Hallo Allemaal, Ik ben op 16 oktober erachter gekomen dat ik zwanger was, en op 11 november voor een echo geweest waaruit bleek dat het hartje van het kindje niet meer klopte, ik heb geen spontane miskraam gehad maar heb me op 14 november laten curetteren waar ik weinig last van heb gehad. Nu was het afgelope vrijdag 6 weken geleden dat ik ben gecuretteerd en de dokter zei dat je na 6 weken ongesteld zou worden, maar ik ben het dus nog niet. Ik heb stiekem ook alweer even een test gedaan maar die was negatief. Is er iemand van jullie die lang heeft moeten wachten op zijn ongesteldheid? En wie van jullie was juist weer heel snel zwanger na curettage?
Een paar jaar geleden heb ik een curettage gehad en duurde het 9 weken (normale cyclus is 28 dagen) voordat ik weer ongi werd. Gemiddeld staat er 6 weken voor, maar bij de 1 is het later en bij de ander vroeger. Afgelopen 4 december heb ik weer een curettage gehad, dus ben benieuwd wanneer het nu zal komen.....alhoewel een positieve test natuurlijk leuker is Sterkte met het afwachten.
Ik heb 7 oktober een curettage gehad. Na 5 weken en 1 dag werd ik ongesteld. Normaal was ik om de 4 weken, dus duurde inderdaad langer dan normaal. Als je bij het onderdeel "miskraam" kijkt, dan vindt je vast ergens een topic van mij. Titel is: wanneer 1e menstruatie na curettage. Daar staat een poll bij. Sterkte nog!
Ik werd 7 weken na mijn curretage weer ongesteld. Het kan dus best wel een tijd duren. Daarna was ik in de 4e ronde zwanger.
weet je wat ik zo raar vind.. toen ik zwanger was.. merkte ik dat omdat ik ongi buikpijn had..maar geen ongi kwam.. toen een test gedaan die was toen posi.. die week erna (ja misschien stom om te zeggen) had ik steeds een soort van inwendige jeuk in mijn vagina.. En dat heb ik nu weer.. Mijn test gaf toen positief aan toen was ik pas 2 en halve week zwanger.. Ik zit nu best een beetje in zenuwen omdat ik weer dat jeukende gevoel heb
Lovecouple ik snap helemaal wat je bedoelt! Hier ook zenuwen! Ik heb dus 4 dec een curettage gehad en voel me sidns een paar dagen weer zwanger. Heb zaterdag een test gedaan en die was heeeeeel licht. Ga vanmiddag opnieuw testen. Sterkte met het wachten...
ja weet je wat het is.. je weet niet meer wat je moet denken.. ik ben een jaar bezig geweest om zwanger te worden en in dat jaar heb ik me zo vaak raar en anders gevoeld dat je denkt van ja ik ben zwanger maar dan is het niet zo.. En toen ik wel zwanger was had ik een ongi buikpijn.. en dat heb ik afgelope week wel een paar keer gehad maar nu niet meer.. alleen nu begint dat stomme gejeuk weer en dat heb ik nog nooit in me leven gehad alleen toen ik zwanger wsa.. dus dan denk ik weer bij mezelf van ja..zou het er dan bij horen.. of wat zal het zijn.. curretage is ook alweer6 weken geleden dus het zou goed kunnen.. en afgelope donderdag was het 5 weken geleden dat ik voor het eersst na de curretage sex had.. had toen 2 weken geen sex gehad met mijn vriend.. dus toen hij die keer klaarkwam kwam er ook heel veelsperma in mij tercht dus het zou heel goed kunnen.. afgelope week was ik op vakantie.. en toen hadden we "doggy" gedaan.. en toen ginge we douchen en toen zaten er wat rode sliertjes door de sperma heen dus me vriend schrok die dacht dat het van hem was maar dat ko niet.. dus ik dacht dat ik ongi gewordenwas maar dus niet.. had wel van binnen licht rose bloed op me wc papier maar ik denk zelgf gewoon dat het van binnen iets te hard is gegaan.. 2 dagen erna weer hetzelfde.. het kon dus 3 dingen zijn.. Of ongi die eraan kwam... Of van binnen te hard gedaan... Of een innestelingsbloeding.. maarja ongi is het niet.. en de andere 2 weet ik niet dus weeeeerrrrr afwachtennnn pfff
Lovecouple je kan tussen tijds na een curettage nog last van bloedingen hebben...Ik hoop voor je dat je snel weer zwanger bent.
Misschien was het bij mij anders dat ik weer goed ongesteld werd. Na mijn curretage had ik eigenlijk maar weinig bloed. Omdat mijn vriend bij me weg was gegaan omdat ik zwanger raakte kon ik er niet opnieuw voor gaan. Mijn moeder vroeg aan de arts wanneer ik weer de pil kon gaan slikken. Hij zei dat kan meteen dan is de bloeding ook eerder weg. Ik ben een week na de curretage weer aan de pil gegaan. En in mijn stopweek werd ik heel normaal ongi. Niet extreem veel en niet echt pijnlijk. Dus (door de pil) bij mij was het gelijk allemaal goed. Ik ben na die ene maand niet meer aan de pil gegaan want gebruik het toch neit als voorbehoedsmiddel meer. Maar mijn lichaam regeld het blijkbaar heel goed zelf, want ik word altijd op maandag ongesteld. Kan bijna mijn klokje erop gelijk zetten. Maar bij iedereen is dat anders, want inderdaad worden sommige pas na heel veel weken weer ongesteld.