ik ben 23 jan ongi geweest en heb volgens mij me eisprong heel vroeg gehad op 31 jan. toen had ik heel veel rekbaar slijm en pijn in me buik links. voor de rest heb ik dat niet gehad ook niet rond de tijd dat ik het eigelijk moest hebben. nou heb ik 7 feb echt heel veel pijn in me hele onderbuik gehad. leek op ongi pijn maar dan wel 10 keer erger. dat heeft een avond en de volgende ochtend aan gehouden. nou dacht ik dat dat michien een innesteling is geweest. ik moet eigelijk de 20ste ongi worden want heb een cyclus van 28 dagen. heb nou al afnetoe ongi pijn en een hele opgezete buik s'avonds. en zie heel duidelijk 2 blauwe aders over me borsten lopen. moet ik nou wachten op de 20ste met testen. of wat zouden jullie doen. alvast bedankt liefs diane
hoi,ik zou nog wel even wachten.....het is wel erg ver voor je nod,en het bespaart je zo onnodige teleurstelling.daar de meeste tests nu echt nog geen posi aan zullen geven....groetjes.
ook als ik een hele vroege eisprong heb gehad? want die is ook 6 dagen voor me eisprong van me banner geweest.
hi hi ik zit in het zelfe schuitje.. alles voelt veel eerder dan de planning!? en ook op de 20e testen. Maar het is wel zo dat de meeste testen ook de kv 1 week ervoor echt nog neg testen, en dan ben je zelf helemaal de weg kwijt.. dan denk je dat je niet zwanger bent, terwijl 4 dagen later misschien wel een roze wolk boven je hoofd cirkelt. laten we hopen dat je met een week een pos test in handen hebt
oh wat leuk jij ook op de 20ste. ik denk dat ik dan maar gewoon de 20ste afwacht. en hoop dat we allebei een positieve test mogen vast houden. heb jij verder ook kwaaltjes.
@diane, nou kwaaltjes, ik kan de klok wel rond slapen de afgelopen 2 dagen, dit had ik bij mijn vorig e zwangerschappen ook, en verder een erg zeurderig gevoel in mijn onderbuik, alsof je vervroegd ongie wordt. en naast dat denk ik dat ik ook lijdt aan de andere kwaal waar we allemaal last van hebben. Ik wil het veel te graag, en dan ga je je natuurlijk van alles inbeelden. Bij de vorige 2 was het direct in de 1e ronde raak. Je gelooft natuurlijk nooit dat dat nu weer zo zou zijn. Mijn man had het al over 'zijn turbozaad'. nou ik vestig mijn hoop maar op dat turbo spul en hoop met een week op een pos test. en voor jou ik dat net zo hard!
@diane als je dacht dat je op de 31e je eisprong had.. dan zou je toch 14 dagen erna kunnen testen.. maar dan is je cyclus wel heel kort namelijk 21 dagen als toen je ei is geweest is.