alhoewel ik het ze wel gun hoor, maar toch he?! Toen wij vertelden dat we gingen trouwen, kwamen hun een week later met: wij gaan óók trouwen, maar wel lekker eerder dan jullie!!!! Erg kinderachtig vind ik persoonlijk maar goed... ik dwaal af van je onderwerp. sorry :oops:

5. Meliske

Meliske VIP lid

May 29, 2006
    7,731
    0
    36
    NL
    ik kan me dat heel goed voorstellen, ik zou precies hetzelfde hebben, ergens is het logisch dat je jaloers wordt, als je het zelf zo graag wil en al ene tijd bezig bent. Terwijl je eigenlijk toch ook heel blij bent voor de persoon. Maar ik denk dat iedereen daar wel last van heb.

6. Joy

Joy Actief lid

Jun 25, 2006
    222
    0
    0
    Schijndel
    Ik vind het gezonde jaloezie hoor!!! Ik zou precies hetzelfde zijn denk ik!

xXx en suc-6 meis

7. debje

debje Lid

Jun 22, 2006
    40
    0
    0
    rotterdam
    ik denk dat een ieder die al een langere tijd bezig is om zwanger te worden en andere om zich heen ziet waar het al bij lukt als ze een tik op hun kont krijgen toch een beetje jaloers is maar dat is toch niet meer dan normaal denk ik

8. faith82

faith82 Actief lid

Jun 5, 2006
    367
    0
    0
    Daar ben ik het helemaal mee eens Debje!!
    ook al is het geen familie of vriendinnen dan nog krijg je een "jaloers"gevoel.. maar dat is inderdaad gezond hoor, en alleen omdat je het zelf ook heel graag wil..

liefs Faith

NOD 5 juli

9. debje

debje Lid

Jun 22, 2006
    40
    0
    0
    rotterdam
    joy ff kijken of ie gelukt is hahahah

10. Britt1

Britt1 Fanatiek lid

Jun 20, 2006
    2,046
    0
    0
    Flevoland
    Daarom was ik zo blij dat mijn schoonzus vertelde dat ze zwanger is.. Mijn vriend en ik wilde ook graag gaan beginnen, maar zij was na 2,5 jaar proberen nog niet zwanger. Ik zou me zo rot voelen om haar te moeten vertellen dat we zwanger zijn terwijl zij al zo lang bezig was. Gelukkig kunnen we nu gewoon beginnen zonder schuldgevoel en wie weet duurt het bij ons ook een tijd. Aan de andere kant is het natuurlijk van de zotte om je eigen wens niet uit te laten komen vanwege een schuldgevoel.

11. Cleo

Cleo Actief lid

Nov 1, 2005
    471
    0
    0
    Ik heb geen vergelijkbare situatie met een zus of een schoonzus, maar ik kan jouw reactie heel goed voorstellen. Verhalen van mensen die wat verder van mij af staan dat ze direct zwanger waren, of zwangere onbekenden maken mij al jaloers terwijl ik hun achtergrond niet weet. Vorig jaar in mei ben ik al gestopt met de pil en in september echt er mee bezig (we gingen eerst nog duiken). Sinds die tijd twee keer zwanger geweest en twee keer een miskraam. Ik ben dus regelmatig jaloers...

Heel veel succes; ik hoop voor je dat je snel zwanger zult zijn!

liefs,
    Cleo

12. Me2

Me2 VIP lid

May 30, 2006
    6,888
    0
    36
    Ik vind het ook niet raar dat je jaloers bent.....ik maak het om me heen erg vaak mee. Goh, al in de 1ste, 2de, 3de ronde zwanger, nooit meer en wij nog niet en dat steekt gewoon!

13. Niet meer actief

Nou, ik vind het ook niet gek hoor!!
    Mijn schoonzus is eind Mei bevallen van de tweede en wij gaan nu naar (officieel) ronde 6. (bij haar allebei bij ronde 1 gelukt) Van de week had ze het erover om gelijk door te gaan voor nummer 3... ik ben toen zo boos geworden. Geheel onterecht natuurlijk, moet zij zelf weten. Maar het idee dat zij eerder zwanger is van de derde als ik van mn eerste gaat er niet in...

14. Zotje

Zotje Actief lid

May 30, 2006
    125
    0
    0
    ik kan me ook voorstellen dat je jaloers word. Ik heb dat ook als ik andere mensen rond zie lopen die zwanger zijn. En dat terwijl ik voor de 3e ronde bezig ben. Ik denk dat iedereen wel een beetje jaloers is

15. liselotte

liselotte Actief lid

Jun 11, 2006
    446
    0
    0
    Ik weet dat mijn schoonzusje ook bezig is om zwanger te worden, maar dan van de tweede!! Ik zou denk ik heel jaloers zijn als het haar eerder zou lukken. Toch zal ik me er dan bij neer moeten leggen, maar ik hoop natuurlijk dat wij eerder zijn hahaha!!!

Liefs

16. Smeetje

Smeetje Bekend lid

May 28, 2006
    605
    0
    0
    Twente
    Wat lief al die reacties!! Ik zie bij sommige staan, "pendel" met een maand en jongen/meisje. Wat is dat precies??

17. Mona

Mona Bekend lid

Jan 16, 2006
    729
    0
    0
    Wij zijn inmiddels 8 maanden verder en nog niet zwanger :( Heb soms et gevoel dat het niet gaat lukken voor ons..... we vrijen zoveel mogelijk rond de eisprong, maar elke maand weer die teleurstelling. Het lijkt soms wel of iedereen "zomaar"zwanger raakt en bij ons wil het maar niet lukken.....

18. Niet meer actief

Hoi Mona,

Dat idee hebben wij ook heel sterk!
    Iedereen om me heen is in 1 keer zwanger behalve wij. Wij denken ook dat wij dan die ene van die 1 op de 6 zijn die niet zwanger raakt...
    Ik ga vd week naar de huisarts... lieg wel wat bij elkaar, ben de onzekerheid zo zat!!

19. Anakin

Anakin VIP lid

Mar 17, 2006
    6,694
    301
    83
    Nou, ik kan me jouw gevoel ook wel voorstellen hoor!
    Toen ik net mijn miskraam had gehad, kregen we het nieuws dat mijn schoonzusje zwanger was en ja hoor, in dezelfde week uitgerekend als wij. Dus als straks hun kindje geboren wordt , dan denk ik dat ik ook wel even moet slikken.......maar ja, that's life, maar toch.... :cry:

Groetjes, Anakin.

20. Jodi

Jodi Fanatiek lid

Jan 17, 2006
    1,696
    0
    0
    Mijn zusje is nu net zwanger.....
    Ik wil ook.
    Ze zijn wel al n paar maanden langer bezig, maar toch.

groetjes Jodi

Share This Page