Hulp gevraagd!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Zina, 10 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zina

Zina Niet meer actief

Hallo dames,
    Ik heb echt even hulp nodig!

Ik zit met het volgende:
    Ik heb 3 dagen voor mijn nod licht positief getest met de testen van sensitest. Ze werden steeds donkerder. Daarna weer nega met de cb en de kv, dus ik dacht, voor die knaltest zal ik vast even moeten wachten. Maar 3 dagen na mijn nod kreeg ik opeens bruinverlies. Dus ik heb alles bij elkaar gemopperd, want ik dacht ongie te worden. Maar ik heb nu al 4 dagen puur bruinverlies, waarvan de 3e dag zelfs helemaal niks. Normaal heb ik vanaf de 2e dag bruin ook meteen rood. We hebben zelfs sex gehad om het op te wekken, maar er blijft alleen maar bruin uit komen.
    Ook heb ik helemaal geen ongie kramp, behoorlijk zere borsten en rommelende darmen.

Dus ik heb er vanochtend een testje tegenaan gegooid vande kv, hartstikke nega :(
    Ik snap er niks meer van!

Ik dacht de 27e mijn innesteling gevoeld te hebben, kan dat dan ook mijn ei zijn geweest?
    Want dan zou dit een innesteling kunnen zijn, of kan dat niet?
    Kan mijn cyclus zijn veranderd door mijn vmk?
    Ik heb mijn banner alvast op een nieuwe cyclus gezet, maar ik twijfel nu wel erg!

Kunnen jullie me aub helpen? want ik wordt helemaal gek van onzekerheid!

2. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

12 jan 2010
    3.872
    0
    0
    sowieso te vroeg getest dan is het nog maar zo kort en dan kan je toch nog gewoon ongie worden.........voor de rest kan ik je niet helpen

3. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    wat ik me bedenk is dat je wel zwanger bent geweest, maar een vmk hebt die nu op gang begint te komen? vandaar het oude bloed? of de sensitest was vals?

sterkte in elk geval... je nieuwe cyclus begint trouwens pas bij rood bloed...

Deel Deze Pagina