Ben ik nou wel of niet ongi..??

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Jorietje, 11 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jorietje

Jorietje Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.149
    688
    113
    Zuid-Holland
    Goedemorgen Meiden,

De vraag lijkt wat raar, maar ik zal t uitleggen..
    Sorry voor het onsmakelijke verhaaltje op de vroege morgen :oops:

Ik verlies nu vanaf dinsdagavond heel weinig en heel licht rood/roze bloed, t zit alleen op mn inlegkruisje en op t wc papier, met plassen verlies ik niks.

Normaal gesproken als ik ongi ben, verlies ik veel donkerrood bloed, met klodders :oops: en als ik plas, dan loopt er heel veel donkerrood bloed uit..

En nu dus niet. Maar zou ik nu al ongi zijn of niet?
    Ik wil het eigenlijk weten, omdat ik aan het tempen ben, en dan moet ik dus weer op dag 1 beginnen, maar ja, is dit t einde van de ene cyclus of het begin van een nieuwe...?

Wat denken jullie?

Liefs,
    Jorietje

2. Jorietje

Jorietje Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.149
    688
    113
    Zuid-Holland
    Is er niemand die hierop wil reageren? :cry:

3. MarieLize

MarieLize Actief lid

16 jul 2006
    431
    0
    0
    Lijkt me dat mensen wel willen reageren maar ikzelf bijv zou al geen zinnig antwoord kunnen geven. Ik had vorige maand ook zo'n twijfel geval en het is echt rot om zo in de onzekerheid te zitten. Maar of dit wel of geen ongesteldheid is...geen idee, sorry. Mijn advies komt niet verder dan "afwachten"...en dat is niet leuk.

4. Katootje

Katootje Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.909
    0
    0
    Gelderland
    Weinig van te zeggen. Kan een innesteling zijn. Helaas nog even afwachten ben ik bang. Is je cyclus erg regelmatig? Over een paar dagen als het je NOD is toch maar even testen.

Heel veel succes meis!

5. Jorietje

Jorietje Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.149
    688
    113
    Zuid-Holland
    Cyclus is 35-38 dagen...
    Maar mn ei was waarschijnlijk op dag 14, en dan zal t geen innesteling meer zijn nu...
    Heb woensdag een testje gedaan, maar die was natuurlijk negatief..
    Ik wacht dan maar een paar dagen af en dan hoop ik toch maar dat t doorzet..

6. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    jammer genoeg is geen enkel vrouwelijk lichaam te pijlen en kan je cyclus zo ineens veranderen dat het mischien idd je nieuwe cyclus is geweest maar daar kom je pas achter op het moment je volgende cyclus zich aandient...het lichaam van een vrouw is gewoon een raar iets waar je een gebruiksaanwijzing bij zou moeten hebben.. ;)

succes

7. Fiorentina

Fiorentina Actief lid

5 mei 2006
    121
    0
    0
    Sinds ik met de pil ben gestopt heb ik het al twee keer gehad (de laatste twee keer) dat ik zo ongeveer 5 dagen voor mn ongie roze verlies heb. Na 5 dagen begin ik dan plostsklaps te vloeien. Ik voel ook dat mn vagina wat geirriteerder is, een soort van gevoel dat ik ongie ga worden. Maar het duurt dus best lang voordat het echt doorzet.

Groetjes

Fiorentien

Deel Deze Pagina