Hallo dames, Hoewel ik weet dat ik niet te veel mag denken dat ik zwanger ben, omdat het alleen maar tegenvalt als ik straks toch ongesteld word. Zijn er toch een aantal dingen die ik normaal niet heb. Ik weet alleen niet of dat zo snel al kan. Sinds dit weekend zijn we begonnen met klussen. Je moet weten, ik ben al sinds vorige jaar februari gestopt met de pil. En heb nooit last gehad van ontwenningsverschijnselen. Mijn ongesteldheid kwam ook meteen goed op gang. Nu heb ik al twee dagen extreem veel honger (dorst ook trouwens). Dat is al heel bijzonder. Eigenlijk ben ik iemand die niet veel eet, gewoon omdat mijn lichaam er nooit om vraagt. Ik ben daardoor dun. Geen zorgen, geen eetproblemen hier hoor. Een patatje gaat er altijd wel in. Gisternacht was ik bijna van plan om de hele koelkast leeg te halen. Heb me maar ingehouden. Ook voel ik mijn buik continue, en heb ik steekjes onderin. Nou had ik afgelopen nacht heel erg veel pijn aan mijn benen. Ik moest plat gaan liggen om het een beetje minder te laten worden. Dit duurde wel een uur. Heb me steeds moeten omdraaien en uiteindelijk ben ik toch in slaap gevallen. Ik vond het een beetje vreemd. De afgelopen dagen heb ik allemaal dingen die ik normaal niet heb. Ik lees dat sommige katten heel aanhankelijk worden. Maar onze katten zijn dat normaal al heel extreem. Hihi, dus daar word ik niet wijs van. Bij de steken dacht ik nog dat ik het me misschien verbeelde. En dat het niet zo was. Want dat kan toch nooit zo snel? Maar dat honger gevoel en vanacht die pijn, dat was heel echt. Heeft iemand anders dit ook?
Hoi stadsgenoot! Waar zit je precies in je cyclus? Heb je je eisprong al gehad? Dat is ten eerste van belang om te weten natuurlijk. Ik zit nog een week tot NOD en ik herken die pijnlijke benen niet. Wel dat hongergevoel. Maar dat kan bij mij ook goed op een aankomende menstruatie duiden. Verder heb ik ook af en toe last van mijn rug (maar dat had ik de vorige ronde ook en toen werd ik gewoon ongi...). O ja... wij hebben ook twee zeer aanhankelijke schootkatten. Dus daar hoef ik ook niet al te zeer op te letten.
Dat is dus ook een beetje het punt. Om heel eerlijk te zijn heb ik slecht opgelet tijdens mijn vorige cyclussen. Waardoor ik eigenlijk niet precies kan zeggen wanneer mijn ei is. Ik ben op 7 februari voor het laatst ongesteld geweest. Dat was de eerste dag ongeveer, hihi, daar heb ik ook niet goed bij opgelet. Ik ben ook maar twee dagen ongesteld. Volgens een 'normale' cyclus zou mijn ei komend weekend zijn. Maar goed, het kan dus ook gewoon ergens deze week zijn. Tjonge jonge, als het deze maand niet raak is, moet ik wel even mijn cyclus beter bijhouden.
hmmm, als je uitgaat van een "normale" cyclus en 7 feb was je laaste ongi, lijkt het me wel erg vroeg voor zwangerschapsverschijnselen. En als het zou kunnen dat je ei nog moet komen, zou ik nog even goed doorklussen dus EDIT: die steekjes die je noemde kunnen wel eens je eisprong betekenen.