hallo ben nieuw hier

Discussion in 'Even voorstellen' started by Violet32, Feb 4, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Violet32

Violet32 Bekend lid

Feb 4, 2009
    677
    0
    0
    nou niet helemaal nieuw, ik lees al een tijdje mee op dit forum.
    bij deze mijn verhaal:
    juli 2007 raakte ik na 2en half jaar toch spontaan zwanger, nou daar had ik geen rekening meer mee gehouden dus dat was eigenlijk best schrikken, maar na een halve dag was ik al namen aan t verzinnen dus jullie begrijpen dat ik er dan ook erg blij mee was.
    Na een voorspoedige zwangerschap en dito bevalling waren wij de trotse ouders van onze zoon Moos* kerngezond ruim 7 pond en de mooiste baby die ik ooit zag!
    Maar na 3 dagen werd Moos* ziek en de artsen konden niks vinden.
    Helaas was hij zo ziek dat hij uiteindelijk maar 7 dagen oud is geworden,
    nou dan ga je dood vanbinnen en je wil ook echt letterlijk niet meer leven.
    Ik ben toen op de spoedhulp bij GGnet terecht gekomen, ik weet nog dat ik daar za en dacht oke als ik doe wat zij zeiden dan kon ik daarna mijn zoon gewoon weer ophalen en is dit alles een enge droom,ja dat was echt heel erg zeker omdat dat natuurlijk niet zo was .
    Het was echt een vreselijke tijd.
    Maar er is gelukkig nu ook weer geluk ik ben nl weer zwanger!
    Dit wilde ik eigenlijk direct al na Moos* zn overlijden je bent toch moeder mijn hele lijf schreeuwde dat ik moeder was en toch konden vreemden het niet aan me zien vreselijk vond ik dat.
    Maar wat bij Moos* zolang geduurd had was nu in 2x bekeken dat gevoel was blij maar ook moeilijk want je had dit al meegemaakt je hebt al een kind gelukkig gaat de tijd snel en ben ik al weer19 weken zwanger heerlijk. Ik probeer gewoon zoveel mogelijk te genieten maar ja tegen de bevalling hik ik toch wel een beetje aan maar dat duurt nog ff
    T lijkt me leuk om met mensen te praten die dit helaas ook hebben meegemaakt en natuurlijk ook met iedereen over het zwanger zijn want blijft een groot wonder natuurlijk nu gaat alles goed volgende week 20 weken echo spannend

oeps het is toch wel een heel verhaal geworden

groetjes viool

2. manonn

manonn Fanatiek lid

Nov 25, 2008
    1,659
    0
    0
    Go heftig zeg! Is niet niks.
    Nu komt er een broer of zussie voor Moos!
    Gefeliciteerd. Geniet ervan!

3. joan81

joan81 Bekend lid

Dec 28, 2008
    822
    0
    0
    Hoeksche waard
    jeetje wat een heftig verhaal! Ik krijg er gewoon kippenvel van en tranen in mijn ogen... Gelukkig dat alles weer goed gaat met je...
    Maar natuurlijk gefeliciteerd meid! Geniet er maar van... En Moos* zal zeker heel trots zijn dat hij een broertje of zusje krijgt! Hij zal zeker een beschermengeltje worden voor zijn broertje of zusje!

4. Violet32

Violet32 Bekend lid

Feb 4, 2009
    677
    0
    0
    bedankt voor jullie reactie fijn dat mensen meeleven ik moet zeggen dat ik om me heen wel hele goede vrienden heb die mij er toch ook een beetje doorheen getrokken hebben en de allerbelangrijkste natuurlijk mn partner.
    volgende week weten ook of t een jongen of een meisje is en of alles goed is natuurlijk
    liefs

5. trotse mamie

Feb 1, 2009
    45
    0
    0
    mama van twee meiden
    ....
    jeetje wat een verhaal , krijg dr kippevel van
    dat is echt niet niks ,

maar geniet van je zwangerschap . en dit wondertje in je buik

6. Crissy77

Crissy77 Lid

Dec 12, 2008
    81
    0
    0
    Dit is inderdaad niet niks zeg. Krijg er ook kippenvel van. Echt verschrikkelijk. Maar in ieder geval van harte gefeliciteerd met je zwangerschap. Geniet er maar lekker van.

Groetjes Crissy

7. Caruli

Caruli VIP lid

Nov 15, 2007
    31,699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    welkom op het forum
    wat een verhaal meid :(
    gefeliciteerd met je zwangerschap
    ik weet zeker dat moos* over zijn brusje zal waken.

8. Violet32

Violet32 Bekend lid

Feb 4, 2009
    677
    0
    0
    Hallo,
    bedankt voor jullie reactie
    caruli: tjemig als ik jou onderschrift lees krijg ik ook kippevel jij hebt ook al het een en ander meegemaakt.
    sterkte! ik hoop voor je dat t gaat lukken.

crissy77:al 17 weken wat gaat t snel he vind ik in elkgeval
    ik hoop voor je dat alles voorspoedig zal lopen succes

liefs

Share This Page