ik ben 12 jaar aan de pil geweest en sinds half juli gestopt. nu heb ik steeds een cyclus van 28 dagen. misschien een rare vraag, maar als je een cyclus hebt van 28 dagen heb je dan altijd zeker een eisprong of hoeft dat niet zeker te zijn. ik hoop van jullie te horen veel liefs
Ik heb toevallig diezelfde vraag vandaag aan de arts gesteld, en hij zei dat je dan zeker een eisprong hebt. Maar niet of het er eentje van goede kwaliteit is. Als je het zeker wilt weten (en dat is niet moeilijk in jouw situatie) dan moet je met ovulatietesten gaan werken, dan weet jij zeker of je een eisprong hebt. Succes! Liefs, Natasja
hardstikke ebdankt voor jouw antwoord op mijn vraag. nu weet ik gelukkig weer beetje meer. ik zie dat onze banner zo ongeveer gelijk loopt dus voor ons allebei spannende dagen. we houden elkaar op de hoogte ok. ik hoop voor je dat het gaat lukken groetjes
Zeker weten, en ik ga natuurlijk ook heel hard voor je duimen! De meeste meiden zouden jaloers zijn op zo'n perfecte cyclus als jij, dus het gaat helemaal goed komen meid Positief blijven denken en er niet TE veel mee bezig zijn.......... Mijn duimen draaien
Hoe weet je zeker dat wat je voelt de eisprong is (krampjes steken etc.) en dat je niet gewoon darmkrampen hebt of zo Zal wel een logisch antwoord op komen, maar ik wilde het toch even weten... Ik heb nl na mijn pilgebruik nog maar 1 lange cyclus gehad en zit nu in mijn 2e echte! Dus ik ben benieuwd waar ik op moet letten/ hoe ik het kan onderscheiden van andere krampen/ pijntjes! :