@ Vanilia Nou ik denk dat we een andere kijk hier op hebben. Ik ben het vaker niet met iemand eens en dan vind ik het niet noodzakelijk om het op slot te doen. Dit is doel bewust om deze reacties uit te lokken. Ik vind het respectloos, en medeleven is ver te zoeken. En dan mag zoiets best op slot hoor. Om onzinnige gesprekken te vermijden. Want je haald er geen info op uit, wat je weg van zwanger worden kan helpen. Mensen hebben niks aan zo'n topic! Is echt niet leerzaam. Of wel? Ik ga er verder niks over zeggen. Maar ja, heb je wel goed gelezen eigenlijk? Of hebben wij allemaal met een andere bril op gelezen?
De uitspraken die de ts doet, nou daar ga ik niet eens meer op reageren, sluit me aan bij de rest hier. wat ik alleen vreemd vindt, of eigenlijk zelfs respectloos, is dat zij een topic opent en vervolgens nooit meer de moeite neemt om te reageren, of iets te verduidelijken enz. Echt belachelijk!
hahahaha tja ik doe altijd hetzelfde: ik loop over straat en ga tegen een vreemde even vertellen hoe ze iets moeten doen: ze hebben er niet om gevraagd, ik weet niet wat hun voorgeschiedenis is maar ja ik kan mijn mening maar geven om mensen te irriteren... ik zeg: als TS er niet mee bezig is kan dit topic inderdaad op slot!
Ze heeft het dan wel voorelkaar gekregen, want iedereen reageert en geeft haar wel aandacht. Dit soort dingen moet je (leren) negeren.... Groetjes!