zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door brabantmeisje, 15 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. brabantmeisje

15 nov 2009
    15
    0
    0
    NULL
    Brabant
    allereerst wil ik even zeggen dat ik nieuw ben op dit forum.

Ik ben sinds een paar maanden bezig om zwanger te worden.
    Nu heb ik vorige week een lichte bloeding gehad, terwijl ik pas over 1,5 ongesteld moet worden. Misschien een innestelbloeding? Nu zag ik vanavond dat er uit mijn vagina wat dikkere slijm komt.
    Ik zou graag willen weten of dit kenmerken zijn van een eventuele bevruchting?
    Ik vind het zo spannend maar kan pas over een week een eventuele test doen omdat ik dan ongesteld moet worden.

2. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.841
    177
    63
    Hoi, en welkom op 't forum :)

Klinkt als je eisprong.. Dan heb je ook meer slijm en kun je ook bloedingen hebben.. Hoop natuurlijk voor je dat het raak is, maar zoals je zelf al zegt, daar kun je pas met een week achter komen.

Succes!

3. angel 19

angel 19 Lid

12 jul 2009
    31
    0
    0
    almere
    het kan innestelingsbloeding zijn had het ook toen.
    dus ff wachten tot ongi moet worden en kan je testen.
    Succes met ff nog wachten;).

4. Kapedi

Kapedi Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.483
    94
    48
    Welkom....

Spannend hoor voor je. Ik heb zelf nog nooit een bleoding gehad bij mijn eisprong. Misschien is het idd wel een innesteling daarbij verlies je soms ook wat bloed...Slijm weet ik overigens niet.
    Ongeveer 2 weken na je eisprong komt de NOD. Dus als je nu over 10 dagen ongeveer ongesteld moet worden dan kan het wel eens raak zijn.

Nou we duimen met je mee.

Liefs

5. brabantmeisje

15 nov 2009
    15
    0
    0
    NULL
    Brabant
    heel erg bedankt voor jullie reactie.
    Ik moet deze week gewoon nog afwachten. pff. Maar niet te hard hopen, want het zal toch wel weer tegen vallen.

Jullie horen het nog!

6. pinkgirl

pinkgirl Actief lid

22 sep 2008
    103
    0
    0
    Lijkt mij een innestellingsbloeding.. wie weet!;)

7. Conchita

Conchita Actief lid

7 mrt 2009
    137
    0
    0
    Managementassistente
    Vught
    Hoi Brabantmeisje (kan je een hand geven, zelf hier ook brabants ;)!

Klinkt wel als een innestelingsbloeding kan ik je verklapen... Tenminste, je vertelt over daarna dikkig slijmverlies, maar wat was de kleur daarvan? Ja, klinkt heel maf, maar als je echt doorzichtig slijmverlies hebt gehad dan is dat werkelijk hoogstwaarschijnlijk je eisprong (kun je tevens op medische site´s op internet terug vinden nl.) en als het wit is geweest dan is het zeker na je eisprong! Want dat is een teken van progestoron (dit is een hormoon die je baarmoederwand ervoor gereed maakt om een evt. bevrucht eicelletje goed te kunnen laten innestelen).

Hoop dat jer wat aan hebt en veel succes nog!!

8. brabantmeisje

15 nov 2009
    15
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Hoi Conchita,

Bedankt voor je reactie.
    Het was wit slijm. Vandaag heb ik er bijna geen last meer van, maar ( het klinkt misschien vreemd), maar is mn vagina nog steeds erg vochtig.

Deel Deze Pagina