zaadonderzoek zeer slecht.

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by melanietje, Oct 22, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. melanietje

melanietje Actief lid

Feb 19, 2007
    288
    1
    0
    hallo ik zit met een heleboel vragen nu ,
    kreeg deze middag telefoon van mijn gyn om te zeggen dat het eerste staal van mijn mannetje zijn zaad niet goed was , hoe slecht het precies is weet ik nog niet moet op 3 november bij een andere gyn komen voor een bespreking hierover. nu maandag ook nog een nieuw staaltje gaan binnen doen.
    was bezig met clomid en pregnyl maar moet hier nu mee stoppen dat heeft toch geen zin meer zei ze, nu zou ik graag willen weten wat ons nu te wachten staat?
    ben zo bang en verdrietig nu . groetjes hopelijk kan jij me wat meer uitleg geven dat ik toch misschien een beetje gerustgesteld ben.
    alvast bedankt melanietje.

2. Immie

Immie Verloskundige

Dec 17, 2006
    7,813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoi melanietje,

HEt is even afwachten hoe slecht het zaad is, afhankelijk daarvan kan er een plan worden gemaakt. Dit kan betekenen dat ze de beste zaadcellen bij jou binnen kunnen brengen maar ook dat ze een zaadcel in jou eitje plaatsen.Dit heet ICSI. Maar alles is afhankelijk van wat jullie verteld gaat worden 3nov. Gelukkig is dat al snel en weet je waar je aan toe bent!

Imke

Share This Page